J
järkyttynyt
Vieras
siinä ne mua toljottaa. Apua mitä mä teen niille. Ukko on viikonlopun pois ja ihan yksin oon. puhelinkin on niin kaukana, ettei voi soittaa apua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No hyi helvetti, kai tää on läppä? D: Tai siis ei kai noin oikeesti voi tapahtua!! Hyiiiih!
Olisi oikein mukava tapahtuma omalle kohdalle. Itsellä tosin vain noita trooppisia kyitä.
Nuiji ne vaikka lähimmällä huonekalulla :O Yök, käärmeiltä nirri vaan pois, niitä ei tarvi päästää lisääntymään pihapiireihin.
Nuiji ne vaikka lähimmällä huonekalulla :O Yök, käärmeiltä nirri vaan pois, niitä ei tarvi päästää lisääntymään pihapiireihin.
Helppoa on sinulla. Kun tulin töistä kylpyhuoneessa oli kaksi alligaattoria, keittiön lampun päällä istuskeli kondoorikotka. Kun meinasine mennä nukkumaan, niin sängyn alla köllötti kaksi leijonaa.
Uskoin kunnes tulin tohon leijona kohtaan, ei kenenkään sängyn alle mahu leijonia (ellei ole parvisänky).