Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
SIllä että se KEHTAAT tulla kuittamaan sen kaiken parin kuvan perusteella ja sen mitä sä oot itse tulkinnut päässäsi mun kehuvan itseäni. Jumalan lahja? No hohhoijaa, ei tarvi olla miss universum että miehiltä saa huomiota, jos et oo sattunut huomaamaan. Tarviiko sun vetää ihan äärilaitaan? Oon jotenkin tosi pettynyt kun pistin mun rakkaimpien ihmisten kanssa otettuja kuvia ja tuollaista settiä tulee :D EN jatka kanssasi tätä, sä et nää omia mokiasi ja koet olevasi oikeutettu muutaman kuvan perusteella kuittaamaan toisen 22 vuoden elämänkokemus. Mut, elä pliis enää jatka.
Ei tässä ole nyt kyse mistään kehtaamisesta tai tulkinnoista. Kyse on ihan siitä mitä sä olet itse sanonut ja siitä että sä siellä nyt poljet jalkaa kiukuissas.
No miksi sä sitten jatkat? Huomaatko, sä nyt tässä olet se ainoa jolla on joku ongelma.

Semmonen pinkku vinkki tämän vääntämisen keskelle, että niinkaun kuin ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa ja omista tarpeeksi hyvää itsetuntoa, ei kannata laittaa kuviakaan koko kansan nähtäväksi. Ja toinen on se että kannattaa opetella ottamaan huumorilla mikäli kuvat ei jotakuta miellytä tai tulee jopa sitä kakkaa niskaan. Itsellenauramisen taito on hyvä taito.

Freya ei mun mielestä haukkunut Happya ja mä käsitin sen ekan viestin niin että tietty kuva murentui mikä on Happysta tullut täällä. (En tosin ole niin tarkkaan seurannut etten tiedä tarkkaan mitä hehkutusta sitten ollut.)
Sitten oli joitakin hyvin typeriä haukkumiskommentteja joiltakin harmailta ja niistä olisi voinut herneen vetääkin nenään mutta en mä tajua tätä vääntöä mikä Freyan kanssa on ollut.
Enkä mä tajua sellaista uhoa että antakaas kun läväytän lisää kuvia niin sittenpä näätte miten upea olen. Se on mun mielestä todella lapsellista ja jos sellaiseen alentuu niin ei se ainakaan hyvää kuvaa anna. Vielä siihen päälle "mun kaveri on missi ja äiti missi" niin ei voi muuta kuin päätän puistella. Saahan sitä tietenkin iloita toisten menestyksestä mutta en mä lähtis levittelemään toisten kuvia ja vielä kerskumaan niillä. Onko ne edes tietoisia että niiden kuvat on julkisella palstalla?

Yks mun kuva "haukuttiin" palstan rumimmaksi aikanaan. En mä siitä osannut loukkaantua, otin sen koko jutun huumorilla. Tosin se ei ollut lärvikuva, siitä olis voinut sit jo loukkaantuakin mutta en mä laita edes lärviä jos mun aikomus on loukkaantua mistä tahansa viestistä.

Mutta kai tässä on sekin että Happy on niin nuori ja herkkä ulkonäöstään vielä että pitää jotenkin todistella muille (sekä itselleen) ja saada sitä hyväksyntää. Hyväitsetuntoisesta ja itsevarmasta henkilöstä ei kyllä voi puhua.

Ei pitänyt sotkeentua tähän mutta alkoi vaan niin ärsyttämään tämmönen sokeus.
Tähän liittyy se että mä olin tosi kiltti ja ystävällinen Freiyalle. Kehuin ja tsemppasin häntä kun hän laittoi kuvansa ja oli ihan masis ulkonäöstään.
Minusta se on erityisen ilkeää silloin olla toiselle moukka ja osallistua millään tavalla tämän haukkumiseen.

Ja sitten tullaan siihen, että mä oon palstalla kuin kuka tahansa muu ja jaan ilot ja surut, kuin avoin kirja. En odota että mut nähdään bimbona tyhjäpäänä jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa ja jolle saa puhua noin rumasti mitä täällä on tehty. oon auttanut tosi paljon heitä keitä oon voinut auttaa. Kaiken kaikkiaan siis tosi pettynyt olo tästä.

No aika asiatonta tekstiä on tullut koko illan enkä mä pysty ainakaan jättää silloin sitä siihen. Mun mielestä kenenkään ei kannata tai en ainakaan suosittele laittaa kuvia tänne jos vastaanotto on tämä ja oikein kaivetaan ne huonot puolet mitä kullakin on. Hyi hemmetti.
Onneksi voit mennä nukkumaan tietäen, että et ole tehnyt mitään ansaitaksesi mitään arvostelua.

Muista se.

Ihmiset on vaan kateellisia kauniille.

• Tykkää
Reactions: Freiya
Niin no, itse ainakin olen tässä elämän aikana oppinut sen, että paras keino näpäyttää naljailijoita on olla täysin välittämättä niiden sanomisista. Jos itseään lähtee puolustelemaan, niin se vain pahentaa asiaa.

Siltikään mielestäni Freiya ei ole syyllistynyt mihinkään palstakiusaamiseen (eikä minulla mitään sinuakaan vastaan ole, Happygirl). Koko juttu on vain paisunut täysin uomistaan. Mutta eipä tästä sen enempää, en halua lähteä tähän liiaksi mukaan.

• Tykkää
Reactions: Freiya
Onneksi voit mennä nukkumaan tietäen, että et ole tehnyt mitään ansaitaksesi mitään arvostelua.

Muista se.

Ihmiset on vaan kateellisia kauniille.
Alanko olee väsynyt :D Hajosin tolle ihan totaalisesti ja nyt on iltateet pitkin näppistä :D

Anteeks HG, en naura sulle vaan toi oli jotenkin vaan tosi koominen kommentti kepsikseltä tähän väliin.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Niin no, itse ainakin olen tässä elämän aikana oppinut sen, että paras keino näpäyttää naljailijoita on olla täysin välittämättä niiden sanomisista. Jos itseään lähtee puolustelemaan, niin se vain pahentaa asiaa.

Siltikään mielestäni Freiya ei ole syyllistynyt mihinkään palstakiusaamiseen (eikä minulla mitään sinuakaan vastaan ole, Happygirl). Koko juttu on vain paisunut täysin uomistaan. Mutta eipä tästä sen enempää, en halua lähteä tähän liiaksi mukaan.
Ehkä sun ei kannata kommata jos et ole lukenut koko ketjua. Kun tässä on aika uskomattomalla tavalla koitettu kiusata palstan vakkarinaisia ketkä on laittaneet kuviaan. Rohkeasti ja avoimesti, ja tosi nättejä järjestään kaikki. Minusta se on silkkaa ihmisen pahantahtoisuutta.

Alanko olee väsynyt :D Hajosin tolle ihan totaalisesti ja nyt on iltateet pitkin näppistä :D

Anteeks HG, en naura sulle vaan toi oli jotenkin vaan tosi koominen kommentti kepsikseltä tähän väliin.
Kiva vaan että revitään huumoria tästä koska onhan tää ihan käsittämätöntä ****** :D Mä meen itkee mun äidille "palsta-kepsis sanoi etten ole nätti" joo rupeaa jo muakin hymyilyttää..

Kiva vaan että revitään huumoria tästä koska onhan tää ihan käsittämätöntä ****** :D Mä meen itkee mun äidille "palsta-kepsis sanoi etten ole nätti" joo rupeaa jo muakin hymyilyttää..
Niin siis etkö sä oikeasti osaa sisäistää lukemaasi? Tyhmäkin tajuaa että mua naurattaa toi kohta minkä olen tummentanut, ei loppu viesti. Ja se naurattaa ihan vaan siksi että tähän väliin ja tähän väsymykseen se vaan tuntuu tosi koomiselta tokaisulta.

et tosiaan ole sanonut sellaista. Mutta sun käyttämät sanavalinnat voi herkästi lukea sellaisena, niinkuin se että, hm, en muista ihan sanatarkasti mutta puhuitko petolinnun perästä vai jyrän alle jääneestä? Vaikka et sillä HG:hen viitannut, hän saattoi silti tulkita sen sillä tavalla.
Se on kyllä ihan henkilön oma ongelma.

Se on hauskaa kun pitää vetää kärjistettyjä heittoja mukaan että mahdollisimman moni tajuaa pointin ja sitten osa yrittää ihan väkisin yhdistellä ja tulkita :D

Ei ole oikeaa tapaa kommunikoida täällä.

Viimeksi muokattu:
Peyote
ja HG, näytät iloiselta ja kauniilta tytöltä ja siinä yhdessä kuvassa sulla oli myös aika kiva mekko, se vähän hippityylinen kesämekko. :) äidin ja kaverin kuvat kandee kyl poistaa ettei joku skitso nappaa niitä talteen omalle koneelleen.

ja HG, näytät iloiselta ja kauniilta tytöltä ja siinä yhdessä kuvassa sulla oli myös aika kiva mekko, se vähän hippityylinen kesämekko. :) äidin ja kaverin kuvat kandee kyl poistaa ettei joku skitso nappaa niitä talteen omalle koneelleen.
kiitos vinkistä, noi pitää tosiaan poistaa. Joo se mekko on jo liian pieneksi käynyt, varmaan kutistunut pesussa tai sit mä oon saanut lihaksia (lue: läskiä) :D

Sä oot myös tosi klasissen kaunis ja toi äitienpäiväkuva oli niin tyylikäs! Sun mies on onnenpekka ja varmasti kiittää yläkertaa siitä päivittäin.

käääääks
Alkuperäinen kirjoittaja sivusilmällä;29896442:
Joo ulkonäkö on arka asia, mutta kannattaa ihan oikeesti HG poistaa noi vanhat kuvat jossain vaiheessa, jos oikeasti työskentelet lastensuojelussa.
Ei hvetti, jos tuo narsistieukko on ls:ssa töissä, niin enpä enää ihmettele miksi huostaluvut hipoo pilviä! Ottaa kaiken henkilökohtaisesti, käyttää gaslightingia, ei mitään logiikkaa kommenteissa ja ei voi mielestään tehdä mitään väärin!

Luoja tämän maan perheitä auttakoon...

SIllä että se KEHTAAT tulla kuittamaan sen kaiken parin kuvan perusteella ja sen mitä sä oot itse tulkinnut päässäsi mun kehuvan itseäni. Jumalan lahja? No hohhoijaa, ei tarvi olla miss universum että miehiltä saa huomiota, jos et oo sattunut huomaamaan. Tarviiko sun vetää ihan äärilaitaan? Oon jotenkin tosi pettynyt kun pistin mun rakkaimpien ihmisten kanssa otettuja kuvia ja tuollaista settiä tulee :D EN jatka kanssasi tätä, sä et nää omia mokiasi ja koet olevasi oikeutettu muutaman kuvan perusteella kuittaamaan toisen 22 vuoden elämänkokemus. Mut, elä pliis enää jatka.
:D

eeheh
[QUOTE="vieras.";29896072]No ei sekään kyllä ole nätisti sanottu, kun uhkasit lyödä Peyotea jos joskus tulee kadulla vastaan. Aika pelottavaa jo tollanen.[/QUOTE]

Eiköhän tää oo kaikille jo selvää, että häppärityypit=HG. Mut sitä en tajuu, miten ihminen joka uhkailee toisia väkivallalla voi olla lasten kanssa duunis?

"mies1"
hyvää yötä kaikille positiivisille palstalaisille:heart: Ei muistella pahalla näitä vänkäyksiä :ashamed::| Kaikki tekee virheitä ja pitäis luoda mielummin hyvää mieltä.
Kauniisti sanottu :) Älä ota tätä paikkaa ja sen monia ikäviä kirjoittajia, jotka oon kans huomannut, liian tosissaan. Muista lepäillä. Ihailen sitä miten et suojele ittees kuten moni muu tekee. Olisipa vastaavasti avoimia ihmisiä enemmän.

Yhteistyössä