Miksi miehet saa aina pettämisen anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan mietin

Vieras
? Miksi naiset uskoo ne kaikki lupaukset että tää ei toistu? Nainen jos pettää niin kengänkuvanhan se persiilleen saa. Ei sillä että pettämistä tarvitsisikaan antaa anteeksi, kenenkään. Mutta tällaista nyt vaan tuli mieleen kun tuota leffaa olen katsonut (Sooloilua).

Tuota olen itsekin miettinyt. Miksi ukoilla on "oikeus" pettää ilman seurauksia, mutta naiset suurin piirtein tapetaan just siihen paikkaan, jos ne jää kiinni pettämisestä?? Tasa-arvoistako??

Jokainen saa itse päättää antaako anteeksi vai ei. Mutulla evoluutiobiologisesti vois sanoo, että naisen pettäminen pahempi, koska mies helppo huijaa väärän lapsen isäks, mut nainen menettää lapsensa elättäjän, jos ei anna miehen pettämistä anteeks.

? Miksi naiset uskoo ne kaikki lupaukset että tää ei toistu? Nainen jos pettää niin kengänkuvanhan se persiilleen saa. Ei sillä että pettämistä tarvitsisikaan antaa anteeksi, kenenkään. Mutta tällaista nyt vaan tuli mieleen kun tuota leffaa olen katsonut (Sooloilua).

No eihän saa!! Yhtään sen enempää kuin naisetkaan... Eikä kukaan täysjärkinen nainen usko edes noihin lupauksiin!

En halua kuvitella tilannetta, mutta sen tiedän että haluaisin voimakkaasti pitää perheen koossa... seurusteluvaiheessa saisi heti kenkään, mutta kun ollaan yhdessä asetuttu aloilleen ja lapset saatu, niin silloin ei haluaisi perhettä hajottaa. Vaikka tavallaanhan mies on jo sen tehnyt ollessaan uskoton...

Yhteistyössä