Iltaa:wave:
kamala päivä töissä...puuh.kauhee migreeni iski mut onneks nyt jo parempi mut lääke väsyttää.
kamala päivä töissä...puuh.kauhee migreeni iski mut onneks nyt jo parempi mut lääke väsyttää.
Ruutis :O *kahvit näppikselle*"vitunnuolennan jatko-opintojakso, 3op"
Liittyy mun viestiin ylempänä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29900987:Ruutis :O *kahvit näppikselle*
Missäs tuommoinen koulu on? Siis ihanniinkuinohimennentohdinajatellaKun..... :ashamed:
se koulu mitä spermis käy antaa opetusta vittutieteissäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29900987:Ruutis :O *kahvit näppikselle*
Missäs tuommoinen koulu on? Siis ihanniinkuinohimennentohdinajatellaKun..... :ashamed:
tohtiikohan kysyä tarkentavia kysymyksiä?Tuli muuten mieleen että ei se nuoleminen vaikeaa ole. :snotty:
Kysy jos uskallat.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901035:tohtiikohan kysyä tarkentavia kysymyksiä?
:hug: :hug: nyt myö pidetään peukut pystyssä, että dropit puree niin kuin on tarkoituskin.Nyt vois sellaset voimauttavat halit olla paikallaan. Beetasalpaajat määrätty sydänongelmiin, ja jos nääkään uudet antibiootit ei auta niin sitten se on sairaalareissu ja tiputukseen. Itkettää.
Kuuluukohan tämä sarjaan... Ei tarvitse kysyä enempää .Kysy jos uskallat.
annappa tulla meille maallikoillekkin ohjeet kun olet oikein virallisen opin saanutKysy jos uskallat.
Tuli mieleen ruutiksen viestistä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901059:Kuuluukohan tämä sarjaan... Ei tarvitse kysyä enempää .
Valmistuuko tuolta lettutieteen vihtoreita?se koulu mitä spermis käy antaa opetusta vittutieteissä
Yritit miun tissejä tunkee ties minne .En mie omaa kuvaa luvannu antaa sun lootaas. :O
saa jos lupaa käyttäytyä positiivisesti mutta asiattomasti :xmas:Valmistuuko tuolta lettutieteen vihtoreita?
Ja niin joo, saako tähän ketjuun tulla sotkemaan ja sekoilemaan?
Kai se sitä on kun tietää mistä nainen tykkää.annappa tulla meille maallikoillekkin ohjeet kun olet oikein virallisen opin saanut
NiinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901080:Yritit miun tissejä tunkee ties minne .
Saa tulla soppaa hämmentämään.Valmistuuko tuolta lettutieteen vihtoreita?
Ja niin joo, saako tähän ketjuun tulla sotkemaan ja sekoilemaan?
positiivinen mutta asiaton on toinen nimeni.saa jos lupaa käyttäytyä positiivisesti mutta asiattomasti :xmas:
Höh... no, nyt käyt pankissa jo neuvottelemassa laina-asiat etukäteen selville ja alat katselemaan uutta kohdetta.ei tullut sitten tupareita....
ja tarviin hierontaa,mun paikat särkee niin et itku melkein tulee.
höh, uutta matoo vaan sitten koukkuunei tullut sitten tupareita....
ja tarviin hierontaa,mun paikat särkee niin et itku melkein tulee.
:wave:Huh mitkä jutut tääl taas
Ja :wave: moikat ketjuun, tulipas torkahdettua jälleen sohvalle, toinen käsi ihan puutunut miten lie oon sen päällä maannut..suihkuun pitäis hipsiä..
Oppia ikä kaikki!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29901138::wave:
Se on tuo Ruutis, joka on aina niin kamala innokas opiskelija .