Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Blue
tietysti se on ehkä ymmärrettävämpää, jos on kusipää vaikka dementian takia, mutta toisaalta, se, joka siitä kusipäisyydestä kärsii, ei ehkä edes tiedä miksi. Kai aina syitä löytyy, tuloksena erilaisista syistä voi olla kusi tai vaikka paskapäisyys ja mitä näitä nyt oli... Kärsijöille ihan samantekevää missä vika piilee. kyllä varmasti terveelläkin ihmisellä tämmöiseen kusipäisyyteen joki syy tai selittävä tekijä on.
Voihan joku olla sitä mieltä että mä olen luonteeltani kusipää. Ja varmasti voivat olla oikeassa.
 
Peyote
Väittäisin, että ihminen joka näkee kusipäitä kovin laajalla, saattaa omata itse kusipäisen asenteen.
ei tässä kukaan oo sanonut että näkee kaikkialla kusipäitä. Mutta kyllä jokainen niitä varmaan silloin tällöin harvakseltaan kohtaa. Onhan niitäkin eri asteisia, joku voi olla kusipää vaan vihaisena, joku on sitä ehkä kerran vuodessa kännissä ja joku voi olla sitä vaikka täyspäiväisesti. Varsinaiseksi kusipääksi voi kutsua kun henkilö on kusipää usein, mutta kusipäisen käytöksen sattuessa kohdalle, vaikka se olisi hieman harvinaistakin, voidaan tällöin kusipääksi nimittää hetkellisesti.
 
En jaksa enää. Mullakin on rajani ja sun nimittelysi ja vihjailusi sattuu vaikka muiden jutut ei tunnu missään.

Mut joo, ymmärsin taas väärin kun olen niin yksinkertainen. Palaan yksinkertaiseen elämääni.
En edes yritä ymmärtää. Jos sanon tähän vaikka "lenkkarit" niin meneekö pahemmaksi vitutus?

Yleensä kun tuppaan arvioimaan asioita sen mukaan miten ne käy järkeen, niin nyt on hankalaa kun tuo martyrismi ei käy mitenkään päin järkeen taas kerran.
 
"huom"
Eihän tälle nuorelle miehelle ollut ongelma se, etteivät kaikki miehet saa seksiä, vaan että hän itse ei saanut seksiä. Ei hän välittänyt kenestäkään toisesta ja tämän seksinsaamisesta tuon taivaallista.
 
Peyote
En edes yritä ymmärtää. Jos sanon tähän vaikka "lenkkarit" niin meneekö pahemmaksi vitutus?

Yleensä kun tuppaan arvioimaan asioita sen mukaan miten ne käy järkeen, niin nyt on hankalaa kun tuo martyrismi ei käy mitenkään päin järkeen taas kerran.
mites jos usein käy näin, että sattuu näitä väärinkäsityksiä, niin mistä aattelet, et johtuu?
 
no mun mielestä
kepsis tarttis taas mies1:n vetoapua. Rapisee pinta nyt vähän liikaa. Vartin kun mies1 länkyttää, niin kepsiskin vaikuttais taas fiksulta. Tai vois mennä puoli tuntiakin.
 
Peyote
[QUOTE="huom";29949155]Eihän tälle nuorelle miehelle ollut ongelma se, etteivät kaikki miehet saa seksiä, vaan että hän itse ei saanut seksiä. Ei hän välittänyt kenestäkään toisesta ja tämän seksinsaamisesta tuon taivaallista.[/QUOTE]

No se oli kyllä oikee huomio! Sehän haukku kaikki muut miehet järjestään kamaliksi ja huonoiksi, ainakin ne, joilla oli tyttöystävä.
 
vierasa
[QUOTE="huom";29949155]Eihän tälle nuorelle miehelle ollut ongelma se, etteivät kaikki miehet saa seksiä, vaan että hän itse ei saanut seksiä. Ei hän välittänyt kenestäkään toisesta ja tämän seksinsaamisesta tuon taivaallista.[/QUOTE]

Hän ei välittänyt muista, jotka eivät saa seksiä, mutta hänelle oli pakkomielle muut, jotka saavat seksiä. Hänellähän oli unelmana tulla diktaattoriksi, jotta voisi kieltää seksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no mun mielestä;29949158:
kepsis tarttis taas mies1:n vetoapua. Rapisee pinta nyt vähän liikaa. Vartin kun mies1 länkyttää, niin kepsiskin vaikuttais taas fiksulta. Tai vois mennä puoli tuntiakin.
Kepsiksellä on ollut ihan fiksuja kommentteja.
Asiattomuuksiin vastasi asiattomuuksilla.

Ihan turhaa länkytystä sulta!
 
mites jos usein käy näin, että sattuu näitä väärinkäsityksiä, niin mistä aattelet, et johtuu?
Jaa-a, vissiin siitä kun tuo blue tykkää tarttua näihin mun kommentteihin, eikä se sit jostain kumman syystä vaan ymmärrä niitä. Ei se kyllä vääntämistä estä.

Mutta edelleen, hieman outoa tuo suuttuminen, kun ei mitään hajua mistä se johtui.
 
Mä vastaan Kepsiksen puolesta silläkin uhalla että olen jälleen marttyyri (lue: sanoin itse hänen argumenttinsa ettei hänen niitä tarvinnut sanoa); koska olen yksinkertainen, vainoharhainen enkä ymmärrä asioita.
Ei kai sitä rautalankaa voi loputtomiin olla. Keskittyisit enemmän siihen mitä minä sanon, etkä siihen mitä sinä kuvittelet sen takana olevan.
 
Blue
Jaa-a, vissiin siitä kun tuo blue tykkää tarttua näihin mun kommentteihin, eikä se sit jostain kumman syystä vaan ymmärrä niitä. Ei se kyllä vääntämistä estä.

Mutta edelleen, hieman outoa tuo suuttuminen, kun ei mitään hajua mistä se johtui.
Kerroinhan minä. Ja sinäkin tiedät varsin hyvin. Voisin vaikka copypasteta pätkiä tähän mutta en todella sitä tee.
 

Yhteistyössä