Onko teidän mielestänne väärin tämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Pyysin neitiä että soittaa kun pääsee kaverilleen että tiedetään laskea aika milloin tulee kotiin (3 h)? Mies tuli ja mä sanoin ettei neiti ole soittanut niin mä sain huudot siitä hyvästä että mä mukamas en anna tytön mennä normaalisti ja vahdin sitä. Mun mielestä ton ikänen ei ole vielä tarpeeksi kypsä päättämään kotiintuloajoista, olenko väärässä? Jos mä sanon että mulle soitetaan niin se on niin. Onko muilla samanikästen kanssa samoja ongelmia? Mitä mä rupean tekemään jos neiti tavan takaa unohtaa soittaa eikä pidä lupauksiaan? Voinko mäkin sitten livetä sopimuksista jos ei neiti sen vertaa välitä että pitää sopimuksesta kiinni, mun mielestä se ei ole paljon vaadittu.

No kyllä todellakin 11v ilmottautuu missä on ja millon on.

Sun pitää vaan oottaa hetki, sit soittaa ja muistuttaa mitä olette sopineet. Jos sellanen ilmoittaminen jää, mun mielestä riski kaiken ikävän sattumiseen kasvaa.

Mies soitti tytölle äsken ja neiti sanoi että oli unohtanut ja pyytänyt isältään anteeksi. Saan varmasti anteeksipyynnön kun tulee kotiin. Oli onneksi päässyt hyvin perille ja olivat jo uimassa. Sitä vaan pelottaa aina kun tyttö lähtee liikenteeseen ettei mitään satu koska tiedän itteni että jos tytölle sattuu jotain vakavaa niin mä sekoan.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mies soitti tytölle äsken ja neiti sanoi että oli unohtanut ja pyytänyt isältään anteeksi. Saan varmasti anteeksipyynnön kun tulee kotiin. Oli onneksi päässyt hyvin perille ja olivat jo uimassa. Sitä vaan pelottaa aina kun tyttö lähtee liikenteeseen ettei mitään satu koska tiedän itteni että jos tytölle sattuu jotain vakavaa niin mä sekoan.

Näimpä. Viime vuosina on sattunu ihan tarpeeksi, että jokaisen vanhemman tulisi kantaa huolta lapsistaan

Miehestä tuntuu että mä oon ylisuojeleva tyttöä kohtaan kun sain sen vähän alle 40-vuotiaana mutta ei se mun mielestä sitä ole vaan haluan olla aidosti huolehtivainen tytöstä. Tyttö saa kyllä mennä ja tulla aika vapaasti mutta kotiintuloajat ja noi soitot on mun mielestä sellasia asioita että mä en rupea miehen kanssa niistä kinastelee kun ne kuuluu vanhemman laittaa. Illallakin meillä on kotiintuloajat viimeistään klo 20 viikolla ja nyt kun tulee pimeet ajat niin pakko taas aikaistaa kotiintuloaikoja varsinkin viikolla kun on koulut sun muut. Viikonloppuisin voi olla tonne klo 20 asti ja viikolla oltava kotona puoli tuntia aiemmin. Kyllähän jokainen kapinoi noita vanhempien rajoja vastaan mutta kuitenkin ovat onnellisia myöhemmin kun on rajat ettei anneta mennä niinkuin ite haluaa.