alatko uhkailemaan väkivallalla taas? Ei kannattais, nyt ei oo vastassa nainenAlkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29905527:Turpa kii kepsis. Ei sulta lähde mitään järkevää.
alatko uhkailemaan väkivallalla taas? Ei kannattais, nyt ei oo vastassa nainenAlkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29905527:Turpa kii kepsis. Ei sulta lähde mitään järkevää.
Nythän meni jännäksi.Voiks tää olla totta.:O
Montakohan sivua tätä on jauhettu.
Olen päässyt vasta muutaman taaksepäin.
Mitäköhän kaikkea sitä sais alkaa todistelemaan, jos tohon mennään.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29905113:Miten niin?
Tässä pärstäketjussa puhutaan paskaa kun pitäisi näyttää kuvia. Lispetti todistaa olevansa se sama kenen kuvia hän on näytellyt täällä. => End of paskanjauhanta (tuolta osin).
Vielä kun tuon muun jauhannan saisi pois...
Mitennii taas? Onks tää taas se leikki mikä oli sun mielestä tosi hauska?alatko uhkailemaan väkivallalla taas? Ei kannattais, nyt ei oo vastassa nainen
Älä nyt, kellis on hyvä paikka.Vau, Kellokosken kevätretkellä keskustelupalstalle sattuu ja tapahtuu. Äärimmäisen viihdyttävä löytö, kiitos osallistujille.
Samaa ihmettelin, kun työkoneeni äsken aukaisin...Voiks tää olla totta.:O
Montakohan sivua tätä on jauhettu.
Olen päässyt vasta muutaman taaksepäin.
No voi ei. Kuka se sitten mahtaa olla...
Häh? Kyl tää on kuolemanvakavaa puuhaa!!En ole lukenut vielä kaikkia, mutta jo tähän menessä oon putoillu ihan huolella!!
Kepsis ja Booty!!
On!:| Mun on pakko jatkaa töitä joita mulla ei ole.Häh? Kyl tää on kuolemanvakavaa puuhaa!!
Mä taas löysin kuuklaamalla sellaista fakta tietoo, että Lispetti on Lispetti Jormanainen, eli tästä sitten päättelin terävästi, että Lispetti on sekä Jorma että nainen.mun ääni menee sille teorialle että lipsetti on se joka sanoo olevansa ja että kuvat on omiaan
Mmm... muistan tuon ketjun myös!Tulee mieleen yks ketju missä kysyttiin että nuoleeko miehenne teidän hanuria.
Alkuperäinen kirjoittaja Owl;29905667 Tai vielä on toki selvittämättä onko se nainen:Sukupuoli:
a) nainen
b) mies
c) en tiedä
Voi hyvänen aika
Missä niitä kuvia on?
Oot aika fakiiri palsta-agentti!Mä taas löysin kuuklaamalla sellaista fakta tietoo, että Lispetti on Lispetti Jormanainen, eli tästä sitten päättelin terävästi, että Lispetti on sekä Jorma että nainen.
Tai vielä on toki selvittämättä onko se nainen, jolla on jorma.
tää on jännääää!!!
Kun on aivot ylä ja alapäässä...minkäs teet. Tupla-aivoEn ole lukenut vielä kaikkia, mutta jo tähän menessä oon putoillu ihan huolella!!
Kepsis ja Booty!!
Reflekseillä mennään, aivot on yliarvostettuja.Kun on aivot ylä ja alapäässä...minkäs teet. Tupla-aivo
Joo, pitää tosin ensin yhdistyä jotta voidaan saada koko kalusto käyttöön.Reflekseillä mennään, aivot on yliarvostettuja.
Tästä sit kans kuva.Joo, pitää tosin ensin yhdistyä jotta voidaan saada koko kalusto käyttöön.