The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nimenomaan.

Vittuku mulla soi päässä joku biisi jonka sanoista muistan pelkästään kohdan "talk to me." Vanhahko biisi, depeche moden laulajalta kuulostava mies laulaa. Mutta en tiedä esittäjää enkä kappaleen nimeä, youtube ja spotify eivät oo antaneet oikeita tuloksia kun oon koittanu hakea talk to me-hakusanoilla.
Ex-Kiss kitaristi Ace Frehleyllä on biisi nimeltään Talk to me. Luurilla ei linkitys onnistu mutta juutuubista löytynee
 
kahvikirahvi
Ex-Kiss kitaristi Ace Frehleyllä on biisi nimeltään Talk to me. Luurilla ei linkitys onnistu mutta juutuubista löytynee
Eipä se ollu tuokaan. Epäilen ettei sen biisin nimi ole talk to me ollenkaan, oon koittanu selata youtuben ja spotifyn kaikki talk to me-nimiset biisit :(


Mutta ah, mä sain purettua pirttikaluston jemmaan ja siirrettyä toisen pöydän keittiöön. Me like! Vielä jos tosta hyllystä pääsisin eroon niin olis jees. Ei kenelläkään olis tarvetta?
 
Alastulossa mättää, kiitti, mä oon ainakin tykänny olla tuossa paikassa hommissa, kivat työtoverit ja asukkaat tykkää ja pystyy tekemään joustavasti sellaista homaa, mitä pystyy ilman kipuja.
Joo, harmillista kyllä. Olisin kyllä halunut pitää oman osan talosta, mut ei mahda mitään. Liian kallista ja tulee vaan riitoja ja sitten mielipahaa puheista.
Kiva jos pystyt tekemään töitä jonkun verran!

Onko oma tontti? Jos myy tontin jossa on purkukuntoinen talo, saattaa saada enemmän?
 
Bitch, Jep, kiva pystyä tekemään ees jotain hommia ja kaikki hyötyy, mä, työtoverit ja asukkaat. :)

On oma tontti, soitin veljelle ja ehdotin mun osuuden lunastamista, saa nähdä miten käy.
Veli tarjos vähän vähemmän kuin, mikä olisi mun osuus.

Voi olla ettei veli halua myydä ulkopuolisille.
 
Tinku, halaus. Ehkä sä viel löydät oikean ihmisen.
Joskus pittää suuvella useita sammakkoja, ennen kuin löytyy prinssi
 
Pakit annettu...hmm,oli kuulemma samaa mieltä mutta silti ei sanonut mitään aiemmin. No ,eipä siinä mitään tuhlattiin sitten kumpikin toistemme aikaa. Se siitä sitten ja kohti uusia pettymyksiä.
Ei kai se ajantuhlausta ollut, sait kumminkin tutustua uuteen ihmiseen. Mieti jos oisitte notkuneet suhteessa vaikka kumpikaan ei sitä halunnut koska kumpikaan ei saa suutaan auki!
 
Ei kai se ajantuhlausta ollut, sait kumminkin tutustua uuteen ihmiseen. Mieti jos oisitte notkuneet suhteessa vaikka kumpikaan ei sitä halunnut koska kumpikaan ei saa suutaan auki!
No en mä lähde sellasiin suhteisiin,kyllä mä suuni jossain vaiheessa saan auki mut tälläsissä tapauksissa varsinkin se tuntuu niin kurjalta. Et ei siitä olis ikinä suhdetta tullut jops musta kiinni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä