Hattaran kuvia.Mut...
Aika kiittää seurasta ja vetää peitto korville. Yöt kaikille.
Hattaran kuvia.Mut...
Aika kiittää seurasta ja vetää peitto korville. Yöt kaikille.
Eikös miehet arvosta yleisesti jotain tiettyä jos haluaa heille "jotain" antaaPäätinpäs antaa hra Lätylle paremman aamun kuin itselleni, ja pikkuletun eskariin vientireissun päätteeksi kävin kaupasta hakemassa croissantteja ja niihin täytteitä. Kahvia, mehua ja rapsakkaa croissanttia siis sai mielitiettyni aamiaiseksi.
(Sänkyyn oli tarkoitus viedä, mutta peijakas ehti itse herätä ja keitellä kahvitkin. Itkuhan siinä taas multa meinasi tulla kun meni alkuperäinen ajatus mönkään. Sitten sain halin ja empaattisen katseen kun väkersin croissantteja auki - kovasti kyselyjä voiko jossain auttaa.)
taistele!Puuh, oon hionu melkein kokonaisen auton. Väskä. Tahtoo kotiin.
Aloin jo miettiin miks oon koko alalla. Kaikki aineet on myrkyllisiä ja terveydelle haitallisia, suurin osa hommista on täysiä paskoja jotka maksaa enemmän kun koko laitettava auto eikä varmasti saa kiitosta. Ykskin asiakas oli painepesurilla suihkinu lakat irti ja toi kotteron uudelleen maalattavaks ja syytti huonosta maalauksesta. Mut on tää kaikesta huolimatta kivaa.taistele!
En mie omaa kuvaa luvannu antaa sun lootaas. :OEi oo kyl vielkää laatikos mitää naamoi tai tissei
Sänky vai nukkuuko sohvalla ?Auttakaa mua hahmottamaan, mitä tarvitsisi hankkia yksiöön muuttavalle henkilölle. Omistaa vaatteet ja liinavaatteet, kirjat, sohvan ja pari nojatuolia ja eipä muuta.
Itseltä löytyy mattoa ja verhoa ja senkki annettavaksi.
Mitä näin niinkuin ensi hätään tarvitsee? Lamput kattoon?
Jaksuja ja iso :hug: :kiss:Nyt vois sellaset voimauttavat halit olla paikallaan. Beetasalpaajat määrätty sydänongelmiin, ja jos nääkään uudet antibiootit ei auta niin sitten se on sairaalareissu ja tiputukseen. Itkettää.
siinä olis semmonen aihe että meikäki saattas vanhoilla päivillä innostua opiskelemaanPäivää :wave:
Vitun tentit.. Tällä viikolla on yksi ja ensi viikolla on kaksi. Sitten pitäs valmistua.
Helvetinmoinen stressi noista. :vampire:
Ja koneelta en löydä miun kuvia ja muita tiedostoja. Ei tätä minttiä ikinä opi. Se joka laittoi tuon koneelle sanoi tallentaneensa ne koneelle. :kieh:
jaahasiinä olis semmonen aihe että meikäki saattas vanhoilla päivillä innostua opiskelemaan
erityisesti käytännön harjotukset vois olla kivoja :ashamed: