Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
noh.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;29948155:
Mutta Asperger tai autismi ei ole mielenterveysongelmia vaan neurologisia sairauksia, eri asia. Enkä jaksanu ruveta katteleen noita kaikkia videoita hänen kanavallaan eli en tiedä oliko sitten videoillaan puhunu jostain terapeuttikäynneistä tai mielenterveysongelmista....
Perhe on ilmoittanut että Rodger oli saanut Aspberger-diagnosin jo pienenä. Manifestissään hän kirjoitti itse että kävi terapiassa ja käytti mm. Risperidal ja Zoloft.

Autismi aiheuttaa epäsosiaalista käytöstä ja empatiakyvyn puutetta joten ei ole mikään yllätys että useat koulusurmaajat ovat olleet autisteja.
 
Perhe on ilmoittanut että Rodger oli saanut Aspberger-diagnosin jo pienenä. Manifestissään hän kirjoitti itse että kävi terapiassa ja käytti mm. Risperidal ja Zoloft.

Autismi aiheuttaa epäsosiaalista käytöstä ja empatiakyvyn puutetta joten ei ole mikään yllätys että useat koulusurmaajat ovat olleet autisteja.
Kyllä. Juuri näin, niinkuin itsekin totesin että moni autisti tai asperger- diagnoosin saanut on väkivaltainen. MUTTA, ne eivät ole mielenterveysongelmia vaan ihan eri asioita.

Ei ollu poikaparka siis saanu oikeanlaista apua...
 
[QUOTE="hmm";29948195]onkohan hänellä ollut koko ikänsä tuollainen tapa ruikuttaa "miksi tytöt ei tykkää musta, vaikka olen muita komeampi, fiksumpi, sivistyneempi ja vittu on hieno autokin" :D suorastaan pöksyt kostuu tuollaisesta yhtäaikaisesta itsesäälissä kieriskelystä ja itsensä korostamisesta.[/QUOTE]

Luulen että on hyvinkin saattanut olla. Koska jos hänellä kerran oli asperger-diagnoosi niin he eivät ajattele asioista samalla tavalla kuin ne joilla diagnoosia ei ole. Näkevät ja kokevat maailman ja asiat eri tavalla. Ja kaikki asperger-diagnoosin saaneet eivät ymmärrä että ajatukset ovat toisista poikkeavia joten voi olla hyvinkin vaikea ymmärtää miksei muut ymmärrä ja miksi muut eivät ajattele asioista samoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Vierasmiess
Just meinasin kirjoittaa samaa. Tälläkin palstalla pissiruiskunkantotelineet valittavat, miten naiset eivät tajua heidän upeuttaan.
Juu, näin se menee. Jos mies "valittaa" naisesta, on hän säälittävä inisijä jonka pitäisi katsoa peiliin miksi nainen ei ole kiinnostunut miehestä. Kun taas nainen valittaa miehen toiminnasta niin hän on täysin oikeassa ja miehen olisi syytä mennä itseensä jottei perhe hajoa ja nainen pillu kuivu ikuisiksi ajoiksi. Ja jos mies sitten muuttuukin liikaa ja liian hyväksi, niin hän on pompeteltava tossukka ja näin pillu kuivuu kun mies ei ollutkaan itsevarma ja miehekäs oman tien kulkija. :LOL:

Niin tai näin niin naisten nalkutus ja vikojen etsintä jatkuu, koskaan vika ei kyllä itsestä löydy. Miten löytyisi sillä onhan haaruksissa se olevinaan helvetin kova "kassamasiina".
 
Peyote
Juu, näin se menee. Jos mies "valittaa" naisesta, on hän säälittävä inisijä jonka pitäisi katsoa peiliin miksi nainen ei ole kiinnostunut miehestä. Kun taas nainen valittaa miehen toiminnasta niin hän on täysin oikeassa ja miehen olisi syytä mennä itseensä jottei perhe hajoa ja nainen pillu kuivu ikuisiksi ajoiksi. Ja jos mies sitten muuttuukin liikaa ja liian hyväksi, niin hän on pompeteltava tossukka ja näin pillu kuivuu kun mies ei ollutkaan itsevarma ja miehekäs oman tien kulkija. :LOL:

Niin tai näin niin naisten nalkutus ja vikojen etsintä jatkuu, koskaan vika ei kyllä itsestä löydy. Miten löytyisi sillä onhan haaruksissa se olevinaan helvetin kova "kassamasiina".
Moniko nainen on valittanut katkerana ettei saa miestä itselleen? Moniko nainen on sitä mieltä, että olisi kivaa saada seksiä vaikka väkisin ja että miesten on pakko antaa seksiä tai heidät saa ampua? En ole nähnyt ainuttakaan tälläistä kirjoitusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"näinpä"
Moniko nainen on valittanut katkerana ettei saa miestä itselleen? Moniko nainen on sitä mieltä, että olisi kivaa saada seksiä vaikka väkisin ja että miesten on pakko antaa seksiä tai heidät saa ampua? En ole nähnyt ainuttakaan tälläistä kirjoitusta.
Tämä on niiiiiin totta! Pissiruiskunkantotelineitten mielestä on oikeusmurha, jos eivät saa uittaa pissiruiskuaan naisessa.
 
Vierasmiess
Moniko nainen on valittanut katkerana ettei saa miestä itselleen? Moniko nainen on sitä mieltä, että olisi kivaa saada seksiä vaikka väkisin ja että miesten on pakko antaa seksiä tai heidät saa ampua? En ole nähnyt ainuttakaan tälläistä kirjoitusta.
Moniko mieskään on tuota tehnyt, varsinkin tappoa? Erittäin harva, lähes sivuseikka kun puhutaan normaalista elämästä.
 
juu u
Mua ahdistaa että alkaa olla yleistyvä asenne että joka ukon on saatava seksiä. Jonkun on annettava - edes säälistä!
no niin helppoa se naisena on on sanoa kun naiset saa AINA.ei kaikki miehet saa eikö tarkoita että ovat idootteja.tätä nyt sinä et vaa käsitä kun ei varmasti ole ongelmia saamisessasi.et enne kuiaattelet taaas tämänki asin vitun mustavalkoisesti niin mieti laajemmin,joo ja tämä tapaus tietysti paskaa et tapetaa ihmisiä jne.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="hmm";29948176]karmiva nauru? tekonaureskelua, jolla yritti antaa itsestään viileän ja mahtavan tappajan mielikuvan. säälittävä video, säälittävä ihminen joka lie aina ollut samanlainen ylimielinen idiootti. hullun nauru on ihan erilaista, eikä tuo ihminen hullu ollut, luonnevikainen, katkera itseään täynnä oleva toope vain joka valitettavasti onnistuikin sitten pari ihmistä hengiltä saamaan.[/QUOTE]

Tuli tästä ja muutamasta muusta kommentista mieleen, etten toisaalta ihmettele tässä ihmisessä syntynyttä katkeruutta, jos hänelle on esim näin sanottu useasti päin naamaa.

Mutta en minäkään tappamista tai muutakaan kostoa hyväksy, jos joku näin ehti jo taas kuvittelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Nyynä
"Peyote"
no niin helppoa se naisena on on sanoa kun naiset saa AINA.ei kaikki miehet saa eikö tarkoita että ovat idootteja.tätä nyt sinä et vaa käsitä kun ei varmasti ole ongelmia saamisessasi.et enne kuiaattelet taaas tämänki asin vitun mustavalkoisesti niin mieti laajemmin,joo ja tämä tapaus tietysti paskaa et tapetaa ihmisiä jne.
Moni saa kun laskee rimaansa tarpeeksi alas. Ongelma on se, että ihan omituisesti käyttäytyvät miehet luulevat, että heillä on joku kansalaisoikeus saada seksiä joltain upealta naiselta.

Ei ole olemassa mitään järjestelmää jossa kaikkien kuuluu saada. Ei kaikki vaan saa. Ei kaikki synny naliraajaisinakaan. Ei kaikki synny näkevinä tai kuulevina. Ei kaikki saa lapsia, ei kaikilla oo vanhempia. Kaikki ei saa seksiä.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29948431:
Tuli tästä ja muutamasta muusta kommentista mieleen, etten toisaalta ihmettele tässä ihmisessä syntynyttä katkeruutta, jos hänelle on esim näin sanottu useasti päin naamaa.

Mutta en minäkään tappamista tai muutakaan kostoa hyväksy, jos joku näin ehti jo taas kuvittelemaan.
Eiköhän hän ole ihan itse aiheuttanut tilanteensa ja katkeruutensa.

Musta tuntuu että ihan hyvä vaan ettei kukaan langennut häneen, olisi saattanut löytää itsensä kahleista kellarista viimeistään siinä vaiheessa kun olisi yrittänyt tehdä bänät...
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
Peyote
Eiköhän hän ole ihan itse aiheuttanut tilanteensa ja katkeruutensa.

Musta tuntuu että ihan hyvä vaan ettei kukaan langennut häneen, olisi saattanut löytää itsensä kahleista kellarista viimeistään siinä vaiheessa kun olisi yrittänyt tehdä bänät...
Juu. Eihän tuollaiseksi siksi muutu, ettei ole tyttöystävää, vaan koska ei ole ihan kaikki kotona.

Moniko tyttyö muuten haluaa olla yksi "vaaleista, kuumista ja upeista tytöistä", joku niistä, ihan sama kuka, mut joku joka antas mahiksen? Tai kuka haluu poikaystävän, joka on mielestään upea, kaunis, sivistynyt, hienostunut ja joka mielestään oikeutetusti ansaitsee että kauniit nauset antavat hänelle seksiä.

Kyllä oli erittäin omanapainen tyyppi tuo kun noita muitakin videoita katsoo. Miten nimitteli ja halveksui muita miespuolisia joilla oli tyttöystävä tai kavereina tyttöjä. Kun hänellä upealla ei ole ketään vaikka hieno autokin on ja kalliit aurinkolasit.
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
nainenn
Ei tarvinut edes mistään lukea tuosta aspergerista, koska videota katsoessa olin jo 100% varma että on. Miehelläni on myös asperger, joten tunnistan sen helposti.

Ulkoiset avut oli kyllä kunnossa tuolla murhaajalla, mutta ei ole saanut oikeanlaista apua. Todella harmi, koska johti monen kuolemaan. :/

Ja mielestäni kenellekään asperger-diagnosoidulle ei tule antaa aselupaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Nyynä
On tullut jo aiemminkin samantyyppistä fibaa kun lukee esimerkiks täältä jonkun miehen tilitystä siitä kuinka naiset valitsevat väärin ja kuinka seksi on jokaisen ihmisoikeus. Noin sitä voi jollain olla itsestään aivan päinvastainen kuva, kuin millainen henkilö oikeasti on. Tuokin oli mielestään hyväkäytöksinen ja hieno mies. Eiku...
Hienosti rinnastat sarjamurhaajan palstalla kirjoitteleviin katkeroituneihin miehiin. Vaatinee vähän enemmän kuin katkeruuden nousta tuon tasolle.
 
Olen kerran törmännyt mieheen joka ensiksi sanoi hei, en ehtinyt edes vastata tähän, kun hän alkoi syyttämään minua nirppanokaksi jolle ei kelpaa mikään, kaikki naiset ovat vaan paskoja lutkia joita ei voi mitenkään mielyttää, samoja kaikki, miksi hän edes minulle puhuis kerta aion kuitenkin vaan töykeästi hänet torjua, ihme ruikutusta ja vihaa koko ihminen täynnä..poistuin nopeasti takavasemalle. Miten ihminen tollaseks muuttuu?
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
"Jjjj"
Mulle tulee mieleen ihminen joka on aina saanut kaiken, jolle on aina kaikki tarjoiltu ja tiet siloteltu jottei tulisi paha mieli. Nyt on sitten sellaset elämän asiat tullut tielle mille vanhemmat ei ole voineet mitään ja tämän nuoren psyyke ei ole sitä kestänyt. Luulenpa että tulee yleistymään, sillä jatkuvasti tulee enemmän ja enemmän lapsia joiden häiriintyneet vanhemmat eivät jaksa tai osaa opettaa elämän tosiasioita. Aina ei voi voittaa.
 
Juu. Eihän tuollaiseksi siksi muutu, ettei ole tyttöystävää, vaan koska ei ole ihan kaikki kotona.

Moniko tyttyö muuten haluaa olla yksi "vaaleista, kuumista ja upeista tytöistä", joku niistä, ihan sama kuka, mut joku joka antas mahiksen? Tai kuka haluu poikaystävän, joka on mielestään upea, kaunis, sivistynyt, hienostunut ja joka mielestään oikeutetusti ansaitsee että kauniit nauset antavat hänelle seksiä.

Kyllä oli erittäin omanapainen tyyppi tuo kun noita muitakin videoita katsoo. Miten nimitteli ja halveksui muita miespuolisia joilla oli tyttöystävä tai kavereina tyttöjä. Kun hänellä upealla ei ole ketään vaikka hieno autokin on ja kalliit aurinkolasit.
Autismi- ja Aspergerliitto :: ASPERGERIN OIREYHTYMÄ
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
rips
Mulle ei mennyt läpi tuo video ollenkaan.

Sanat on kovia ja kamalia, mutta ihmisen olemuksesta oikein hohkaa epävarmuus ja poljettu itsetunto, omanarvontunnon menetys ja kiusaamisen arvet. Ei mikään rambo, vaan rikki oleva ihminen, täysin hajalla.

Mulle tuli ensin mieleen vain se, että tuokin on jo noin vanha, siinä on taustalla mooonta vuotta kiusaamista, jota ei olla saatu loppumaan. Valitettavasti tässä tapauksessa olisi ollut rahaakin käyttää vaikka mihin hoitomuotoihin, mutta miksi näin pääsi käymään?

Ja se että jos tuollakin olisi ollut edes 2 kpl hyviä kavereita, niin tuskin tuotakaan olisi tapahtunut.
Niin monta kertaa sanoo tuossakin videossa, että yritti päästä porukkaan, mutta ei kelvannut.

Mä itse aion ainakin lapselleni opettaa, että alakoulussa käy hakemassa pihapeliin jonkun lapsen joka aina istuu yksin pihan nurkilla. Omalla luokallani oli yksi tuonlainen tyttö ja vasta vanhemmiten ymmärsin miksi se haki aina Marin jostain pihanperukoilta mukaan, hienosti oli kasvatettu. :)
 

Yhteistyössä