Paljasta erikoinen tapasi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ilaria

Jäsen
15.12.2013
652
0
16
Paljasta palstalaisille joku hassu tapasi. Ei tarvitse olla mikään ihmeellinen, mutta joku rutiini, joka ei välttämättä ihan kaikkien arkipäivään kuulu :)

Itselläni on "tapana" se, että minulta löytyy aina pakkasesta keitettyä kahvia. Rakastan jääkahvia yli kaiken ja aina aamulla keitän pannullisen kahvia ensin jäähtymään ja kun neste on sopivan viileää annostelen kahvin mukeihin, jotka laitan pakkaseen. Kun kahvihammasta alkaa kolottaan, kippaan jäisen mukin sisällön blenderiin, lisään maitoa joukkoon ja eikun sekaisin :D Näitä annoksia menee päivässä noin kolmesta neljään eli kotona ei juurikaan juo kuumaa kahvia, vaikka siitäkin kyllä pidän :D Olisitte nähneet mieheni ilmeen, kun hän ekan kerran tajusi minun kaivavan oman kahvini pakkasesta kun hänelle keitin "kunnon" kahvia :D Kysyin kyllä kohteliaasti, että haluaako kylmänä vai kuumana :P

Ryntäilen, pompin ja loikin kotonani ja lähimpien ystävien luona ihan randomisti.
Esimerkiksi istun sohvalla, pomppaan yhtäkkiä ylös ja ryntäilen muutaman minuutin hyppien joko laajemmalla alueella tai paikallaan, kunnes juoksen takaisin sohvalle.

Olen siivousfriikki; siivottuani viikko siivouksen, vaellan huoneesta toiseen vain ihailemassa miten nättiä ja siistiä on.
Iltaisin kun päästään vihdoin sänkyyn peiton alle ja päivä on pulkassa, hykertelen ääneen silleen "Oiiii, ihanaa, voi vitsit, vihdoinkin...aijai..." ja käperryn miehen kainaloon ja pussailen sen olkapäätä kun on niin tyytyväinen olo.
En ääneen kommentoi mutta elokuvaa katsoessa hymähtelen ja kauhistelen ja harmittelen ääneen hymistelemällä, miestä se ärsyttää välillä :D
Pitkiä matkoja ajaessa laitan jonkun lempibändin levyn soimaan ja laulan täysillä mukana koko levyn. On meinaan aika raskasta laulaa vaikka 15 biisiä sillä ajatuksella putkeen että pitäisi konserttia, vaatii kuntoa. Testaan siis sitä pystyisinkö. Sitten jos vaikka puhelin soi kesken kaiken niin ärsyttää suunnattomasti kun tieteellistä koettani häiritään. :D

Mun oudot tavat on niin noloja, ettei niitä kehtaa kertoa julki.

Tai no, yksi on toistaa jotain hölmöjä juttuja ihan huvin vuoksi, aina samalla tavalla koska se on muka hauskaa.

Viimeksi muokattu:
Siivotessa vedän kaikki lelut, roskat ja pölyt yhteen tai kahteen kasaan huoneessa ja lajittelen ne siitä. Ihan käytännön syistä teen, en tiedä onko muilla tapana tehdä :D taipumusta pyörtyilyyn niin helpottaa siivousta kun ei tarvitse kyykkiä koko aikaa ja pitää taukoja heikotuksen takia :)

[QUOTE="jmia";29905459]Siivotessa vedän kaikki lelut, roskat ja pölyt yhteen tai kahteen kasaan huoneessa ja lajittelen ne siitä. Ihan käytännön syistä teen, en tiedä onko muilla tapana tehdä :D taipumusta pyörtyilyyn niin helpottaa siivousta kun ei tarvitse kyykkiä koko aikaa ja pitää taukoja heikotuksen takia :)[/QUOTE]

Lastenhuoneessa toimin samoin, muualla siihen ei tarvetta kun ei ole ikinä tavarat levällään.

No johan ootte hassuja.

Mä ajattelin että ei ole mitään sellaista tapaa, mutta tuosta tuoksuttelusta tuli mieleen että kun avaan uuden kahvipaketin niin nuuskuttelen sitä hetken aikaa, joskus jopa silmät kiinni. En tiiä tekeekö muut :) Pikkusen taidan pitää kahvista...

No johan ootte hassuja.

Mä ajattelin että ei ole mitään sellaista tapaa, mutta tuosta tuoksuttelusta tuli mieleen että kun avaan uuden kahvipaketin niin nuuskuttelen sitä hetken aikaa, joskus jopa silmät kiinni. En tiiä tekeekö muut :) Pikkusen taidan pitää kahvista...

Mä teen ihan samaa :) Ja ehdoton lemppari on sellaiset kahvipapupussit, joissa on se "haisteluaukko" :D Niitä voisin nuuhkia varmaan tuntitolkulla :snotty:

No johan ootte hassuja.

Minäkin nuuskin kahvia. Ja kukkakimppuja, rakkaiden hiuksia ja ihoja, puhdasta pyykkiä ja leikatun ruohon tuoksua, sitä kun helteen jälkeen ensimmäiset sadepisarat tipahtaa, metsän tuoksua ja ja ja ja vaikka mitä...

Ei se silti minusta mitään erikoista ole. Mitä varten se nenä siinä naamassa sitten olis...

Yhteistyössä