Et saa. Meni jo.Jos ei Mulkku kelpaa kellekään muulle, niin minäpä voin hänet ottaa hätävaraksi :xmas:
:xmas:
Et saa. Meni jo.Jos ei Mulkku kelpaa kellekään muulle, niin minäpä voin hänet ottaa hätävaraksi :xmas:
vähän liian siistin näkönen mun makuun mutta kai tuotakin panisi. Kroppa on aika hyvä.
Mää tahdon tämän!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;29911094:
Uusi yritys, yhtään parempi?
Selvä, saat olla Mulkun Skulli . Onhan mulla toi Colin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29911092:Et saa. Meni jo.
:xmas:
Mäkään en käsitä noiden kiiltokuvien vaihtelua, mun mielestä hauskuus oli nimenomaan siinä, kun ukkoja mätsättiin nimimerkkien tuomiin mielikuviin/mielleyhtymiin. (Esim tuo Enbuske = Jaksaa vääntää&kääntää keskustelussa perustellusti artikuloiden, sopii keskusteluissa asioita perinpohjin penkovalle Echolle tms.)
Mä en valita. Mä EN valita.
Mutta miks muilla on jotain adoniksia tässä ketjussa ja mulla jotkut rillipäät Zyskowicz ja Embuske.
Nyt ollaan asian ytimessä! Pyllyt on parhauttaPessimistin peeteestä tuli vaimo. Yhdessä he kyykkäsivät auringonlaskuun asti sekä avioliiton hikiseen satamaan 30kg:n painovyöt yllänsä.
En voi, koska unohdin sen pari vuotta sitten jonnekin eteläisen Suomen perähikiälle ollessani yhdellä kurssilla :'( :'( Hyvä paita meni, vieläkin käyttäisin.Mä haluan nyt Mulder-paidan. Metsänpeitto, anna se mulle? mä annoin sulle Mulderin. Vihti-vihti.
Mustako puhut. Niin mä laitankin, myöhemmin vaan saattaa tulla mieleen joku jolle sopii vielä paremmin. Keksi toki itse jos olet parempi tässä.Mäkään en käsitä noiden kiiltokuvien vaihtelua, mun mielestä hauskuus oli nimenomaan siinä, kun ukkoja mätsättiin nimimerkkien tuomiin mielikuviin/mielleyhtymiin. (Esim tuo Enbuske = Jaksaa vääntää&kääntää keskustelussa perustellusti artikuloiden, sopii keskusteluissa asioita perinpohjin penkovalle Echolle tms.)
Jaa...eli kun muut tän ketjun naiset menee iltaisin puuhastelemaan petikamariin komistuksiensa kanssa niin mä jäisin Benin tai Tuomaksen kanssa keittiöön teekupillisen ääreen väittelemään asioista.Mäkään en käsitä noiden kiiltokuvien vaihtelua, mun mielestä hauskuus oli nimenomaan siinä, kun ukkoja mätsättiin nimimerkkien tuomiin mielikuviin/mielleyhtymiin. (Esim tuo Enbuske = Jaksaa vääntää&kääntää keskustelussa perustellusti artikuloiden, sopii keskusteluissa asioita perinpohjin penkovalle Echolle tms.)
No mene Shrekin kanssa pussailemaan. Se on kunnon mies, siksi sen sulle laitoin.Jaa...eli kun muut tän ketjun naiset menee iltaisin puuhastelemaan petikamariin komistuksiensa kanssa niin mä jäisin Benin tai Tuomaksen kanssa keittiöön teekupillisen ääreen väittelemään asioista.
Eikös se olisi Mollimeloonille, entisen avattarensa perusteella?No mene Shrekin kanssa pussailemaan. Se on kunnon mies, siksi sen sulle laitoin.
Juurikin näin!Mäkään en käsitä noiden kiiltokuvien vaihtelua, mun mielestä hauskuus oli nimenomaan siinä, kun ukkoja mätsättiin nimimerkkien tuomiin mielikuviin/mielleyhtymiin. (Esim tuo Enbuske = Jaksaa vääntää&kääntää keskustelussa perustellusti artikuloiden, sopii keskusteluissa asioita perinpohjin penkovalle Echolle tms.)
Foor juuAlkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29911168:Pistäkää ny mullekki se kaljaa lipotava ukko tähän.
En puhu susta. Vaan noista adoniksista.Mustako puhut. Niin mä laitankin, myöhemmin vaan saattaa tulla mieleen joku jolle sopii vielä paremmin. Keksi toki itse jos olet parempi tässä.
Tajusit viimeinkin, rouva Enbuske!Jaa...eli kun muut tän ketjun naiset menee iltaisin puuhastelemaan petikamariin komistuksiensa kanssa niin mä jäisin Benin tai Tuomaksen kanssa keittiöön teekupillisen ääreen väittelemään asioista.
Eeiii...Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29911168:Pistäkää ny mullekki se kaljaa lipotava ukko tähän.