Luovutan ilomielin Fonzien Rouva Ilkeälle HarmaalleNo voi hitto, mä taisin mennä nikeissä sekasin.:O
Mä laitoin sulle jo fonzien ja iloitsin ku oot päk!
Luovutan ilomielin Fonzien Rouva Ilkeälle HarmaalleNo voi hitto, mä taisin mennä nikeissä sekasin.:O
Mä laitoin sulle jo fonzien ja iloitsin ku oot päk!
tässä työasussaanAlkuperäinen kirjoittaja Björn;29911578:Noh, onkos mun miehestä kuvaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29911578:Noh, onkos mun miehestä kuvaa :saint:
No on tietenkin!Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29911578:Noh, onkos mun miehestä kuvaa :saint:
Tuo on niinku Putin joka on ottanu liian tuhdin suihkurusketuksen.Jos mun mies ois eskimo, se ois tää. Tai se vois vaikka olla tää muutenkin, sivuprofiili on niin sama. Mun mies ei vaan ole mikään kovin tumma.
HeheeTuo on niinku Putin joka on ottanu liian tuhdin suihkurusketuksen.
Jos mun mies ois eskimo, se ois tää. Tai se vois vaikka olla tää muutenkin, sivuprofiili on niin sama. Mun mies ei vaan ole mikään kovin tumma.
Tällaisen vuorovetten prinssin löysin.=):ashamed: minkä ituhipin mä saan?
Jaa, en tiedä kuka on. Ihan vittuillakseni laitoin, harmi jos oikeesti pidit.Tää onki aika lutunen poitsu, vaikka onkin vähän turhan tumma mun makuun
lunis pistäkkö mulle joku namu.Jaa, en tiedä kuka on. Ihan vittuillakseni laitoin, harmi jos oikeesti pidit.
Noku tykkäät itse muodista ni ajattelin et miehenkin pitäs olla style.Lispetti, sä oot saanu musta sellasen mielikuvan, että mulle sopisi tai tykkäisin sliipatuista (puku)miehistä?
lunis pistäkkö mulle joku namu.
SeleväJaa, en tiedä kuka on. Ihan vittuillakseni laitoin, harmi jos oikeesti pidit.