Kuvia palstalaisten puolisoista.

• Viestiketjun aloittaja jukuahaa
  • Ensimmäinen viesti
:LOL:
Mä en valita. Mä EN valita.

Mutta miks muilla on jotain adoniksia tässä ketjussa ja mulla jotkut rillipäät Zyskowicz ja Embuske.
Mäkään en käsitä noiden kiiltokuvien vaihtelua, mun mielestä hauskuus oli nimenomaan siinä, kun ukkoja mätsättiin nimimerkkien tuomiin mielikuviin/mielleyhtymiin. (Esim tuo Enbuske = Jaksaa vääntää&kääntää keskustelussa perustellusti artikuloiden, sopii keskusteluissa asioita perinpohjin penkovalle Echolle tms.)

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
[QUOTE="Kurvikissa";29911104]Mää tahdon tämän!!!!

(Itse asiassa täähän on ihan kuin mun mies vähän nuorempana...)[/QUOTE]

Kyllä ton saat. Mulle pitäs olla pidempihiuksinen ja tatuoidumpi. Kroppa saa olla tuollainen

ok
Mäkään en käsitä noiden kiiltokuvien vaihtelua, mun mielestä hauskuus oli nimenomaan siinä, kun ukkoja mätsättiin nimimerkkien tuomiin mielikuviin/mielleyhtymiin. (Esim tuo Enbuske = Jaksaa vääntää&kääntää keskustelussa perustellusti artikuloiden, sopii keskusteluissa asioita perinpohjin penkovalle Echolle tms.)
Mustako puhut. Niin mä laitankin, myöhemmin vaan saattaa tulla mieleen joku jolle sopii vielä paremmin. Keksi toki itse jos olet parempi tässä.

Jaa...eli kun muut tän ketjun naiset menee iltaisin puuhastelemaan petikamariin komistuksiensa kanssa niin mä jäisin Benin tai Tuomaksen kanssa keittiöön teekupillisen ääreen väittelemään asioista. :D

"tadaa"
Juurikin näin!

Voin nähdä mielessäni Echon ja Enbusken väittelemässä keskenään sivistyneesti mutta sinnikkäästi asiasta kuin asiasta.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä