mies pettää- tai sitten ei... ketä uskon?

• Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti
"turhautunut"
tosiaan mies on asunut suomessa 5 vuotta, ja nyt muuttanu yli vuosi sitten tänne meidän paikkaunnalle. ja miehen kirjat ovat jostain syystä vielä siellä vanhalla paikkunnalle(eli pääkaupunkiseudulla) joten ominsanojensa mukaan pitää mennä sinne poliisiasemalle koska täällä paikkaunnalla ei niitä asioita hoideta. tai joku maahanmuuttovirasto. niin siellä.

ja tänään olen päättänyt ottaa todellakin asiasta selvää. aijon käydä miehen asunnolla, jos se vaikka olisis siellä. koska nainen kertoi että kerran kun mies sanoi olevansa kaverilla, nainen meni miehen asunnolle koska epäili jotain. nainen näki miehen ikkunassa valot (kerrostalo) ja miehen siellä, ja sitten hän sammutti valot ja meni pois. nainen meni koputtamaan ovea mutta ei avattu. nainen nyt sitten kertomansa jälkeen kysyi minulta että olinko minä sillon siellä, että olenko kuullut kopuketta siihen aikoin jos olen siellä ollut? en ole mielestäni mitään kuullut, eli miehellä 3 nainen melko varmasti sitten pelissä.

ja jos miestä ei asunnoltaan löydy niin nään naisen. sitten saatan lähteä käymään paikkakunnalla missä mies on ja ottaa vähän hänen ja minun tutuilta asioista selvää. (en hänen miltään lähimmiltään ihmisiltä, vaan oikeilta henkilöiltä.)

"Pumppi"
Musta on kummallista, että jos on Prismassa töissä, pitää välillä matkustaa toiselle paikkakunnalle töihin? Ikinä ole kuullut moista, vaikka kavereita Prismassa työskenteleekin.. Jos olisi vartijana, niin silloin joo joutuu vaihtelemaan paikkoja, mutta en jotenkin jaksa uskoa tuohon.

Toinen asia mikä pistää silmään, on tuo oleskelulupa. Ensinnäkin ne asiat hoidetaan maistraatissa ja poliisilaitoksella. Kun sulla on oleskelulupa, niin silloin olet Suomessa. Jos muutat Suomen sisällä, ei sun tarvitse tehdä kuin osoitteenmuutos. Ei siihen enää poliisia tarvita. Tiedän tämän, koska oma mieheni on myös virolainen ja näitä asioita hänen kanssaan yhdessä tehty. Ja missään tapauksessa ei kyllä tarvitse lähteä Viroon näitä asioita hoitamaan, ellei sitten ole jotain rikollisuutta, mutta sitten ei kyllä sitä oleskelulupaakaan ihan niin vaan saa..

Että joo, miehen tarinassa kusee aika monikin asia.

[QUOTE="turhautunut";29954578]eli olen seurustellut miehen kanssa nyt 3kk. mies on muuten ulkomaalainen.[/QUOTE]

En lukenut kuin pari ekaa riviä (TL;DR).

Mutta boldasin olennaisimmat kohdat. En uhraisi enää päivääkään suhteelle jota ei olisi pitänyt syntyä aluperinkään.

"turhautunut"
eli tapasin kyseisen naisen, ja hän näytti kaikki viestit ja puhelutiedot että olivat joka päivä soitelleet. näytti ihan facebook viestitkin, ja siellähän oli ihan samanlaista puhetta kuin minulle. ''ikävä rakas'' ''rakastan sinua'' yms muuta paskaa.. mies on täysi paska enkä häneen enää hetkeäkään uhraa aikaa!! olo on tällähetkellä silti hyvin petetty mutta samalla helpottunut koska sain niin varmaa tietoa ettei tarvitse enää olenkaan olla myöhemmin että MITÄ JOS SiTTENKIN.. jatkan kuitenkin paljon viisaampana eteenpäin ja voitte olla varmoja että pysyn erossa ulkomaalaisista miehistä.. tai ainakin miehistä joiden kulttuurissa on periaate että on hyvä olla 4 vaimoa. toivottavasti tämä oli varoittava esimerkki kaikille!!

tyhmäkö
Mikä prsima tai pizzeria lähettäisi työntekijöitään muille paikkakunnille? Tietty jos on keikkalaisena, voidaan tarjota keikkaa myös naapurikunnasta, mutta jos oon töissä Jumbon Prismassa, ei mua lähetä Nummelaan töihin...

Yhteistyössä