The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jeps.

tunteita tai jotain hauskoja sattumia joista voisi ajatella kohtalon kurkkivan.
Tällä otannalla sanoisin sen tuntuneen siltä kuin halolla olisi päähän lyöty. Rintakehästä olisi repäisty iso pala pois. Tunne oli niin voimakas. Samanlainen huumorintaju. Suuri ymmärtämisen tunne, tässä tämä on. Kaikki tekosyyt olla aloittamatta uusi suhde haihtuu ilmaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mä en ole syönyt mitään kun ei ole maistunut mut nyt pikkuhiljaa rupee kurnimaan et kai sitä jotain pitäis kehitellä.jotain nopeeta.Ei varsinaista krapulaa ole ollut mutta karmee väsy et nyt vasta piristyy.ja kiva huomata et tänää on vasta la et huomenna ei ole vielä työpäivä. Tänää en lähde minnekkään.koti-ilta. En mä eilenkään missään baareissa ollut vaan iltaa istumassa ja rauhallista iltaa viettämässä.
Kuulostaa ihanalta eilinen iltasi :). Hyvässä seurassa missä juttu ja huumori kukkivat on niin huolettoman helppoa edes hetkeksi unohtaa se arkinen aherrus. Tuollaiset kokoontumiset antavat sitten - sen mahdollisen seuraavan päivän nutturan pitämisen lisäksi - niin paljon potkua. Kaverit/ystävät :heart:

Eikä sitä tuommosessa seurassa kaipaakaan mitään baariin lähtöä, missä kuitenkin on pienenä riskinä sitten porukan hajoaminen. Ja aika huonosti baarissa pystyy pitämään keskustelua yllä...ellei sitten eksy johonki tahmapallonpeluu paikkaan...siellä ei ainakaan ennen :snotty: ole ollut muzacci karmeen kovalla jytkeellä....
 
Jeps.

tunteita tai jotain hauskoja sattumia joista voisi ajatella kohtalon kurkkivan.
...hmmmm....noh...siis tämä meijen kahden tapaaminen oli kyllä ei ainoastaan mun vaan ympärillä olevan seurakunnankin silmissä semmonen "ison käden" ohjaama juttu, vaikkakin siinä mun muiluttamisessa kyllä oli taustalla ja käytännön kokoonpanossa tämä puuhaporukkani :D :heart:, sillä sitä kipinöintiä ja sähköistä tunnelmaa on moni näin jälkikäteenkin muistellut ja ällistellyt.

Siinä kohtaamisessa sillä siunaaman sekunnilla kuului isosti *kloks*
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
mikään ei ole inhottavampaa kuin yrittää tuntea ja ettiä niitä pieniä juttuja et tunne tulisi mutta kun ei niitä tule vaikka kuinka yrittää kaivella syvemmältäkin ja sitten ne pienet fiilarit tulee sellaisessa kohdassa niin pahana missä niiden ei kannattaisi tulla.
 
...hmmmm....noh...

Siinä kohtaamisessa sillä siunaaman sekunnilla kuului isosti *kloks*
Meikäläisellä tuo kloks tuli vasta puolisen vuotta myöhemmin ja asuttiinkin silloin jo yhdessä. Mut sit tuo nainen tapasi ekaa kertaa mummoni. Siin tapaamisessa meikäläistä lyötiin halolla päähän, kun tajusin, että eihän tuo ole mikään tyttöystävä, vaan tulevien lastemme äiti.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mikään ei ole inhottavampaa kuin yrittää tuntea ja ettiä niitä pieniä juttuja et tunne tulisi mutta kun ei niitä tule vaikka kuinka yrittää kaivella syvemmältäkin ja sitten ne pienet fiilarit tulee sellaisessa kohdassa niin pahana missä niiden ei kannattaisi tulla.
:hug:

Mun mielestä sen vain yksinkertaisesti tietää silloin niin isosti, kun Se on siinä. Koska se tuntuu niin helpolta ja yksinkertaiselta ja niin oikealta. Että näin tämän pitää mennäkin.

Mutta sitä ennen on pitänyt tehdä niitä muutamia harjotteita...
 
Meikäläisellä tuo kloks tuli vasta puolisen vuotta myöhemmin ja asuttiinkin silloin jo yhdessä. Mut sit tuo nainen tapasi ekaa kertaa mummoni. Siin tapaamisessa meikäläistä lyötiin halolla päähän, kun tajusin, että eihän tuo ole mikään tyttöystävä, vaan tulevien lastemme äiti.
Hassu juttu muuten. Mä tiesi jo kesäkuussa, että tässä hän on. Miehellä kesti vähän pidempään ja joulukuussa oltiin ekoilla oikeilla treffeillä. Miehillä pitkät piuhat?
 
mikään ei ole inhottavampaa kuin yrittää tuntea ja ettiä niitä pieniä juttuja et tunne tulisi mutta kun ei niitä tule vaikka kuinka yrittää kaivella syvemmältäkin ja sitten ne pienet fiilarit tulee sellaisessa kohdassa niin pahana missä niiden ei kannattaisi tulla.
*etsii nainen-mies sanakirjaa, todeten että miehet eivät ole ikinä onnistuneet sellaista kirjoittamaan ja naisten kirjoittamista ei ota pirukaan selvää..*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
mikään ei ole inhottavampaa kuin yrittää tuntea ja ettiä niitä pieniä juttuja et tunne tulisi mutta kun ei niitä tule vaikka kuinka yrittää kaivella syvemmältäkin ja sitten ne pienet fiilarit tulee sellaisessa kohdassa niin pahana missä niiden ei kannattaisi tulla.
Semmoinen fiilis kun ny vaan yksinkertaisesti ei voi tulla mitenkään väärässä kohdassa.
 
kahvikirahvi
Miten te määritätte kohtalon? noin niinkuin sydämenasioissa? tai uskotteko edes sellaiseen?
Joskus halusin uskoa. Sanoin kaverille kerran vuosia sitten baarissa, pienessä humalassa että haluaisin pussata jotain tyyppiä ennen kuin lähdetään jatkoille, ja hän osoitti erästä kauempana seisovaa miestä. No, menin tän mukavan näköisen miehen luokse ja kysyin saanko pussata. Me sitten pussattiin, ja jatkoilla selvisi että tää mies oli mun kaverin tuttu. Ovelaa.

Jokunen päivä myöhemmin, olin ajatellu tätä miestä useammankin kerran ja harmitellut etten pyytänyt numeroa tai mitään. Koulusta tullessa piti käydä asioilla, mutta marssin sisään väärään liikkeeseen. Selän takaa kuului kohtelias ja miellyttävä ääni että "hei, voinko mie auttaa jotenkin?" Ja ympäri kääntyessäni takanani seisoi tää mies baarista. Kitaramies.
 
Joskus halusin uskoa. Sanoin kaverille kerran vuosia sitten baarissa, pienessä humalassa että haluaisin pussata jotain tyyppiä ennen kuin lähdetään jatkoille, ja hän osoitti erästä kauempana seisovaa miestä. No, menin tän mukavan näköisen miehen luokse ja kysyin saanko pussata. Me sitten pussattiin, ja jatkoilla selvisi että tää mies oli mun kaverin tuttu. Ovelaa.

Jokunen päivä myöhemmin, olin ajatellu tätä miestä useammankin kerran ja harmitellut etten pyytänyt numeroa tai mitään. Koulusta tullessa piti käydä asioilla, mutta marssin sisään väärään liikkeeseen. Selän takaa kuului kohtelias ja miellyttävä ääni että "hei, voinko mie auttaa jotenkin?" Ja ympäri kääntyessäni takanani seisoi tää mies baarista. Kitaramies.
Vau! Kuulen hääkellojen kalkatusta jo.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Joskus halusin uskoa. Sanoin kaverille kerran vuosia sitten baarissa, pienessä humalassa että haluaisin pussata jotain tyyppiä ennen kuin lähdetään jatkoille, ja hän osoitti erästä kauempana seisovaa miestä. No, menin tän mukavan näköisen miehen luokse ja kysyin saanko pussata. Me sitten pussattiin, ja jatkoilla selvisi että tää mies oli mun kaverin tuttu. Ovelaa.

Jokunen päivä myöhemmin, olin ajatellu tätä miestä useammankin kerran ja harmitellut etten pyytänyt numeroa tai mitään. Koulusta tullessa piti käydä asioilla, mutta marssin sisään väärään liikkeeseen. Selän takaa kuului kohtelias ja miellyttävä ääni että "hei, voinko mie auttaa jotenkin?" Ja ympäri kääntyessäni takanani seisoi tää mies baarista. Kitaramies.
tuohan on kohtalo...:heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä