Onko mies ihastunut, jos hän tulee suoraan tuntemattoman seuraan, ja istuu siinä monta tuntia. Eikä huomio vaimoaan.

• Viestiketjun aloittaja En ole teini mutta
  • Ensimmäinen viesti
hajhg
Mä saatan itsekin tehdä noin, että menen istuu jonkun mielenkiintoisen ja mukavan miehen viereen ja juttelen lähes koko illan sen kanssa. oma mieheni juttelee sit muitten kanssa.
Enkä ole ihastunut juttukumppaniini eikä meillä mene mieheni kanssa huonosti.

Seppo.
Jospa mies oli vaikka hetero ja hänen vaimo aseseksuaali tai alkoholisti. Itse olen ollut tällaisessa suhteessa 35 vuotta. Heterot ovat
kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta.

"Hmm"
Ehkä miehellä oli vain tylsää ja hän piti juttuseurastasi? Tuskin kannattaa heti tehdä kärpäsestä härkästä kuvittelemalla kaikkea mahdollista ihastuksesta narsismiin. Aina ei ole suuria tunteita pelissä, vaikka juttu luistaa. Eri asia sitten, jos miehellä oli kieli ulkona, silmät seisoi päässä ja kädet tärisi kuin horkassa...

"pettynyt"
Olin kerran ravintolassa ja pidin hauskaa erään naisen kanssa koko illan. Halailtiin, tanssittiin ja flirttailtiin. Viimeisen tanssin aikana kun ehdotin jatkoja, nainen sanoi miehensä tulevan hakemaan häntä.

Mies 33
Mä ainakin lopetin muiden naisten kanssa juttelemisen kun menin naimisiin. Miesten kanssa juttelen, koska olen hetero.

Kerrankin yksi nainen tuli hakemaan tanssimaan (juhannuslavalla jossain landella). Tekosyy oli muka naistenhausta kertova joku merkki. Suhdetta tai panoseuraa se minusta halusi, ei se muuten olisi mulle jutellut.

Toinen on nämä katsojat, jotka katsoo mua esim. kaupassa tai juhlissa. Seksiähän ne haluaa. Joskus tulee vahingossa katsottua jotain hyvännäköisiä naisia itsekkin kyllä.

"vapaata riistaa"
Olisko vapaa suhde. Yksillä tutuilla on ja ovat aika vapaamielisiä, nainen saattaa istua illan jonkun miehen sylissä ja lähteä sen mukaan vaikka oma mies vieressä tai mies on jonkun naisen seurassa. Ei tarkoita muuta kuin tarpeiden tyydyttämistä toisen kanssa. Aluksi ihmettelin heitä nyt oon jo tottunut.

Yhteistyössä