The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kirjotaksää tinku ikinä mihinkään muualle kun tähän ketjuun? Entä kirjottelitko harmaana ennen kun rekkauduit tänne? Ihan uteliaisuudesta vaan kysyn, en oo nähny sua missään muualla.
 
Minä meen nyt sinne suihkuun ja nukkumaan kun huomenna on taas sinne ja tänne ja tuonne menoa alkaen klo kahdeksan "liian aikaisin" aamulla. Nää vapaapäivät on mulle vähän raskaita kun vuorotyössä jää väkisin kaikki asioinnit niille vapaille. Mut kyllähän nyt nuorena jaksaa :D öitä pupuset!! :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Milloinhan tulee liikunnan jälkeinen euforisen hyvä olo? Ikäni olen harrastanut ja aina tulee vaan helpotus kun treeni on tehty ja pääsee pulttaamaan perseen sohvaan
Sen mitä mää viime kesänä liikuin lenkillä ja salilla, niin mulle se tuli helposti. Nykyään ärsyttää kun ei pääse ja ehdi samalla lailla kun sillon, mutta kyllä ruokakin on ihan hyvää.
 
Kirjotaksää tinku ikinä mihinkään muualle kun tähän ketjuun? Entä kirjottelitko harmaana ennen kun rekkauduit tänne? Ihan uteliaisuudesta vaan kysyn, en oo nähny sua missään muualla.
harvemmin kirjottelen muihin ketjuihin,musaketjuihin lähinnä heittelen jotain. Ja erittäin satunnaisesti joskus ehkä sana tai pari johonkin muualle mut pääasaissa tähän.Luen kyllä muitakin mut ei ole oikein mitään mihin kiinnoistais kirjotella,tähän kun sopii kirjotella kaikesta. Ja juu,olen harmaana kirjotellut ennenkuin rekkauiduin,en tosin tinku nimellä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä