Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Mielisairaskin (ainakin vapaalla kulkevat) voi olla fiksu tai kusipää.
No voi, mutta te puhutte nyt katkeroituneista miehistä vähän siihen tyyliin kuin kuka tahansa niistä voisi tarttua pyssyyn tuosta vaan ja alkaa räiskimään. Ihan vaan kun ei saaneet tussua. Ihan oikeasti nyt. Alkaa kuulostamaan aika paljon vierasmiehen jorinoilta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieraz";29948515]En näin äkkiseltään kyllä löytänyt yhtään kuvaa kyseisestä ihmisestä duckfacella... Omas vaan niin turbot huulet. :)[/QUOTE]

Kyllä se niitä ton alotuksen videolla törötteli ihan tarkotuksella. Tai no, mistä mä tiedän, voihan se olla että oli hänen tapansa ettei tajunnut senkään olevan meistä muista erikoista.
 
Juu. Eihän tuollaiseksi siksi muutu, ettei ole tyttöystävää, vaan koska ei ole ihan kaikki kotona.

Moniko tyttyö muuten haluaa olla yksi "vaaleista, kuumista ja upeista tytöistä", joku niistä, ihan sama kuka, mut joku joka antas mahiksen? Tai kuka haluu poikaystävän, joka on mielestään upea, kaunis, sivistynyt, hienostunut ja joka mielestään oikeutetusti ansaitsee että kauniit nauset antavat hänelle seksiä.

Kyllä oli erittäin omanapainen tyyppi tuo kun noita muitakin videoita katsoo. Miten nimitteli ja halveksui muita miespuolisia joilla oli tyttöystävä tai kavereina tyttöjä. Kun hänellä upealla ei ole ketään vaikka hieno autokin on ja kalliit aurinkolasit.
No tuota, tämähän kuuluu nimenomaan aspergerin piirteisiin. Suurin osa on sellaisia joilta puuttuu empatiakyky ja kyky asettua toisen ihmisen asemaan, eli ovat omaan napaan tuijottajia.

Se avainsanahan tässä koko jutussa lienee Asperger, ei se, että hän ois kasvanu vinoon tai että hänen olisi kasvatettu ylimieliseksi. Sitten vaan päänsisäinen maailma romahti luultavasti useista pakeista eikä enää kestäny. Siitä kertois noi videotkin kun niistä ihan selkeesti näkee ettei tää heppu eläny samanlaisessa maailmassa kuin suurin osa meistä.
 
ja tiedät tämän mistä? Mistä sinä tiedät mitä se vaatii? En rinnasta ketään, mutta sanon, että tälläinen miesruikutus-liike on huolestuttava.
"tässä tämmöinen sarjamurhaajan ruikutusvideo, en liitä sitä mitenkään palstalla oleviin miehiin, mutta silti puhun heistä nyt tämän videon inspiroimana"


Juu. Kyllä.


Oletteko te muutamat todellakin näin yksinkertaisia? Myönnättekö nyt ihan suoraan, että ei vaan mene hissi sinne ylimpään kerrokseen.

Ei kannata alkaa muita tuomitsemaan jos oma arviointikyky on tätä luokkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Jellybeany
Mulle ei mennyt läpi tuo video ollenkaan.

Sanat on kovia ja kamalia, mutta ihmisen olemuksesta oikein hohkaa epävarmuus ja poljettu itsetunto, omanarvontunnon menetys ja kiusaamisen arvet. Ei mikään rambo, vaan rikki oleva ihminen, täysin hajalla.

Mulle tuli ensin mieleen vain se, että tuokin on jo noin vanha, siinä on taustalla mooonta vuotta kiusaamista, jota ei olla saatu loppumaan. Valitettavasti tässä tapauksessa olisi ollut rahaakin käyttää vaikka mihin hoitomuotoihin, mutta miksi näin pääsi käymään?

Ja se että jos tuollakin olisi ollut edes 2 kpl hyviä kavereita, niin tuskin tuotakaan olisi tapahtunut.
Niin monta kertaa sanoo tuossakin videossa, että yritti päästä porukkaan, mutta ei kelvannut.

Mä itse aion ainakin lapselleni opettaa, että alakoulussa käy hakemassa pihapeliin jonkun lapsen joka aina istuu yksin pihan nurkilla. Omalla luokallani oli yksi tuonlainen tyttö ja vasta vanhemmiten ymmärsin miksi se haki aina Marin jostain pihanperukoilta mukaan, hienosti oli kasvatettu. :)
No mulle tuli myös mieleen heti se, ettei tainnu olla juuri ystäviä hänellä :(
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Jos oikeasti haluaisi vaikuttaa edes puoliksi valot päällä olevalta, ei lähtisi keskustelupalstan trollien perään huutelemaan sarjamurhaajan mielenvikaisilla horinoilla.

Jos ei pysty tajuamaan miten mautonta tämä on, varsinkin kun ajattelee että ei varsinaisesti nyt tarkennettu ketä tarkoitetaan, vaan on ihan täysin lukijan omasta arviointikyvystä kiinni, niin tämän voi periaatteessa yhdistää keneen vaan tämän rinnastamisen.
 
juu kaverilla oli asperger, mutta mielestäni on aspergerihmisiä leimaavaa selittää tekoa aspergerilla. Eiköhän ollut muutakin vikaa.
No minä en nyt kuitenkaan leimaa kaikkia asperger-diagnoosin saaneita tämän yhden pojan teon vuoksi. Mutta silti se ei poista sitä tosiasiaa että se on voinut hyvinkin olla se laukaiseva tekijä tälle teolle. Onko sulla Peyote yhtään kokemuksia asperger-ihmisistä?

Autismin kirjo on aika valtava. Voi olla hyvin mahdollista että muutakin on ollut.
Näin on. Ja kun vaikeusasteitakin on monia, lievistä (jolloin sitä ei meinaa edes huomata) todella vaikeisiin (jotka tarvitsevat jatkuvaa laitoshoitoa).
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierasa
Mulle ei mennyt läpi tuo video ollenkaan.

Sanat on kovia ja kamalia, mutta ihmisen olemuksesta oikein hohkaa epävarmuus ja poljettu itsetunto, omanarvontunnon menetys ja kiusaamisen arvet. Ei mikään rambo, vaan rikki oleva ihminen, täysin hajalla.

Mulle tuli ensin mieleen vain se, että tuokin on jo noin vanha, siinä on taustalla mooonta vuotta kiusaamista, jota ei olla saatu loppumaan. Valitettavasti tässä tapauksessa olisi ollut rahaakin käyttää vaikka mihin hoitomuotoihin, mutta miksi näin pääsi käymään?

Ja se että jos tuollakin olisi ollut edes 2 kpl hyviä kavereita, niin tuskin tuotakaan olisi tapahtunut.
Niin monta kertaa sanoo tuossakin videossa, että yritti päästä porukkaan, mutta ei kelvannut.

Mä itse aion ainakin lapselleni opettaa, että alakoulussa käy hakemassa pihapeliin jonkun lapsen joka aina istuu yksin pihan nurkilla. Omalla luokallani oli yksi tuonlainen tyttö ja vasta vanhemmiten ymmärsin miksi se haki aina Marin jostain pihanperukoilta mukaan, hienosti oli kasvatettu. :)
Olen lukenut hänen manifestiaan nyt 12 ikävuoteen asti. Ainakin tuohon ikään asti hänellä oli kavereita, hänellä oli kavereita koulussa ja koulun ulkopuolella. Hänellä oli jopa tyttö kaverina. Mistään kiusaamisesta hän ei ole vielä kirjoittanut. Koulussa hän oli ujo, mutta sai kavereita mm. niin, että joku poika tuli kysymään häneltä, että eikö sinulla ole kavereita kun olet aina yksin ja näin hän pääsi hengaamaan tämän pojan kaveriporukassa.

Ongelma oli se, että nämä kaverit eivät kelvanneet hänelle. Hänellä oli omien sanojensakin mukaan pakkomielle suosituista lapsista. Häntä ei kiinnostanut mitkään keskinkertaiset kaverit vaan hän olisi halunnut ne suosituimmat lapset kaverikseen. Uskoisin, että todennäköisesti hän olisi saanut naisenkin, mutta kun ne keskinkertaiset naiset ei olisi kelvannut vaan hän yritti iskeä niitä kauneimpia ja suosituimpia naisia ja heiltä saamat pakit mursivat hänen itseluottamuksensa.
 
Olen lukenut hänen manifestiaan nyt 12 ikävuoteen asti. Ainakin tuohon ikään asti hänellä oli kavereita, hänellä oli kavereita koulussa ja koulun ulkopuolella. Hänellä oli jopa tyttö kaverina. Mistään kiusaamisesta hän ei ole vielä kirjoittanut. Koulussa hän oli ujo, mutta sai kavereita mm. niin, että joku poika tuli kysymään häneltä, että eikö sinulla ole kavereita kun olet aina yksin ja näin hän pääsi hengaamaan tämän pojan kaveriporukassa.

Ongelma oli se, että nämä kaverit eivät kelvanneet hänelle. Hänellä oli omien sanojensakin mukaan pakkomielle suosituista lapsista. Häntä ei kiinnostanut mitkään keskinkertaiset kaverit vaan hän olisi halunnut ne suosituimmat lapset kaverikseen. Uskoisin, että todennäköisesti hän olisi saanut naisenkin, mutta kun ne keskinkertaiset naiset ei olisi kelvannut vaan hän yritti iskeä niitä kauneimpia ja suosituimpia naisia ja heiltä saamat pakit mursivat hänen itseluottamuksensa.
Kuullostaa yhdeltä asperger-pojalta jonka tunnen :(
 
Blue
Missäpäin tällaista miesruikutusta tapahtuu suuremmassa määrin, jotta se oikein liikkeeksi lasketaan? Paljonko kys. yhdistys on vahvuudeltaan?
No, tähän mennessä aika moni näistä joukkomurhaajista on tehnyt videon tms. jossa on ruikuttanut jotain.


Näistähän sekin teoria lähti että jonkun pitäisi antaa säälipillua näille reppanoille ettei ne tappaisi ketään.
 

Yhteistyössä