Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tarvitse Kepsis sulta mitään muuta kuin sen että jätät noi mun irl-elämään kuuluvat vihjaukset pois palstalta. Minä en ikinä niin tekisi sinulle. Muuten voit jatkaa samaan tyyliin. Voit halutessasi muuten irvailla minkä ehdit niin en vaikuta niin itsekeskeiseltä vaatimusteni kanssa. Ei varmastikaan liikaa vaadittu.
Kuule paha se on jättä sun irl-loukkaukset pois jos sä löydät niitä toistuvasti mitä ihmeellisemmistä asioista. Parempi kuule ettet vaan sano mulle tulevaisuudessa mitään, saattaa tulla muitakin IRL-viittauksia, kuten puuro tai hedelmäsose.
 
vierasss
Niin avun tavoittamattomuus ei tarkoittanut ettei saisi apua vaan ettei se auta. Autismia kun ei voi terapoida pois. Tekonaurua ja muita outoja maneereita, tunteettomuutta, pakkomielteisyytta, aggressiivisuutta, jos kuuluvat oirekuvaan. Jos on huonoa tuuria, niin noin huonosti tapahtuu, mutta se on ihan yhta harvinaista kuin ei autisteillakin. Autismia on siis turha demonisoida.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä ja Lispetti
Mä en tarvitse Kepsis sulta mitään muuta kuin sen että jätät noi mun irl-elämään kuuluvat vihjaukset pois palstalta. Minä en ikinä niin tekisi sinulle. Muuten voit jatkaa samaan tyyliin. Voit halutessasi muuten irvailla minkä ehdit niin en vaikuta niin itsekeskeiseltä vaatimusteni kanssa. Ei varmastikaan liikaa vaadittu.
Luottamukselliset asiat ovat luottamuksellisia. Toivottavasti asiat pysyy tallessa ainoastaan niillä ihmisillä joille ne ovat tarkoitettu! (ellet sitten palstalle ole niistä avautunut, niitähän nyt lukee kuka tahansa ja on lupa kommentoida)
 
Olet oikeassa. Mutta edelleen olen väittämääni mieltä (johon et puuttunut ollenkaan) että pelkkä diagnoosi ei saa ketään tappamaan vaan siihen vaaditaan myös tietty luonne (kutsun sitä kusipäisyydeksi).
Täysin samaa mieltä, mikään diagnoosi ei tee ihmisestä pahaa ja skitsofreenikot esimerkiksi ovat yleensä ujoja ja arkoja eivätkä tekisi pahaa kärpäsellekään. Minusta on törkeää, että sairaita ihmisiä "leimataan" edes rivien välistä pahoiksi, koska tuollaisiin tekoihin tarvitaan todella silkkaa ihmisen pahuutta.
 
Täysin samaa mieltä, mikään diagnoosi ei tee ihmisestä pahaa ja skitsofreenikot esimerkiksi ovat yleensä ujoja ja arkoja eivätkä tekisi pahaa kärpäsellekään. Minusta on törkeää, että sairaita ihmisiä "leimataan" edes rivien välistä pahoiksi, koska tuollaisiin tekoihin tarvitaan todella silkkaa ihmisen pahuutta.
Aspergerin syndrooman omaava voi olla pahimmassa tapauksessa täysin empatiakyvytön ja kylmä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
ai nyt keskustellaan vain hänestä? Eikö enää keskustellakaan kaikista mahdollisista katkerista miehistä joita olen tässä leimannut?
Katkera tuo poika oli ainakin ja erittäin pahantahtoinen, empatiakyvytön, ehkä traumatisoinut tai ei osannut rakastaa. Aina voi jossitella ja minähän en ole mikään "ammattilainen" :D mutta voi olla esim ettei hän ole saanut normaalia kiintymyssuhdetta lapsena ja siksi ei ole kyennyt rakastamaan ja saanut ihmissuhteita. Ja sitä kautta vuosien saatossa katkeroitunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
vierassss
Aika huvittavaa aikuiselta, jos ajattelee, etta on oikeus olla herttaisella tavalla vammainen ja muu on pahuutta. Todellisuus ei monen autistin perheessa ole auvoa, vaan "pahuuden" kanssakin joutuu tulemaan toimeen. Vammaisuus vaikuttaa kaikkeen. Ei vammainen ihminen ole joku sympaattinen otus, johon voi projisoida omia hairiintyneita oletuksiaan viattomuudesta ja pahuudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä ja Lispetti
Sä saat mut estettyä tosi helposti. Minä kommentoin sinne minne tykkään joten en voi luvata moista. Kiitos joka tapauksessa. :)
Niin, että hetki sitten rähjäsit että puhun sun henkilökohtaisista jutuista kun mainitsin sanan "halinalle" (vaikka viittasin näihin pehmolelurakastajiin, enkä kohdentanut sulle ees) ja nyt sä jo egoilet siinä, kuinka säähän kommentoit minne vaan mitä vaan, et jos ei sovi niin pistä ignoreen.

Ei nyt oikein mätsää tämä ulosanti.
 
Aspergerin syndrooman omaava voi olla pahimmassa tapauksessa täysin empatiakyvytön ja kylmä.
Juu mutta tämän pojan teko vaikutti suunnitelmalliselta ja erittäin tietoiselta eikä tullut vaikka "spontaanisti" jonkun riidan yhteydessä mitä ehkä asperger tyyppi muuten voisi herkästi satuttaa toista..? Emt, mutta jotenkin minä en ainakaan nakittaisi tuon syytä aspergeriin vaan ihan tuon ihmisen omaan synkkään ja sairaaseen mielenmaisemaan, josta ehkä kärsinyt koko elämänsä.
 
[QUOTE="kkk";29949338]Voisit sä olla levittelemättä toisten asioita pitkin internettiä? Sä oot sairas!! Siis todella sairas ja suosittelisin kohta Kepsikselle sellaista Milanna-tyylistä vuoden bannia![/QUOTE]

Ei tiedetä onko tässä nyt edes levitelty mitään.

Blue vois kyllä selventää asian. Ei ole oikein jos Kepsis saa turhaan kakkaa niskaan.
 
Peyote
Täysin samaa mieltä, mikään diagnoosi ei tee ihmisestä pahaa ja skitsofreenikot esimerkiksi ovat yleensä ujoja ja arkoja eivätkä tekisi pahaa kärpäsellekään. Minusta on törkeää, että sairaita ihmisiä "leimataan" edes rivien välistä pahoiksi, koska tuollaisiin tekoihin tarvitaan todella silkkaa ihmisen pahuutta.
Ymmärrän tasan mitä tarkotat, mut mikäli tajusin mitä noi muut tarkotti, niin ne ei olleet leimaamassa pahaksi, vaan yritti vaan etsiä syitä tolle käytökselle tuosta aspergerista. Mä aattelen niin, että muiden tappaminen ja katkeroituminen on ihan oma valinta, siltikin että katkeruuteen löytyy aina ihan oikeitakin syitä. Mut on vaan mun mielipide. Mun mielestä mikään ei poista ihmiseltä omaa vastuuta. No ehkä joku skitsofrenia tai psykoosi ettei oikeesti enää tajua yhtään mitä tekee.
 
Juu mutta tämän pojan teko vaikutti suunnitelmalliselta ja erittäin tietoiselta eikä tullut vaikka "spontaanisti" jonkun riidan yhteydessä mitä ehkä asperger tyyppi muuten voisi herkästi satuttaa toista..? Emt, mutta jotenkin minä en ainakaan nakittaisi tuon syytä aspergeriin vaan ihan tuon ihmisen omaan synkkään ja sairaaseen mielenmaisemaan, josta ehkä kärsinyt koko elämänsä.
No nimenomaan. As ihminen saattaa nähdä tän maailman ihan toisella tavalla kuin me muut.
 
Ymmärrän tasan mitä tarkotat, mut mikäli tajusin mitä noi muut tarkotti, niin ne ei olleet leimaamassa pahaksi, vaan yritti vaan etsiä syitä tolle käytökselle tuosta aspergerista. Mä aattelen niin, että muiden tappaminen ja katkeroituminen on ihan oma valinta, siltikin että katkeruuteen löytyy aina ihan oikeitakin syitä. Mut on vaan mun mielipide. Mun mielestä mikään ei poista ihmiseltä omaa vastuuta. No ehkä joku skitsofrenia tai psykoosi ettei oikeesti enää tajua yhtään mitä tekee.
Just näin. Oma valinta ja tietoinen päätös, mikään ei ikinä selitä eikä ole yksin syynä siihen. Muu kuin ihmisen oma häiriintynyt ja empatiakyvytön mieli. Juu en ole vielä lukenut kaikki viestejä tästä, yritän just käydä läpi:D
 
No voi, mutta te puhutte nyt katkeroituneista miehistä vähän siihen tyyliin kuin kuka tahansa niistä voisi tarttua pyssyyn tuosta vaan ja alkaa räiskimään. Ihan vaan kun ei saaneet tussua. Ihan oikeasti nyt. Alkaa kuulostamaan aika paljon vierasmiehen jorinoilta.
Eiköhän jokaisen ampujan taustalta löydy tuo katkeruus jotain kohtaan. Mikä näistä sitten näyttelee pääosaa, mielisairaus, kusipäisyys vai katkeruus vai kenties kaikki yhdessä? Toisaalta mun mielestä tommoset teot tarvii taakseen vihaa ja katkeruutta jotka kulkee käsi kädessä. Mielisairaskaan ei tee tollasta ilman vihaa/katkeruutta, tai en osaa kuvitella ainakaan.

Eikä sillä lopulta ole väliä mitä nimitystä käytetään, teot puhuvat puolestaan.
 
No nimenomaan. As ihminen saattaa nähdä tän maailman ihan toisella tavalla kuin me muut.
Tai voi olla äärimmäisen rakastava mutta vain sisäänpäinsuuntautunut ja omissa oloissaan viihtyvä. Heissä on todellisia lahjakkuuksia ja jos mä saisin tulevaisuudessa asperger lapsen niin en olis masentunut koska oon tavannut liian ihania asseja.. Mutta tasan he tarvitsevat ainakin yhtä hyvän kiintymyssuhteen ja tuen kotoa ym.
 
Peyote
Mun mielestä nimenomaan katkeruus/viha on varmasti aina yhteistä kun joku tappaa jonkun. Siks en ymmärrä miks suututaan siitä, että vähän vihjataan siihen suuntaan että erittäin katkerat kirjoitukset karmii.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Aika huvittavaa aikuiselta, jos ajattelee, etta on oikeus olla herttaisella tavalla vammainen ja muu on pahuutta. Todellisuus ei monen autistin perheessa ole auvoa, vaan "pahuuden" kanssakin joutuu tulemaan toimeen. Vammaisuus vaikuttaa kaikkeen. Ei vammainen ihminen ole joku sympaattinen otus, johon voi projisoida omia hairiintyneita oletuksiaan viattomuudesta ja pahuudesta.
:attn:
 

Yhteistyössä