Ruokaostokset kuukaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4 kk ajan oon laskenu haitari ollu n. 750€ - 900€
Tuossa 900€ kuussa oli kahdet juhlat, joten paljon ylimääräistä. Pesuaineita ei ole mukana, ne ostetaan muualta mutta 2 lapsen vaipat on mukana.
Perhekoko 2 aikuista ja 4 alle kouluikäistä lasta.

Meillä on yleensä viikon isot ostokset 150 euron luokkaa ja sit jotain maitoo ja leipää haetaan lisäks, pesuaineet ostan muutaman kerran vuodessa asiakasomistajapäiviltä.. eli sanoisin 600-700 2+2 on perhekoko..

Keskimäärin menee noin 800 €/kk. 2 aikuista, 2 kissaa ja 1 koira. Sisältää myös pesuaaineet, vessapaperit, kissanhiekat yms. Mutta joskus menee enemmänkin. Esim eilen meni yli 100 € yhteen tapasateriaan viineineen... mukana syömässä tosin oli myös siskoni ja hänen tyttärensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29941668:
Keskimäärin 250-300e,siinä on sitten kaikki kissojen evästyksestä lähtien..Perhekoko on 2 aikuista ja 2 teiniä.

Teinit eivät siis syö mitään.
Ei tuolla summalla pärjää kuukautta.
Salaatit, hedelmät, lihat.

Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29941668:
Keskimäärin 250-300e,siinä on sitten kaikki kissojen evästyksestä lähtien..Perhekoko on 2 aikuista ja 2 teiniä.

Tuo tekee 10€ pv ja 2,50 per hlö pelkkään ruokaan.
Kaikki on tehtävä itse. Teinit ei voi käydä itse hesessä.
Uskomaton suoritus.

Meillä menee enemmän vaikka valmista emme osta ja marjoja on.

n. 350 on meidän keskiarvo. 2+2. Mies syö paljon töissä, tehdään isoja ruokia. Käytetään kestoja, ei osteta mitään herkkuja, limuja, mehuja, talouspapereita, jogurtteja, myslejä... Paljon vihanneksia, ja hedelmiä menee :)

Perhekoko 2+ 3. Koululainen, eskari ja 1v lasten iät. Mies ottaa eväät kotoa töihin melkein joka päivä. Mä kotona . Ruokaan menee, vaippoineen ja pesuaineineen 600- 800€ kk.

Meitä on 2+2 ja ruokalasku on 500-600€/kk kun olen opetellut käymään lidlissä. Ennen maksoin S-tai K-ryhmään 700-800€/kk. Vaikka saisin bonukset, on Lidl huomattavasti halvempi.

Yhteistyössä