The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897007:
Nääh, mulla on niin huono kunto, ettei ne joudu hädissään olemaan. Siksi varmaan evoluuto on varmistanut asiat niin, että viehdyn enemmän charmanteista aikuisista miehistä.
Onko toi charmantti siis synonyymi itteäsi huonokuntoisemmalle???

Vai onko sinullekin jo tullut semmoinen "autonrenkaita jahtaava koira"- ikä? Siis jahtaa jahtaa, mut milloin saa kiinni ei tiedä mitä semmoisella tekis? Toi on yleensä meidän keski- ikäisten äijien tauti.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Onko toi charmantti siis synonyymi itteäsi huonokuntoisemmalle???

Vai onko sinullekin jo tullut semmoinen "autonrenkaita jahtaava koira"- ikä? Siis jahtaa jahtaa, mut milloin saa kiinni ei tiedä mitä semmoisella tekis? Toi on yleensä meidän keski- ikäisten äijien tauti.
Ei kyllä löydy mua huonokuntoisempia, eli ongelmahan se on.

Oon sillei aina ollut ikäistäni vanhemmat oloinen, että näin kolmekymppisenä olen selvästi lähempänä eläkeläistä kuin teiniä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897043:
Ei kyllä löydy mua huonokuntoisempia, eli ongelmahan se on.

Oon sillei aina ollut ikäistäni vanhemmat oloinen, että näin kolmekymppisenä olen selvästi lähempänä eläkeläistä kuin teiniä.

Mä odottelen innolla, ja toivon että musta tulis mummi.
Olisin jo ihan valmis.:D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897093:
Mitä hittoa minäkin täällä valvon, pitäisi nukkua eikä keskustella tisseistä ja selailla samalla paskoja kirppislöytöjä. Ajanhukan maksimointia.
Paskat kirppislöydöt on sitä ajanhukkaa.

Tissikeskustelut taas on niit elämän harvinaisia herkkuhetkiä. Niih.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897078:
Nämä seikat puoltavat sitä, että olen jo:

* Katson midsomerin murhia ja vastaavia
* Neulon sukkia
* Ja lapasia
* Olen kärttyinen
* miehet eivät vilkuile perääni, [paitsi jo varastan heiltä jotain (huono idea, koska kuntoni)]
*
Mun listaa:

*mulla on iso läjä vauvanvaatteita ja leluja odottelemassa, hypistelen niitä salaa, vaikka me emme enää lisäänny (viime sopimusten perusteella)
*katson komisaario Frostia, sekä midsomeria
*jään suustani kiinni jokaisen kanssa
*jos mulla on asiaa pankkiin niin pyrin tekemään sen ruuhka-aikana
*odotan että joku tarjoutuu auttamaan kauppakassien kannossa
:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä