Miksi heitit nuoruutesi hukkaan tekemällä lapsia?

• Viestiketjun aloittaja nuoruus menee hukkaan
  • Ensimmäinen viesti
Me kouluja käyneet? Me ei taideta vielä kumpikaan kuulua siihen porukkaan kun on vain lukiot (oletan sulla kans?) käyty... :D

Sinä puhuit kyllä inhottavaan sävyyn ystävästäsi, joten anna olla viimenen kerta kun minua täällä määräilevään sävyyn puhuttelet tyttö hyvä.
Mutta työssämme ansaitaan samaa palkkaa mitä kouluttautuneet miinus opiskelijavähennös. Eli käytännössä joo.
Ja sun on varmaan turha tytötellä kun olet samaa ikäluokkaa melkein kuin minä.

"vieras."
Ja kirjoitit että minkälaisia kavereita sulla oikein on kun juttujes perusteella kuulostaa siltä ja tolta. :O Ennemmin haukun itseäni kun mun kavereita joita mulla eikä kellään ole varaa arvostella paitsi myönteisessä mielessä. Mä oon monessakin asiassa epäonnistunut yksilö ja kannan vastuuni niistä mutta mun kaverit on kaukana niistä, joten anna olla viimeinen kerta kun puhut noin.

Juu ja todellakaan menestyneet ja huipputyypit ei arvostele toisia koulutuksen perusteella. Oon tuhat kertaa nostanut esille sen kuinka upeaa työtä duunarit tekevät. He ottavat vastaan sen shitin mitä asiakkaat antavat hymyssä suin ja tekevät todella rankkaa työtä usein vaikeissa työajoissa, pienellä palkalla. HE ansaitsisi mielestäni paremman arvostuksen, sillä me kouluja käyneet saadaan liksassa se arvostus.
Huomaa, ettet ole paljon kouluja käynyt. :D No niin opettelepas hakemaan tietoa ja selvitä itse mitä tarkoittaa "arkitieto", niin tulee niin kun kaksi kärpästä yhdellä iskulla tälle oppitunnille!
Bitch, please.

[QUOTE="vieras.";29911562]Bitch, please.[/QUOTE]

Liitä sitten koko keskustelu niin näet mikä on asianyhteys, vaikka ihmisiä ei varmaan jaksa kiinnostaa. En mä turhaan kellekään noin sano ja tuo on by the way aika lapsellista mitä juuri teet.

uiuiui
Teikäläiselle? Mikä sä luulet olevasi? :LOL:
Olet siis jopa päässyt yliopistoon sisään ja ajattelet eläväsi jossain ylhäisessä, ihmeellisessä ja erilaisessa "maailmassa", kuin kaikki muut opiskelijat? :LOL: Siis todella hienoa, kumarran! En minä surkea amk voi käsittääkään kuinka hohdokasta olisi yliopiston maailmassa. Jos päätän jatkokouluttautua niin ehkä saan palan sitä ihmeellistä maailmaa, wau. Järisyttävää odottaa. Pakko on varmaan jatkaa vaikkei olisi järkeäkään, kun muuten menetän tämän ihmeellisen maailman.
Oi, kyllä nyt kalahti. Sormet täristen ja silmät salamoiden hän hakkaa viestin näppiksellään nykivin sormin.

vierasa
Mutta työssämme ansaitaan samaa palkkaa mitä kouluttautuneet miinus opiskelijavähennös. Eli käytännössä joo.
Ja sun on varmaan turha tytötellä kun olet samaa ikäluokkaa melkein kuin minä.
Siis mitä helvettiä nyt taas? :D Kouluttamaton voi mielestäsi ihan pokkana sanoa itseään kouluttautuneeksi, jos saa melkein samaa palkkaa kuin kouluttautuneet? :D

Mut
[QUOTE="joopa";29911570]Pidä hei happylips itseni poissa esim tästä ketjusta.Oikeasti ihmettelen mitä vittua lapseton sinkku? tekee täällä ja rässä![/QUOTE]

mikä huolettaa. Kun ihan ylemmillä tasoilla tulee samanlaista lapsellista vänkäämistä.
Siitä on tullut maan tapa. Vastuut ovat tuntematon käsite! Mikää ei tarkota mitään ku se vois olla noloo olla tyhmä :) ja myöntää todellisuuden.

vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29911574:
Aivan sama, antaisin kenkää ihan varmuuden vuoksi
Tuon urpon juttuja lukiessa lähes toivoo, että hänet on bongattu tältä palstalta naamoineen ja peeloiluineen, ja potkujen lisäksi laitettu myös porttikiellot päälle.

Huom. lähes toivoo, ei ketään tulisi kurittaa tosielämässä siksi, että on nuori ja ääliö nettikeskustelija. Tai no........

Peyote
Tiiättekös että ihan amispohjaltakin voi saada hyvää palkkaa ammatissa joka ei ees vastaa sitä aluperästä koulutusta. Paaaaljon parempaa palkkaa kun joku akateeminen joka ehti elää iki-ihanaa nuoruutta ja hankkii 35 vuotiaana lapsia. :D

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
"kääkkä"
Jep. Akateeminen koulutus ja se paksu rahamassi eivät aina kulje käsikädessä. Se että opiskelijana saat samaa liksaa kuin jo valmistuneet ei kerro mistään muusta kuin siitä, että työpaikassa on ilmeisen tuulinen tilanne, koska epäpäteviäkin on palkattu täydellä hinnalla. Ja epäpätevällä tarkoitan nimenomaan sitä paperin puuttumista, voithan sä olla vaikka mikä itseoppinut guru. Ei munkaan ystäväpiirissä se kaikista pisimmälle kouluttautunut ole se palkkakunigas/kuningatar. Vaan se hemmo joka pisti sen oman putkifirman pystyyn. Ne jotka ovat alkaneet jatko-opiskelemaan ja väikkäreitä vääntämään ovat tehneet sen ihan omasta palavasta sivistyksen halustaan, eivät jonkun ulkopuolisen glorian tähden. Se tutkijan urakaan ei ole se rahakkain valinta, mutta heille varmastikin se antoisin. Eikä mun ystäväpiirissä myöskään rahakasoilla keulita tai niitä vertailla... Ei kuulu ystävyyteen.

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa

Yhteistyössä