The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lipsutti täällä moi
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Lipsutti täällä moi;29970512:
Minkä vuoden piisi (noin)?
Oliko varmasti mies laulaja?
Onks Britti?
Ei hajuakaan.
On.
Ei hajuakaan.

No, häätyy kysyä kitaramieheltä seuraavan kerran kun ollaan jutulla. Se tuntuu tietävän kaiken musiikin maailamassa.
 
Huomenta :wave:

Hyvin jaksoin koko yön, nukuin tosi hyvin, en heränny ku kerran ennen kellon soittoa, seki oli ukkelin kello, johon heräsin, mut ei haittaa. Eli alko ainakin ihan hyvin nää yövuorot, 4 olis vielä edessä, joten ei varmaan parane nuolasta ennenku tipahtaa :D
 
Heippa, kuinkas ketjussa jaksellaan ?

Mie aloitin tänään siellä kuntouttavassa työtoiminnassa 4pv vk kun aiemmin olin 3pv.
Katsotaan nyt pystynkö olemaan.
Mulla jatkuu Tää työtoiminta ainakin syksyyn, ehkä loka-marraskuulle asti ainakin.

Hitsi, pitäisi soittaa isolle veljelle ja kysyä lunastaako mun osuuden äidin talosta. Talon ylläpito ja korjauskustannukset tulee olemaan niin isot ettei mulla ole vara maksaa.
Ja muutenkaan ei oikein homma toimi, ensin sovittiin, että jokainen maksaa 30€ kk tilille mistä maksetaan laskuja, sitten yhtäkkiä pitäisi maksaakin ensialkuun 60€. Talon uusi arvio piti olla ilmainen, nyt Se maksaakin jälkikäteen ja sitten muille kiukutellaan ja kiroillaan, kun ei ole yhtäkkiä rahaa maksaa tuplasummaa.

Tällä hetkellä varmaan mä ja mun mies ollaan enemmän maksettu äidin kuoleman jälkeen menoja, mut sitä veli ei tunnusta. Me laitettettin 200€ äidin tilille hautajais ja perunkirjoituskuluihin, veli ei laittanut mitään silloin.

Plus sitten pienempiä summia.
Veli itse oli aiemmin laittanut 50€ tilille, saa laittaa sitten itsekkin lisää rahaa.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, kuinkas ketjussa jaksellaan ?

Mie aloitin tänään siellä kuntouttavassa työtoiminnassa 4pv vk kun aiemmin olin 3pv.
Katsotaan nyt pystynkö olemaan.
Mulla jatkuu Tää työtoiminta ainakin syksyyn, ehkä loka-marraskuulle asti ainakin.

Hitsi, pitäisi soittaa isolle veljelle ja kysyä lunastaako mun osuuden äidin talosta. Talon ylläpito ja korjauskustannukset tulee olemaan niin isot ettei mulla ole vara maksaa.
Ja muutenkaan ei oikein homma toimi, ensin sovittiin, että jokainen maksaa 30€ kk tilille mistä maksetaan laskuja, sitten yhtäkkiä pitäisi maksaakin ensialkuun 60€. Talon uusi arvio piti olla ilmainen, nyt Se maksaakin jälkikäteen ja sitten muille kiukutellaan ja kiroillaan, kun ei ole yhtäkkiä rahaa maksaa tuplasummaa.

Tällä hetkellä varmaan mä ja mun mies ollaan enemmän maksettu äidin kuoleman jälkeen menoja, mut sitä veli ei tunnusta. Me laitettettin 200€ äidin tilille hautajais ja perunkirjoituskuluihin, veli ei laittanut mitään silloin.

Plus sitten pienempiä summia.
Veli itse oli aiemmin laittanut 50€ tilille, saa laittaa sitten itsekkin lisää rahaa.
tölli myyntiin ja rahat jakoon niin ei tartte kitistä
 
Heippa, kuinkas ketjussa jaksellaan ?

Mie aloitin tänään siellä kuntouttavassa työtoiminnassa 4pv vk kun aiemmin olin 3pv.
Katsotaan nyt pystynkö olemaan.
Mulla jatkuu Tää työtoiminta ainakin syksyyn, ehkä loka-marraskuulle asti ainakin.

Hitsi, pitäisi soittaa isolle veljelle ja kysyä lunastaako mun osuuden äidin talosta. Talon ylläpito ja korjauskustannukset tulee olemaan niin isot ettei mulla ole vara maksaa.
Ja muutenkaan ei oikein homma toimi, ensin sovittiin, että jokainen maksaa 30€ kk tilille mistä maksetaan laskuja, sitten yhtäkkiä pitäisi maksaakin ensialkuun 60€. Talon uusi arvio piti olla ilmainen, nyt Se maksaakin jälkikäteen ja sitten muille kiukutellaan ja kiroillaan, kun ei ole yhtäkkiä rahaa maksaa tuplasummaa.

Tällä hetkellä varmaan mä ja mun mies ollaan enemmän maksettu äidin kuoleman jälkeen menoja, mut sitä veli ei tunnusta. Me laitettettin 200€ äidin tilille hautajais ja perunkirjoituskuluihin, veli ei laittanut mitään silloin.

Plus sitten pienempiä summia.
Veli itse oli aiemmin laittanut 50€ tilille, saa laittaa sitten itsekkin lisää rahaa.
Toivottavasti tuosta kuntouttavasta on apua :hug:

Ikäviä tuollasen perintöjutut ja niistä aiheutuvat kinat ja riidat :/ Toivottavasti asiat selkeytyy siitä..
 
Krut, talo on liian huonossa kunnossa, että sitä vois ulkopuolisille myydä ja pian alkaa valtatien tietyöt minkä takia talo on rakennuskielossa. Kyllä mä mielummin maksan laskut ja ostan lääkkeet ja ruokaa, kun laitan rahaa kankkulan kaivoon, varsinkin kun toinen sitten huutaa ja kiroilee, jos ei voi maksaa tuplaa siihen nähen mitä on sovittu eikä sovut asiat päde.
 
Viimeksi muokattu:
Iltapäivää:wave:

Uusi viikko korkattu,hiphei! tein eilen katoamistempun ketjusta ja voinen sanoa että loppuilta meni itkien,jääköön syy selvittämättä mutta sanotaanko, että sain purkaa tuntojani. Nyt olo vähän...no en oikein tiedä itsekkään.Helpottunut,pelottava ja jotain muuta. ja kyse ei nyt ole siitä pakkejen antamisesta mistä eilen kyselin.Tosin ne on vielä antamatta ja se olisikin varmaan tämänpäivän tehtävälistalla....
 
Alastulossa mättää, kiitti, mä oon ainakin tykänny olla tuossa paikassa hommissa, kivat työtoverit ja asukkaat tykkää ja pystyy tekemään joustavasti sellaista homaa, mitä pystyy ilman kipuja.
Joo, harmillista kyllä. Olisin kyllä halunut pitää oman osan talosta, mut ei mahda mitään. Liian kallista ja tulee vaan riitoja ja sitten mielipahaa puheista.
 
Krut, talo on liian huonossa kunnossa, että sitä vois ulkopuolisille myydä ja pian alkaa valtatien tietyöt minkä takia talo on rakennuskielossa. Kyllä mä mielummin maksan laskut ja ostan lääkkeet ja ruokaa, kun laitan rahaa kankkulan kaivoon, varsinkin kun toinen sitten huutaa ja kiroilee, jos ei voi maksaa tuplaa siihen nähen mitä on sovittu eikä sovut asiat päde.
myykää Tuhkaselle
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä