D
dna tökkii
Vieras
Katoin että häiriöitä on, mut millai teidän liittymät on tökkiny? Kun mä en tiiä onko vika puhelimes vai liittymässä? En pysty soittaa ja mulle ei voi soittaa, viestit kulkee kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katoit, että häiriöitä on. Eikö se sulle kerro mitään?
vitun urpo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dna tökkii;29943154:Nii kysyin että miten teillä ilmenee noi viat.. Et säkään ihan luettua ymmärrä?
Mitä vitun väliä sillä on jos on tiedetty vikatilanne päällä tolvana?
Alkuperäinen kirjoittaja dna tökkii;29943223:No kyllä sillä on väliä jos vika on puhelimessa tai liittymässä? Etkö oikeesti osaa lukea aloitusta? Paska..
Vitun älykääpiö![]()
Sitten kun saavat korjattuaAlkuperäinen kirjoittaja Kellomäestä;29943312:Kellomäessäkin tökkii, puhelut katkee, tai ei ole verkkoa. Milloinkohan normalisoituu?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sitten kun saavat korjattua
https://www.dna.fi/fi/vikatilanteet?relativeUrl=/Tiedotus/Hairiotiedotteet&id=1233
Häiriöitä matkaviestinverkossa Kymenlaaksossa ja Etelä-Karjalassa
24.5.2014
?Alueellisen palveluntarjoajan verkossa laajahäiriö, jonka johdosta DNA:n verkossa vikaa. Osassa Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan alueilla olevista tukiasemissa yhteydet pätkii . Vian piirissä on 2G- 3G- ja 4G-tukiasemia. Vian korjaus käynnissä.