Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29911578:Noh, onkos mun miehestä kuvaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29911578:Noh, onkos mun miehestä kuvaa :saint:
Jaa, en tiedä kuka on. Ihan vittuillakseni laitoin, harmi jos oikeesti pidit.
Mikä Allu?Ei ollu Allu.
Täs on HooGeen poikaystävä Allu.Mikä Allu?
Entäs mun boyfriend? Tuntomerkit: kolkytjotain, mutta harmaantunut ennen aikojaan.
Georgre Clooney? On jo viiskyt yli jotain mut ei varmaan haittaaEntäs mun boyfriend? Tuntomerkit: kolkytjotain, mutta harmaantunut ennen aikojaan.
Aika söpö, sillä oikealla ei ookaan nuin hyvä parrankasvu
Yyh, mää en oo oikein ikinä tykänny Georgesta :x On se nykyään kivempi ku nuorena, mutta muhun ei oikein kolahda semmonen hollywood-ykkösrakastaja-tyyppiGeorgre Clooney? On jo viiskyt yli jotain mut ei varmaan haittaa
Liian vanha, karvainen, lihaksikas ja tatuoitu.Löyty magee, koitetaan nyssit tätä.
:O Panisit varmaan silti?Yyh, mää en oo oikein ikinä tykänny Georgesta :x On se nykyään kivempi ku nuorena, mutta muhun ei oikein kolahda semmonen hollywood-ykkösrakastaja-tyyppi
En tiiä, mutta ei kai mun tarvikaan kun tilanne tuskin koskaan aktualisoituu Mää en ehkä ajattele julkkiksia (tai muitakaan tuntemattomia) panisin-en panisi -akselilla?:O Panisit varmaan silti?
:ashamed: minkä ituhipin mä saan?
puujalan eräjorma =)
No hei, kellä on sellaset uimakalsarit ku sulla!Liian vanha, karvainen, lihaksikas ja tatuoitu.
Ja mistä sä oot sellasen käsityksen saanut, että mä tykkään muodista?
Tää on oikeastaan aika hauska ketju, kun tulee ilmi erilaisia käsityksiä ihmisistä!
Ton miehen silmät, kulmat ja nenä on kyllä ihanat ja just oikeen väriset.
Uimakalsarit.. En mä enää muista millaset ne oli, mutta tuskin mitkään erikoiset.No hei, kellä on sellaset uimakalsarit ku sulla!
Jotenkin sun kirjotuksista oon saanu sellasen käsityksen.
Tai sitten sulla on vaan hyvä maku, en nyt muista kumpi.
jäänkö palsta-sinkuksi 4ever :'( Missä Allu? Kuuleeko kukaan?
Jos saisin valita jonkun ulkonäön itselleni niin se olisi varmaan tuo, miinus tatuoinnit. Karismaattisen näkönen äijä. No homo.Löyty magee, koitetaan nyssit tätä.
oikeesti..Tää onki aika lutunen poitsu, vaikka onkin vähän turhan tumma mun makuun
Eipäs oo. Olen käyny näitä tsiigaamassa ja tavannutkin. Kurt (you suck) Angle jaksaa aina hauskuuttaa parhaiten.Peyote ja Lispetti kun ihailee kaljupäisiä ukkoja niin tässä on niiden märkä päiväuni josta ne haaveilee ja kuolaa.