The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kahvitauko. Kartano kiiltää puhtauttaan. Tämä pöivä on mennyt kotihommia hoidellen. Kävin taas muksun vaatekaappia läpi ja poistin talvivaatteet tilaa viemästä. Muutama kesävaate täytyy hankkia, muuten näyttäisi kaikkea löytyvän.
 
ikiuni
Mun valmistujaiset on kesäkuussa. En taida kumminkaan mennä kouluun juhlistamaan. Se on illalla töiden jälkeen. Kahvia saa kotonakin. Todistus tulee kuitenkin myöhemmin postissa.
 
Päivän reissut tehty Lahti cityssä. Oon aivan puhkipoikki.

Uunissa muhii tomaattinen makkaravuoka, ja kun kiskasen lautasellisen sitä ja fetasalaattia, menee ehkä vartti kunnes tuhisen tyttö kainalossa tuolla soffalla :D
Mut haittaakse...
 
Mää oon niin ylpee täti! veljen laps sai stipendin ja "huonoin" numero tokarissa oli 8. Aivan mahtavaa, että on ottanut itseään niskasta kiinni kun jossain vaiheessa koulu tökki tosi pahasti kun mikään ei kiinnostanut. Ja nyt sai stipendin ja upean torkkarin.
Mitäköhän keksis jotain pientä hyvästä suorituksesta? Sanoin hänelle olevani aivan valtavan ylpeä!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mää oon niin ylpee täti! veljen laps sai stipendin ja "huonoin" numero tokarissa oli 8. Aivan mahtavaa, että on ottanut itseään niskasta kiinni kun jossain vaiheessa koulu tökki tosi pahasti kun mikään ei kiinnostanut. Ja nyt sai stipendin ja upean torkkarin.
Mitäköhän keksis jotain pientä hyvästä suorituksesta? Sanoin hänelle olevani aivan valtavan ylpeä!
Ihana, kun sanoit hänelle itselleen suoraan, että olet ylpeä ja kehuit lasta :). Toi meinaan tuntuu lapsenkin rinnuksessa isolta tärkeältä asialta.

Mitäs jos menette kesän aikana yhdessä vaikka jonnekin huvipuistoon riekkumaan? Pidätte kumpikin hauskan päivän yhdessä hassutellen ja fiilistellen :)
 
Päivän reissut tehty Lahti cityssä. Oon aivan puhkipoikki.

Uunissa muhii tomaattinen makkaravuoka, ja kun kiskasen lautasellisen sitä ja fetasalaattia, menee ehkä vartti kunnes tuhisen tyttö kainalossa tuolla soffalla :D
Mut haittaakse...
Mulla taas on tänään välttele keittiötä- päivä.

Just laitoin omasta päästäni kattilaan tölkin paseetattua tomaattia, pikkutölkin chilimaustettua tomaattimurskaa, sit saksin joukkoon pussillisen eineslihapullia ja laitoin pari pussia nuudeleita sitomaan nestettä.

Itte kun tekee saa semmoista kun tulee.
 
Ihana, kun sanoit hänelle itselleen suoraan, että olet ylpeä ja kehuit lasta :). Toi meinaan tuntuu lapsenkin rinnuksessa isolta tärkeältä asialta.

Mitäs jos menette kesän aikana yhdessä vaikka jonnekin huvipuistoon riekkumaan? Pidätte kumpikin hauskan päivän yhdessä hassutellen ja fiilistellen :)
Tietysti sanoin hänelleen itelleen sen ja voi miten hän oli itsekin ylpeä siitä. ja kun oikeesti yhdessä vaiheessa näytti siltä et pääseekö edes luokalta mutta sit siitä puhuttiin ja kai se pelko siitä luokalleen jäämisestä sitten pelotti sen verran et rupes oikeasti panostamaan kouluun eikä vain koulun ulkopuolisiin juttuihin. Mitään kummempia huvipuistoja ei täs lähel ole, mutta eiköhän sitä joku kiva päivä keksitä:) Hyvä idea!
 
Mulla taas on tänään välttele keittiötä- päivä.

Just laitoin omasta päästäni kattilaan tölkin paseetattua tomaattia, pikkutölkin chilimaustettua tomaattimurskaa, sit saksin joukkoon pussillisen eineslihapullia ja laitoin pari pussia nuudeleita sitomaan nestettä.

Itte kun tekee saa semmoista kun tulee.
mä en ole syönyt mitään kun ei ole maistunut mut nyt pikkuhiljaa rupee kurnimaan et kai sitä jotain pitäis kehitellä.jotain nopeeta.Ei varsinaista krapulaa ole ollut mutta karmee väsy et nyt vasta piristyy.ja kiva huomata et tänää on vasta la et huomenna ei ole vielä työpäivä. Tänää en lähde minnekkään.koti-ilta. En mä eilenkään missään baareissa ollut vaan iltaa istumassa ja rauhallista iltaa viettämässä.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla taas on tänään välttele keittiötä- päivä.

Just laitoin omasta päästäni kattilaan tölkin paseetattua tomaattia, pikkutölkin chilimaustettua tomaattimurskaa, sit saksin joukkoon pussillisen eineslihapullia ja laitoin pari pussia nuudeleita sitomaan nestettä.

Itte kun tekee saa semmoista kun tulee.
Mun laiskan naisen nuudelikeittoon tulee nakinpaloja ja sekalaisia kasviksia pakkasesta.
Siis nuudelit (Mamas, aina mamas) maustepusseineen reiluun keitinveteen ja muut sinne sekaan.
Helppoo, nopeeta, ja voi leikkiä niitten kasvisten ansiosta että on terveellistäkin :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä