The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta vaan!

Aivan mahtava ilma, lupasin eilen pikku likalle että jos aurinko paistaa niin tänään on rantsu päivä, ja nyt en löydä aurinkorasvatuubia mistään!
Perkuleen perkule, tästä on 6,5km lähimmälle kaupalle matkaa enkä suoraan sanottuna jaksa ton pallomahani kanssa pomppia sinne asti.

Olisko tähän olemassa jotain pirkka niksiä tyyliin "Levitä banaanimössöä ja leivinjauhetta iholle puolen tunnin välein niin ylläpidät luonnollisesti suojakerrointa 15" tms :|
Veisin ilman rasvoja ja aina kun ei ole järvessä niin joku pitkänhihainen pusero päälle. Olkapääthän ne palaa ja käsivarret. Tuskin yhdestä kerrasta saa melanoomaa.
 
En mä sitä melanoomaa niin, mut kipeetähän se tekee kun palaa :/
nimim. oma selkä tulessa ja punasena..
En minä ajatellutkaan että oisit niin hysteerinen kunhan kirjoitin. Mut jalat ei kait niin herkästi pala, joten riittänee kun suojaa hartijat ja kädet (ja se selkä) vaikka pyyhkeellä uintien välissä ja pitkällä puserolla lopuksi. Ei varmaan oo pitkä paita kuuma kun on lillunut järvessä hetken :D

Minä palan herkästi jopa suojakertoimella ja vältänkin aurinkopaikkoja. Kerran nuorena tyttönä jotenkin hassusti nukahdin aamuyöllä rannalle ja heräsin puolen päivän aikaan siellä siihen että jalkoihin koski. Pohkeet oli palaneet vesirakkuloille ja turvonneet uskomattoman pinkeiksi tynnyreiksi. Väri oli kirkuvan punaisen, sinisen, violetti. Päivystykseen piti mennä jossa käärittiin palovammat siteisiin. Oli ne kippeet!
 
Jahas, juhlakausi avataan tänään. Kaikenmaan kissanristiästä on tiedossa.
Onneks on puvustus valmiina.

Koulun kutsussa oli oikein erikseen mainittu juhlavaatetus.
Koululla olis kahdet juhlat; nuorimmalla luokan omat ja se yhteinen iso juhla.

Innolla oottelen todistustenjakopäivää.
Jänskättää millaista tokaria sieltä oikein pukkaa.=)
 
mua ei noi pikkukoululaisten tokarit jännitä yhteen, mulle riittää että oon nähny että poika on oppinu lukemaan ja laskemaan

mutta se jännittää että pääseekö esikoinen yliopistoon
Toivotaan että pääsee!



Eipä oo onneks tuollaisia jännityksiä vielä vuosiin.
Tässä on hyvä tovi aikaa hommata purkillinen rauhottavia.:D
 
IhQ
:wave: Heips, ei oo paljon kiinnostanut olla täällä sen ällön perseilijän takia.:x
Että taukoa pukkaa taas, uskalla lukea mitään ketjua. Yksärillä saapi kiinni, mikäli jotain tosi tärkeää asiaa on :D
Kokeilen jossain vaiheessa sit uudelleen.
 
kahvikirahvi
Tein ihan sikahyvää makaronisalaattia. Kurkku, kesäkurpitsa, paprika, tomaatti, porkkanaraaste, makaroni, voissa paistettuja herkkusieniä ja paahtoleipäkuutioita. Nam!
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä