The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Olipa eri säpäkkä ilta sairaalassa, verrattuna vanhainkotiin. Mä niin RRRRRRRakastan akuuttitöitä . Harmi kun siellä on niin vähän paikkoja lähihoitajille. Pitänee siis lukea sairaanhoitajaksi... :whistle:

Päätinpäs antaa hra Lätylle paremman aamun kuin itselleni, ja pikkuletun eskariin vientireissun päätteeksi kävin kaupasta hakemassa croissantteja ja niihin täytteitä. Kahvia, mehua ja rapsakkaa croissanttia siis sai mielitiettyni aamiaiseksi.

(Sänkyyn oli tarkoitus viedä, mutta peijakas ehti itse herätä ja keitellä kahvitkin. Itkuhan siinä taas multa meinasi tulla kun meni alkuperäinen ajatus mönkään. Sitten sain halin ja empaattisen katseen kun väkersin croissantteja auki - kovasti kyselyjä voiko jossain auttaa.)

Päätinpäs antaa hra Lätylle paremman aamun kuin itselleni, ja pikkuletun eskariin vientireissun päätteeksi kävin kaupasta hakemassa croissantteja ja niihin täytteitä. Kahvia, mehua ja rapsakkaa croissanttia siis sai mielitiettyni aamiaiseksi.

(Sänkyyn oli tarkoitus viedä, mutta peijakas ehti itse herätä ja keitellä kahvitkin. Itkuhan siinä taas multa meinasi tulla kun meni alkuperäinen ajatus mönkään. Sitten sain halin ja empaattisen katseen kun väkersin croissantteja auki - kovasti kyselyjä voiko jossain auttaa.)
Eikös miehet arvosta yleisesti jotain tiettyä jos haluaa heille "jotain" antaa :whistle:

kahvikirahvi
taistele!
Aloin jo miettiin miks oon koko alalla. Kaikki aineet on myrkyllisiä ja terveydelle haitallisia, suurin osa hommista on täysiä paskoja jotka maksaa enemmän kun koko laitettava auto eikä varmasti saa kiitosta. Ykskin asiakas oli painepesurilla suihkinu lakat irti ja toi kotteron uudelleen maalattavaks ja syytti huonosta maalauksesta. Mut on tää kaikesta huolimatta kivaa.

Auttakaa mua hahmottamaan, mitä tarvitsisi hankkia yksiöön muuttavalle henkilölle. Omistaa vaatteet ja liinavaatteet, kirjat, sohvan ja pari nojatuolia ja eipä muuta.
Itseltä löytyy mattoa ja verhoa ja senkki annettavaksi.
Mitä näin niinkuin ensi hätään tarvitsee? Lamput kattoon?

Auttakaa mua hahmottamaan, mitä tarvitsisi hankkia yksiöön muuttavalle henkilölle. Omistaa vaatteet ja liinavaatteet, kirjat, sohvan ja pari nojatuolia ja eipä muuta.
Itseltä löytyy mattoa ja verhoa ja senkki annettavaksi.
Mitä näin niinkuin ensi hätään tarvitsee? Lamput kattoon?
Sänky vai nukkuuko sohvalla ?
Pöytä ja pari tuolia ?

Heippa :wave: mukavaa päivää ketjuun. :)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Nyt vois sellaset voimauttavat halit olla paikallaan. Beetasalpaajat määrätty sydänongelmiin, ja jos nääkään uudet antibiootit ei auta niin sitten se on sairaalareissu ja tiputukseen. Itkettää.

Päivää :wave:

Vitun tentit.. Tällä viikolla on yksi ja ensi viikolla on kaksi. Sitten pitäs valmistua.
Helvetinmoinen stressi noista. :vampire:

Ja koneelta en löydä miun kuvia ja muita tiedostoja. Ei tätä minttiä ikinä opi. Se joka laittoi tuon koneelle sanoi tallentaneensa ne koneelle. :kieh:

Päivää :wave:

Vitun tentit.. Tällä viikolla on yksi ja ensi viikolla on kaksi. Sitten pitäs valmistua.
Helvetinmoinen stressi noista. :vampire:

Ja koneelta en löydä miun kuvia ja muita tiedostoja. Ei tätä minttiä ikinä opi. Se joka laittoi tuon koneelle sanoi tallentaneensa ne koneelle. :kieh:
siinä olis semmonen aihe että meikäki saattas vanhoilla päivillä innostua opiskelemaan

erityisesti käytännön harjotukset vois olla kivoja :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Hermione Granger
Lettuselle :hug:

Vastapäinen talo on aika kaukana, mutta tässä talossa ylimmän kerroksen asukas pitää ikkunassa omasta mielestä todella inhon näköistä verhoa. Se jotenkin aina iskee silmään, kun sinne päin katselee.

kahvikirahvi
Ärsyttää. Oon toista viikkoo yrittäny soittaa sille tyypille joka vastaa sen kerhotilan vuokrauksesta, mutta ei vastaa. Tänään lähetin viestinkin mutta ei siihenkään oo kuulunu vastausta. Vittuako jättää puhelinnumeronsa ilmotustaululle kerta ei voi yhteydenottoihin vastata :mad: huomenna meen sit ovelle kolkuttelemaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä