mies pettää- tai sitten ei... ketä uskon?

• Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti
"turhautunut"
eli olen seurustellut miehen kanssa nyt 3kk. olemme kuitekin tunteneet n vuoden ja nyt nämä kuukauden olemme olleet todella tosissamme. olen aina pitänyt miestä maailman rehellisimpimpänä ja hän aina on minua kohtaan ollut välittävä. mies on muuten ulkomaalainen.. jos jotain kiinnostaa. ja itse tosiaan olen ihan suomalainen

emme asu yhdessä, mutta olemme puhuneet yhteenmuutosta. nyt kuitenkin pari päivää sitten sain yhteydenoton miehen entiseltä.. taino entiseltä ja entiseltä. nainen sanoo että he ovat vieläkin yhdessä ja viimeksi nähneet viikko sitten. nainen myös sanoo että he ovat olleet vuoden yhdessä eikä hän ole tiennyt minusta, vasta kun nyt kun näki minun kommentin miehen facebook kuvassa ja otti sitten yhteyttä ja kysyi että olemmeko me yhdessä. sanoin tosiaan että ollaan yhdessä, ja siitähän koko sekamelska sitten vaan jatkui. mies ei ominsanojensa mukaan ole nähnyt naista 3 kk eli siihen aikaan ei kun me aloimme vakavissamme olemaan. mies sanoo että nainen valehtelee ja haluaa vain miehen itselleen ja hän sanoi ettei hän halua että juttelen sille naiselle.

mutta olemme kuitenkin jutelleet naisen kanssa nyt aika paljon(mieheltä salaa) pari päivää ja uusia juttuja ilmenee kokoajan. mies myös joutuu usein lähtemään toiselle pääkaupunkiseudulle, oleskelulupa juttujen takia. koska hän on sitä hankkimassa. ja töissä hän ''joutuu'' kuulema usein menemään eri paikkakunnalle, koska firmassa on se periaate että jos muualla tarvitaan apua niin pitää mennä sinne. naiselle mies on sanonut että on töissä baarissa, ja minulle sanonut jotain ihan muuta. mutta se on aina epäillyttänyt, kun mies o näillä matkoillaan ollut niin menee nukkumaan aina illalla, koska on AINA niin väsynyt. ja sanoo että laittaa kännykän pois päältä koska haluaa nukkua rauhassa. mutta se mikä tässä on outoa on se että nainen välillä poikkeaa tarinoissa. en sitten tiedä että johtuuko siitä koska hän on ulkomaalinen ja ei puhu niiin hyvin suomea. mutta kuitenkin joku tässä mättää! nainen sanoi että mies kuulema on nähnyt naista näiden 3 kuukauden aikana jatkuvasti. tooodella usein. en todelllakaan ole osannut epäillä mitään, vaikka nuo työmatkat yms onkin epäilyttäviä. ja huvittavaa on se että me kaikki KOLME asumme samalla paikkakunnalla.. nainen on kertonut myös että miehellä on muita naisiakin ollut. hän sanoi että ennen kun he seurustelivat, mies petti häntä usein ja kokoajan oli uusia naisia. ja nainen antoi anteeksi.

ekan päivän yritin saada mieheltä irti tietoa mutta pysyy tarinassaan. mies sanoo että hän haluaa vain minut, ja olla minun kanssa. hän myös on hyvin huomaavainen.. ja esimerkiksi aina maksaa kaikki meidän menot, vaikka tarjoudun melkeen pakolla. ja liisäksi hän soittelee minulle jatkuvasti. mutta meillä ei aijemmin jostain syystä ole facebookissa lukenut että seurustelemmme toistemme kanssa.. mutta sittenkun mieheltä siitä tivasin niin hän sanoi että voi laittaa julkiseksi ja niinhän hän teki, ihmekyllä. (ja katsoin vielä kaverini kanssa hänen sivuaan niin näkyy hänellekkin, eli ei ole laittanut niin että minä vain näin sen statuksen).

vielä on paljon paljon paljon kaikkea.. ja olen ihan sekasin koko asian kanssa.oletteko te mieltä? olen itse jatkuvasti jommankumman puolella vaihdellen.. sillä uusia juttuja selviää kokoajan.. miten saan tietää että kumpi puhuu totta?

Syvällä rintaäänellä... Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Ja olisinpa tajunnut silloin riittävän ajoissa totuuden miehestä. Olisin säästynyt monelta sydänsurulta. Ja siksi sanon etten miehen sanaan luottaisi. Pahoittelen.

"turhautunut"
Syvällä rintaäänellä... Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Ja olisinpa tajunnut silloin riittävän ajoissa totuuden miehestä. Olisin säästynyt monelta sydänsurulta. Ja siksi sanon etten miehen sanaan luottaisi. Pahoittelen.
itselläkin aika varmasti semmoinen tunne, että valehtelee sen minkä ehtii. olen myös lukenut suomi24 paltalta jossa on pettäjä merkkejä niin kaikki pätee tähän tilanteeseen.. sitä vaan ei haluaisi uskoa ei sitten millään.. ja silti on semmoinen tunne että mitä jos olenkin väärässä, vaikka helkkarissa en ole!

"paroni"
Mitä kommentoit miehen kuvaan? Onko miehellä ollut työmatkoja samoina päivinä, kun nainen väittää miestä nähneen, tai onko työmatkoja ollut enemmän vai vähemmän suhteessa naisen väittämiin tapaamisiin? Kertoisitko tarkemmin, mitä uusia juttuja on paljastunut? Mitä mies on sanonut työpaikakseen sinulle? Vaikuttaako nainen epävakaalta tai hullulta? Ketkä miehelle soittelesivat öisin, jos kännykkä ei olisi suljettu?

"paroni"
[QUOTE="paroni";29954634]Mitä kommentoit miehen kuvaan? Onko miehellä ollut työmatkoja samoina päivinä, kun nainen väittää miestä nähneen, tai onko työmatkoja ollut enemmän vai vähemmän suhteessa naisen väittämiin tapaamisiin? Kertoisitko tarkemmin, mitä uusia juttuja on paljastunut? Mitä mies on sanonut työpaikakseen sinulle? Vaikuttaako nainen epävakaalta tai hullulta? Ketkä miehelle soittelesivat öisin, jos kännykkä ei olisi suljettu?[/QUOTE]

Vielä sen verran, että millaisista asioista nainen poikkeaa tarinoissaan ja kirjoittaako hän muuten ihan ymmärrettävää suomea vai takellellen?

Mies joko pettää tai nainen on päästään sekaisin ja katkera heidän erosta.

"turhautunut"
[QUOTE="paroni";29954634]Mitä kommentoit miehen kuvaan? Onko miehellä ollut työmatkoja samoina päivinä, kun nainen väittää miestä nähneen, tai onko työmatkoja ollut enemmän vai vähemmän suhteessa naisen väittämiin tapaamisiin? Kertoisitko tarkemmin, mitä uusia juttuja on paljastunut? Mitä mies on sanonut työpaikakseen sinulle? Vaikuttaako nainen epävakaalta tai hullulta? Ketkä miehelle soittelesivat öisin, jos kännykkä ei olisi suljettu?[/QUOTE]

laitoin miehen kuvaan sydämmen. ja kun sanoin naiselle päivät milloin viimeksi olimme yhdessä, nainen sanoi että mies sanoi hänelle olleen töissä toisaalla paikkakunnalla. sittekun kun nainen oli ollut miehen kanssa kuulema, niin minulle mies sanonut että hän on töissä toisaalla. eli sama homma. mutta hommassa mäti se että nainen sanoi alussa heti ettei nähnyt miestä viikonloppusin, koska on töissä. niin nyt sitten on ollut muka viime viikonloput hänen kanssaan. en sitten tietä tarkottiko öitä, koska on kukkakaupassa töissä ja ne putiikit nyt harvemmi yöllä on valveilla. nainen on sanonut että ei aijo enää ottaa mieheen yhteyttä, koska on niin sydänsuruinen jo ettei halua enää lisää harmia miehestä. mutta mistäs minä tiedän ottaako hän vai ei? ja mies sanoi että on töissä yhdessä prismassa, mutta nyt sitten työpaikka muuttuikin yhtäkkiä pizzeriaan.. ja kun hän selitti jutun se oli todella uskottava.. siis ihan oikeasti en tiedä voiko kukaa esittää niiin lujaa. koska meidän näkeminen peruuntui koska miehen piti lähteä taas toiselle paikkakunnall töihin pariksi päivää. niiin mies puhui puhelimessa ja oli toi vihainen ettei jaksa enää siellä työpaikassa kun pitää kokoajan mennä toiseen paikkaan töihin yms. ja sanoi että irtisanoutuu ja niin tekikin.

me olemme miehen kanssa n. pari kymppisiä, ja nainen... on yli 30 vuotias ja on lapsia. ei ole MIEHENI mukuloita ne. ja nainen vaikuttaa ihan järkevältä... enkä oikein haluaisi uskoa että sen ikäinen lähtisi keksimään ja kun lapsiakin on.

ja uusia kuvioita on tullut muummuassa se että kun kysyin naiselta, voiko hän näyttää heidän vietejään hän sanoi ettei osaa. mutta jos me nähdään niin hän voi näyttää kaaaikki viestit ja kertoa kaiken... en sitten tietä eikö hän oikeasti osaa koska on tosiaan ulkomaalainen myös ja yli 30 joten ei ehkä ymmärrä älypuhelimiean päälle. kysyin myös että voiko nauhoittaa hänen ja miehen puheluita mutten saanut oiken hyvää vastausta... hei eivät ole kauheana kuulema puhelimessa puhunu nyt kun totuus selveni, koska nainen ei halua enää missään tekemisissä olla miehen kanssa.. ihmettelen vain miksi nainen sitten kokoajan puhuu minulle? haluaako hän vain etten joudu samaa kokemaan?

myös uusia juttuja se että tosiaan mahdollista että miehellä on nyt muitakin naisia kuin vain me.. ja mies on lainannut naiselta rahaa kokoajan, ja on velkaa 400 euroa muttei kuulema maksa takaisin... niinkuin sanoin niin mies aina MAKSAA KAIKEN ja suuttuu melkein jos tarjoudun maksamaan jotain vaikka jos vietetää viikonloppu yhdessä ja käydään ostamassa viikonloppu ruoat.

ja kun mies nyt oli käymässä tallinnassa siinä oleskeluluvan saamisessa (oleskelulupajuttu on varma tieto. mutta jokin mättää), niiiin meni oudosti homma niiin että miehen oli tarkoitus aluksi lähteä vasta tiistaina(eli tänään) ja tulla takaisin tiistaina. mutta mies lähtikin jo perjantaina. ja sitten nainen sanoi että mies oli ollut naisen luona perjantaista lauantaihin ja sitten lähtenyt tallinnaan. eli jos nainen puhuu totta niin juttu täsmää... eli mies päätti koukasta naisen kautta ja sitte eiku muualle.

"turhautunut"
jos nyt pitäisi jotain pettämisen perus merkkejä laittaa, mitkä täsmäävät niiin.. miehellä on aina selitys kaikkeen, hän toistaa jatkuvasti että ''miksi minä tekisin niin?'' ''miksi minä valehtelisin sinulle?'' ja myös soittaa aina musiikkia kun olen hänen luona ja romanttista kyllä/taino kuuntelee musiikkia.. sitten nämä yllättävät menot... en pysy perässä serkkujen määrässäkään enää ympäri suomea... (mutta miehellä on suuri suku..) ja sitten JÄRJETÖN SEKSIN HALU. äimistyin kuin luin että tämä kuuluu pettämisen merkkeihin.. mutta näin on! ja myös tuo musiiikin kuuntelu juttu..

MUTTA... sitten tähän väliin vaikka ei puolesta puhuvia piirteitä. eli mies on tosiaan aina hyvin ihana ja huomaavainen.. maksaa kaiken... hän ei pidä minun ollessa puhelintaan piilossa minulta. kerran otti meistä kuvan hänen kännykkäänsä. . ja muutenkin haluaa auttaa ja esim jos sanon että tekee mieli vaikka jäätelöä. niiin hän sanoo että voi käydä ostamassa.

"paroni"
Mitä Ciervo sanoi^ Kuullostaa liian vaikealta ja salaperäiseltä. No ehkä se sitten varmistuu, kun nainen näyttää tekstarit.

Tiesikö nainen miehen poistuneen luotasi torstaina, vai sanoiko hän sen ennen kuin ehdit sanoa asiasta mitään? Ja miksi hemmetissä se nainen nyt meni näkemään miestä, jos ei kerran ikinä halunnut olla mieheen enää yhteydessä? Outoa puuhaa.

"turhautunut"
[QUOTE="paroni";29954665]Mitä Ciervo sanoi^ Kuullostaa liian vaikealta ja salaperäiseltä. No ehkä se sitten varmistuu, kun nainen näyttää tekstarit.

Tiesikö nainen miehen poistuneen luotasi torstaina, vai sanoiko hän sen ennen kuin ehdit sanoa asiasta mitään? Ja miksi hemmetissä se nainen nyt meni näkemään miestä, jos ei kerran ikinä halunnut olla mieheen enää yhteydessä? Outoa puuhaa.[/QUOTE]

hmm... on tilanne niin monimutkanen että joutuu itekkin oikeen kunnolla muistelemaan.. mutta nainen on usein kertonut oman versionsa mun version jälkeen. kun esim kysyin, oliko hän sillon ja sillon siellä? -kyllä.. mutta myös nainen on pahoitellut sitä että ei tiennyt minusta. MUTTA miksi hän pahoittelee jos nainen oli sillon miehen kanssa ja halusi tämän kanssa vielä silloin? mutta nainen tuntuu tietävän oikeasti kaiken. kuulema miehellä joku toinenkin profiili... ja mies sanoi että käyttää sitä vain pelaamiseen... eikä kuulema montaa kaveria siellä ole...

ja en tosiaan tiedä... taidan huomenna nähdä sitä naista.. ei tässä muuten pää kestä ei sitten millään!!

"turhautunut"
[QUOTE="turhautunut";29954670]hmm... on tilanne niin monimutkanen että joutuu itekkin oikeen kunnolla muistelemaan.. mutta nainen on usein kertonut oman versionsa mun version jälkeen. kun esim kysyin, oliko hän sillon ja sillon siellä? -kyllä.. mutta myös nainen on pahoitellut sitä että ei tiennyt minusta. MUTTA miksi hän pahoittelee jos nainen oli sillon miehen kanssa ja halusi tämän kanssa vielä silloin? mutta nainen tuntuu tietävän oikeasti kaiken. kuulema miehellä joku toinenkin profiili... ja mies sanoi että käyttää sitä vain pelaamiseen... eikä kuulema montaa kaveria siellä ole...

ja en tosiaan tiedä... taidan huomenna nähdä sitä naista.. ei tässä muuten pää kestä ei sitten millään!![/QUOTE]

ja siis. tämä kuvio on nyt ollut meneillään 2 päivää.. nainen ei sen jälkeen kuulema ole ollut miehen kanssa tekemisissä mitenkään kasvotusten. ja ei ole viestitellytkään paljoa kun mies hänelle...

"paroni"
[QUOTE="turhautunut";29954673]ja siis. tämä kuvio on nyt ollut meneillään 2 päivää.. nainen ei sen jälkeen kuulema ole ollut miehen kanssa tekemisissä mitenkään kasvotusten. ja ei ole viestitellytkään paljoa kun mies hänelle...[/QUOTE]

Joo, kyllä tuo naisen selitys aika uskottavalta kuullostaa, jos hän haluaa ihan tavata ja näyttää tekstareitakin. Muista vaan katsoa, että numero on sama kuin miehellä, vaikka en epäile etteikö olisi. Harmillista :/

"turhautunut"
eihän tässä muuten mitään naisen näkemisen kanssa.. mutta pelottaa se että mitä jos sittenkin mies puhuu totta? mitä jos nainen haluaa vain että meillä menee nyt välit huonoiks ja sitte vielä se että me näemme naisen kanssa niiin eihän mies siitä tykkäisi jos kuulisi. siis jos naiselta tekstarit löytyy ja mies jää kiinni niiin ei mitään väliä enäää helkkarin miehellä.

mutta olen tässä punonut yhtä suunnitelmaa.. mies on toisaalla paikkakunnalla, n.60 kilometriä sinne ja kuulema töissä to-pe. tiedän työpaikan ja jos mies siellä oikeasti on töissä niiin sittn selviäisi sekin! tai sitten ajattelin kliseistä miehen seuraamista... mutta siitä nyt ei tulis mitään. en myöskään tiedä miehen kaverin nimeä kenen luona hän on, mutta ei ole nainen kuulema. vaan mies.

"paroni"
[QUOTE="turhautunut";29954681]eihän tässä muuten mitään naisen näkemisen kanssa.. mutta pelottaa se että mitä jos sittenkin mies puhuu totta? mitä jos nainen haluaa vain että meillä menee nyt välit huonoiks ja sitte vielä se että me näemme naisen kanssa niiin eihän mies siitä tykkäisi jos kuulisi. siis jos naiselta tekstarit löytyy ja mies jää kiinni niiin ei mitään väliä enäää helkkarin miehellä.

mutta olen tässä punonut yhtä suunnitelmaa.. mies on toisaalla paikkakunnalla, n.60 kilometriä sinne ja kuulema töissä to-pe. tiedän työpaikan ja jos mies siellä oikeasti on töissä niiin sittn selviäisi sekin! tai sitten ajattelin kliseistä miehen seuraamista... mutta siitä nyt ei tulis mitään. en myöskään tiedä miehen kaverin nimeä kenen luona hän on, mutta ei ole nainen kuulema. vaan mies.[/QUOTE]

Niin, onhan se ikävää jos epäilee pettämisestä jos ei petä, mutta en tiedä voiko mies sinua syyttää epäilemisestä, kun toinen nainen selittää mitä selittää. Pakostihan tuossa alkaa epäilemään ja on minusta todella ymmärrettävää, että haluaa varmistua asiasta. Ja on siinä sitten yksi riidan/epäilyksen/hankaluuksien syy vähemmän.

"turhautunut"
[QUOTE="turhautunut";29954681]eihän tässä muuten mitään naisen näkemisen kanssa.. mutta pelottaa se että mitä jos sittenkin mies puhuu totta? mitä jos nainen haluaa vain että meillä menee nyt välit huonoiks ja sitte vielä se että me näemme naisen kanssa niiin eihän mies siitä tykkäisi jos kuulisi. siis jos naiselta tekstarit löytyy ja mies jää kiinni niiin ei mitään väliä enäää helkkarin miehellä.

mutta olen tässä punonut yhtä suunnitelmaa.. mies on toisaalla paikkakunnalla, n.60 kilometriä sinne ja kuulema töissä to-pe. tiedän työpaikan ja jos mies siellä oikeasti on töissä niiin sittn selviäisi sekin! tai sitten ajattelin kliseistä miehen seuraamista... mutta siitä nyt ei tulis mitään. en myöskään tiedä miehen kaverin nimeä kenen luona hän on, mutta ei ole nainen kuulema. vaan mies.[/QUOTE]

mutta minun vielä pakko se sanoa.. miksi hän sitte laittoi facebookissa julkiseksi että seurustelee minun kanssa? voiko se olla että mies yrittää kaikin keinoin vielä saada minut luottamaan häneen?

"turhautunut"
ja vielä semmonen mahd. kumma juttu. nainen on sanonut että mies on soitellut hänelle toisesta numerostakin, ja kysyin onko minullekkin. ja tosiaan ei ole mies soittanu mulle kuin vain yhdestä ja ainoasta numerosta. ikinä en oo miehellä mitään toista puhelinta nähny. EN IKINÄ. ja sitä mietin jos menen naista tapaamaan ja hän näyttää minulle tekstarit, niin mitä jos siinä on ei se miehen numero vaan outo. ja kun kysyn siitä niin nainen sanoo että se on se toinen numero? ja mistä mä voin sitten tietää onko se oikeasti, vai vaan naisen oma prepeid liittymä vaikka, tai jonkun hänen kaverin. siinä tilanteessa hän voi kyllä sanoa mitä vain.. ja en voi oikeastaan olla TÄYSIN varma. mutta jos on sama numero ja tekstarit niin selvä homma kyllä....

"paroni"
[QUOTE="turhautunut";29954687]mutta minun vielä pakko se sanoa.. miksi hän sitte laittoi facebookissa julkiseksi että seurustelee minun kanssa? voiko se olla että mies yrittää kaikin keinoin vielä saada minut luottamaan häneen?[/QUOTE]

Joko niin, tai sitten hän ei ylipäätänsä näe tärkeänä ilmoittaa Facebookissa seurusteleeko vai onko sinkku. Monelle ihmiselle Facebookissa siviilisäädyn ilmoittaminen ei välttämättä ole kovin tärkeää.

"paroni"
[QUOTE="turhautunut";29954692]ja vielä semmonen mahd. kumma juttu. nainen on sanonut että mies on soitellut hänelle toisesta numerostakin, ja kysyin onko minullekkin. ja tosiaan ei ole mies soittanu mulle kuin vain yhdestä ja ainoasta numerosta. ikinä en oo miehellä mitään toista puhelinta nähny. EN IKINÄ. ja sitä mietin jos menen naista tapaamaan ja hän näyttää minulle tekstarit, niin mitä jos siinä on ei se miehen numero vaan outo. ja kun kysyn siitä niin nainen sanoo että se on se toinen numero? ja mistä mä voin sitten tietää onko se oikeasti, vai vaan naisen oma prepeid liittymä vaikka, tai jonkun hänen kaverin. siinä tilanteessa hän voi kyllä sanoa mitä vain.. ja en voi oikeastaan olla TÄYSIN varma. mutta jos on sama numero ja tekstarit niin selvä homma kyllä....[/QUOTE]

Vaikka et tilanteessa voisikaan olla täysin varma, jäisit kuitenkin pohtimaan asiaa koko suhteen ajaksi. Puhuiko nainen sittenkin totta, vaikka numerot eivät täsmää? Eihän siitä kovin tervettä ja luottavaista suhdetta tulisi. + Voit tietty soittaa tai laittaa naisen soittamaan siihen outoon numeroon, ja kaijuttimellahan sen kuulee kuka siihen vastaa.

---?
Miten sun miehes voi olla toissa jos se vasta hakee oleskelulupaa? Kun mun miehelle suta haettiin muutama vuosi sitten, ei kylla toita tehty ootellessa, eika tarvinnu tallinnasta lupia hakea. Ihan poliisilaitos riitti..

Ulkkiksen puoliso
Komppaan edellistä, ei oleskelulupaa haeta Tallinnasta vaan paikallispoliisilta. Ja ilman ole-lupaa ei tosiaan saa tehdä töitä... Paitsi jos tekee pimeenä pizzeriassa. Outoa on myös että pitää juosta eri paikkakunnilla töissä jos kerran tekee pizzaa, onko yrittäjät keskenään samaa perhettä ja kierrättää tätä pimeetä työntekijää miten huvittaa kun tietävät että on laiton maahanmuuttaja?

Onko tämä nainen samanmaalainen? Yleensä on outoa jos lähi-idästä tuleva nuori mies ottaa vanhemman naisen jolla lapsia, ei ole heille ominaista. Taustalla täytyy olla jokin ole-lupaan liittyvä viritelmä.

Klassinen virhe jonka teet on se että yrität juuri selitellä epäolennaisuuksia ja epäluulojasi ulkomaalaisuudella ja kieliongelmilla. Älä tosiaan vaivaudu, koska kielestä ja kulttuurista huolimatta ihmiset käyttäytyvät loogisesti silloin kun heillä ei ole mitään salattavaa ja peiteltävää. Se että tuntosarvesi on pystyssä kertovat, että aistit ettei kaikki ole kunnossa. Aisteihin kannattaa luottaa, tällaisessa ihmissuhteessa varsinkin.

Se että miehesi osaa selittää kaiken loogisesti ja uskottavasti - ei merkkaa yhtään mitään. Ero ulkomaalaisiin miehiin ja pohjoismaalaisiin miehiin on, että pohjoismaalaisen miehen omatunto kolkuttaa valehdellessa. Ihminen käyttää tiettyjä fyysisiä maneereja valehdellessaan. Ongelma ulkomaisten miesten kanssa on että he ikäänkuin itsekin uskovat kertomiinsa tarinoihin ja suuttuvat jos muut eivät usko niihin. Se että nämä miehet uskovat itsekin valheensa tekee heistä todella vakuuttavan oloisia ja uskottavia, sekä tarinoista loogisia. Kun tällainen ulkkismies sitten jää kiinni housut jalassa, hän edelleen kiistää kaiken tai sitten kohauttaa vaan olkiaan ja pakenee tilanteesta. Tämä on nähty niiiiiiin monta kertaa...

Kysymys jota sinun pitäisi kysyä itseltäsi on, että miksi joudut jatkuvasti tilanteisiin joissa miehesi joutuu selittelemään asioita. Erittäin kuulu sanonta pitää loistavasti paikkansa: Ihminen jolla ei ole mitään salattavaa, ei salaa mitään.
Se että sinuun on otettu yhteyttä toisen naisen taholta ja varoitettu, sekä muut oudot tarinat sekä kaupungista häipymiset ovat jo sinänsä merkki siitä että jotain on tekeillä.

Seuraavan kerran kun mies lähtee töihin kaupunkiin X niin sano lähteväsi mukaan. Sano että paikkakunnalla asuu tuttusi jota haluaisit nähdä. Pistä mies tilanteisiin seinä selkää vasten. Jos hänellä tosiaan ei ole mitään salattavaa, niin hän avoimesti antaa sinun nähdä koko elämänsä sellaisenaan.

"mie"
Jos olette seurustelleet vasta 3kk kokisin että suhteenne ei tule toimimaan moisen luottamuspulan vuoksi. On aivan sama pettääkö mies vai ei, jos et luota häneen.Ulkomaalaisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä, luottamuspulalla on.
Tuhlaat suotta energiaa tähän suhteeseen. Etsi kumppani johon voit luottaa:)

Vaikka ei mitään pettäskään niin toi ettei mies osaa päättää missä on töissä riittäs jo siihen et ois entinen tapaus. Varmaan tossa oli paljon muitakin riittäviä syitä, mutten jaksa nyt niin tarkkaan lukea ja toi pisti silmään.

Yhteistyössä