Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

• Viestiketjun aloittaja Vauvastasi kyse
  • Ensimmäinen viesti
Taikina
[QUOTE="heh";29913126]Taloudellinen tilanne voi kuule muuttua kun tulee työttömyyttä,sairautta yms mutta eihän se sulle ole tullut mieleen kun sun miehelläsi on rikas suku tukena.[/QUOTE]

OMG, mä en ole ikinä tavannut mitään tällaista ja tämä myötähäpeä, jota sua kohtaan tunnen on sanoinkuvaamaton!

Pinin miehen suvun rahat on varmasti Pinin sukan varressa käteisenä? Yeah right! Sulle suosittelisin uuden ketjun aloittamista, jossa voitais kaikki ruotia yhdessä sun epäonnea ja sääliä sua kilpaa, jooko?

"heh"
Hah hah, miksi et itse mene töihin ja vie lastasi hoitoon, niin kuuntelevat muut sen kitinää ja ehkä ne siellä selvittävät sen ongelmatkin? Ai niin, mutta töissäkäyminen ja vakuutus ja normaali elintaso on ihan naurettavaa valkokauluskapitalismia..

Mikä sun ongelma on? Miten muiden vaikeudet helpottaa sun elämää? Jos sulla ois rahaa siihen vakuutukseen tai siihen yksityisen lääkäriaseman lekuriin, niin seuraavaksi olisit täällä palstailla ilkeilemässä Pinille, koska Pinin ongelmat ei ole oikeita, koska Pin ja hänen vauvansa ovat kauniita.

Anteeksi kaikki, mutta mä en vaan muista, milloin olisin ollut näin vihainen! Pinille ja pikkuiselle voimia!
Olen töissä ja lapsi on hoidossa eikä ongelmia enää hänen terveydessään ole. Hyvähän se on että kaikilla on edes jotain ongelmia.

Äiti Ei - Etelä-Suomesta
En tiedä tapaustasi. Mutta. Oma kokemukseni extraitkuisen lapsen kanssa: vein vaihtoehtohoitajalle, tällaiselle "Puskaradiossa" kehutulle. Muistaakseni alunperin oli bussikuski ja itsenäisesti opiskellut jotain hierontajuttuja. Hän sanoi välittömästi lapseen koskettuaan että selän toinen puoli jumissa. Vähän tutkailtiaan totesi että lantiossa hermo puristuksissa, mennyt synnytyksessä. Tämä antaa iskiastyyppisiä sähköiskuja kun lapsi liikku, samoin kun yrittää nukahtaa ja rentoutuu. Hieroi. Sanoi että 2 seuraavaa yötä tyttö huutaa ja sitten alkaa nukkumaan. Ja juuri näin kävi!
Tämä on vaan yksi sivujuonne tms että joskus apu voi löytyä sieltä naapurin Pekan veljen sormenpäistä.:)
Toki jos joku auttaa jollekin, ei tarkoita että se sama auttaa kaikille.

Tsemppiä kovasti!!!

älä nyt viitsi
Meillä se eka vuosi on jo takana ja oli ihan helvettiä, helvetti jatkuu joten miten tämä nyt lohduttaisi? Oletko ihan tosissasi vai haluatko vain vittuilla?
Sinä et tiedä helvetistä mitään, kerjäät täällä vain huomiota niinkuin niin monet muutkin.

Aivan helvetin huvittavia nämä tällaiset nokitteluketjut, "mulla on rankempaa mun lasten kanssa kuin sulla sun".

vierasa
Alkuperäinen kirjoittaja älä nyt viitsi;29913163:
Sinä et tiedä helvetistä mitään, kerjäät täällä vain huomiota niinkuin niin monet muutkin.

Aivan helvetin huvittavia nämä tällaiset nokitteluketjut, "mulla on rankempaa mun lasten kanssa kuin sulla sun".
Ei oo kyllä oikeesti mikään ketju pitkään aikaan saanu aikaseksi tällasia raivon tunteita. Miten te kehtaatte? Ja mikä ihmeen nokitteluketju? Tämän ketjun tarkoitus oli ilmeisesti kysyä Piniltä miten hän jaksaa ja tuntea myötätuntoa häntä kohtaan. Sinä ja muut idiootit tästä on nokitteluketjun tehnyt.

Taikina
[QUOTE="heh";29913153]Olen töissä ja lapsi on hoidossa eikä ongelmia enää hänen terveydessään ole. Hyvähän se on että kaikilla on edes jotain ongelmia.[/QUOTE]

Olen vilpittömästi pikkuisen puolesta iloinen, että on terve! Ja myös siitä, että on hoidossa ja ympärillään tasapainoisia ja turvallisia aikuisia.

Helpottavatko muiden ongelmat sun ongelmia tai sun katkeruutta? Olen surullinen sun puolesta, jos et ole onnellinen ja kun selvästi nautit toisten vaikeuksita! Toi vaan ei ole ELÄMÄÄ!

Taivas näitä tyyppejä
[QUOTE="heh";29913153]Olen töissä ja lapsi on hoidossa eikä ongelmia enää hänen terveydessään ole. Hyvähän se on että kaikilla on edes jotain ongelmia.[/QUOTE]

Sulla on työpaikka ja terve lapsi, mitä hittoa sä täällä sitten valitat siitä että lapsi joskus vauva-aikoina sattui itkemään?

Vai meinaatko sä ettei sulla saisi olla koskaan mitään vastoinkäymisiä vaikka itse naureskeletkin muiden ongelmille? Niin kuin huomasit sun vauvasi (ja sä) olette onnekkaampia kuin Pin:in vauva (ja Pin) koska teillä toi meni itsestään ohi vauvavuoden jälkeen ilman lääkäreitä. Pin on taas juoksuttanut lasta kaikilla mahdollisilla lääkäreillä ja silti vaivat jatkuu.

waldemad
Täytyy kyllä sanoa, että ihmisten kusipäisyys voi mennä tappiin asti. Minäkin vittuilen rankasti, mutta en iloitse kenenkään todellisesta ahdinkosta kuin nämä muutamat haaskat kuten tämä heh.

Pin
Alkuperäinen kirjoittaja älä nyt viitsi;29913163:

Joo tsemppien, myötätunnon ja vertiastuen hakeminen on tietynlaista huomionhakuisuutta, mitäs ihmeellistä siinä nyt on?

Pin
Mitä eilistä kinaa?
No lyhyesti taisin jotain naureskella ärsyttäen jollekin kommentille ja sitten häppäri alensi mut "teikäläisiksi" ja tarkoitti siis ne jotka ei opiskele yliopistossa eikä voi jotain ymmärtää yliopistomaailmaa, sitten naureskelin lisää, että mikä hän kuvittelee olevansa, kun ei tosiaan kovin hyvällä menestyksellä ainakaan sitä kouluaan käy. Sitten se jotain selitteli, että "me kouluja käyneet saadaan rahaa ja duunarit painaa ruumiillista työtä" ja taas nauroin, ettei kyllä kumpikaan kuuluta mihinkään ihme "kouluja käyneisiin", kun ollaan kouluihimme vasta sisälle päästy ja pelkät lukiot takana, eikä tosiaan edes sitä kandia löydy jne. Sitten se rupesikin selittämään, että on melkein sama kun se näkyy jo palkassa, että on tavallaan "kouluja käynyt" tms.

Oikein hedelmällinen keskustelu siis takana.

Pin
Ainiin ja itkin kiusaamista imitoidakseni vain Häppärin uhriutumista joka ketjussa jossa kinaa jonkun kanssa. Aina se kokee, että kaikki on vaan kiusaajia ja nythän se puhui musta yhtä rumasti kun on marissut esim Ciervon puhuvan hänestä. Voi nyyh. Eiköhän se mun profiilin avulla löydy, jos tosiaan kiinnostaa tätä älykästä keskustelua lukea. :D

Ainiin ja itkin kiusaamista imitoidakseni vain Häppärin uhriutumista joka ketjussa jossa kinaa jonkun kanssa. Aina se kokee, että kaikki on vaan kiusaajia ja nythän se puhui musta yhtä rumasti kun on marissut esim Ciervon puhuvan hänestä. Voi nyyh. Eiköhän se mun profiilin avulla löydy, jos tosiaan kiinnostaa tätä älykästä keskustelua lukea. :D
Niin ja sä loukkasit sen kavereita. :mad:

"wieras"
No mikäs nyt, eihän tämä ole mahdollista. Siis Pin on tehnyt lapset nuorena ja palstalogiikan mukaan nuorena lapset tehneet jaksavat lapsiensa kanssa ja eivät edes väsy yöheräämisistä. Siis se väsyminenhän on aina ollut tämän palstan mukaan vaan ja ainoastaan vanhempien äitien yksinoikeus. Hmm, joku tässä ei nyt natsaa.

Nimimerkki kohta kaksi vuotta yöheräämisiä kestänyt vanha käpy.

vierasss
Onpas hyvän mielen ketju ja varmaan auttaa suuresti Piniä nyt kun elämä koettelee jaksamista...

Toisaalta Pin, kukaan ei jaksais kauaa vängätä jollet vastailisi ja jatkaisi.

Pin
[QUOTE="wieras";29913379]No mikäs nyt, eihän tämä ole mahdollista. Siis Pin on tehnyt lapset nuorena ja palstalogiikan mukaan nuorena lapset tehneet jaksavat lapsiensa kanssa ja eivät edes väsy yöheräämisistä. Siis se väsyminenhän on aina ollut tämän palstan mukaan vaan ja ainoastaan vanhempien äitien yksinoikeus. Hmm, joku tässä ei nyt natsaa.

Nimimerkki kohta kaksi vuotta yöheräämisiä kestänyt vanha käpy.[/QUOTE]

Jaksan varmaan paremmin kuin jaksaisin tätä samaa vanhemapana, näin voisin kuvitella. Tottakai tällaisesta silti väsyy nuori kuin nelikymppinenkin, ei kai kukaan voi muuta väittää... Voisin melkein väittää, että olisin himpun verran paremmin jaksanut tätä sillon 20 vuotiaana mitä nyt viisi vuotta myöhemmin. Tai ainakin olen nyt mukavuudenhaluisempi ja aikaisemmin olin vähän (huom siis vähän) joustavampikin, elin enemmän hetkessä ja sopeuduin muutoksiinkin vähän helpommin. Joka iässä kuitenkin puolensa ja ei siitä tarvii varmaan tässä sen enempää jauhaa?

vierasa
[QUOTE="hmmm";29913403]Oletko antanut illalla ennen nukkumaan menoa ruokaa? Jos huutaa nälkäänsä?[/QUOTE]

Ei ku varmasti pitää lasta nälässä ja kukaan lääkärikään ei oo tajunnu kysyä, että syötättehän te sitä lasta :LOL: Voi luoja kun ihmiset voi olla tyhmiä.

waldemad
[QUOTE="hmmm";29913403]Oletko antanut illalla ennen nukkumaan menoa ruokaa? Jos huutaa nälkäänsä?[/QUOTE]

Keksitkö tosiaankin tämän ihan itse? Vuosi juostu lääkärissä ja molemmat valvoneet öitään kuukausia ja sitten hups: ai niin, me unohdettiin antaa sille illalla ruokaa.

Pin
Ei ku varmasti pitää lasta nälässä ja kukaan lääkärikään ei oo tajunnu kysyä, että syötättehän te sitä lasta :LOL: Voi luoja kun ihmiset voi olla tyhmiä.
Meillä on tullut vitsiksi miehen kanssa todeta aina pahimpana hetkenä, että "ehkä sillä tulee taas niitä hampaita". Niin ärsyttävä, mutta hyvää tarkoittava lause. Yhtä hammasta tehnyt kyllä aika pitkään... Olen muutaman (kymmenen) kerran kuullut ja aina nielaisen ennen kuin vastaan ystävällisesti.

Yhteistyössä