Ei oo kyl vielkää laatikos mitää naamoi tai tisseiJa nyt :wave:
Ei oo kyl vielkää laatikos mitää naamoi tai tisseiJa nyt :wave:
Onko toi charmantti siis synonyymi itteäsi huonokuntoisemmalle???Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897007:Nääh, mulla on niin huono kunto, ettei ne joudu hädissään olemaan. Siksi varmaan evoluuto on varmistanut asiat niin, että viehdyn enemmän charmanteista aikuisista miehistä.
Onko toi charmantti siis synonyymi itteäsi huonokuntoisemmalle???
Ei kyllä löydy mua huonokuntoisempia, eli ongelmahan se on.Onko toi charmantti siis synonyymi itteäsi huonokuntoisemmalle???
Vai onko sinullekin jo tullut semmoinen "autonrenkaita jahtaava koira"- ikä? Siis jahtaa jahtaa, mut milloin saa kiinni ei tiedä mitä semmoisella tekis? Toi on yleensä meidän keski- ikäisten äijien tauti.
Kun on lämpimät ilmat.
Siellä velhotar on tekosillaan jotain säähän vaikuttavaa lientä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29897045:
Niin, mutta mieti millaisia tissejä sillä huonolla kunnolla pääsee näkemään.En kyllä tiennyt että huono kunto voisi olla valtti tissien-näkemis-markkinoilla.
Parhaitenhan sitä näkee milloin itte pysähtyy kattelemaan. Kovakuntoiset laukkaa kieli vyön alla, mut ei pysähdy näkemään.En kyllä tiennyt että huono kunto voisi olla valtti tissien-näkemis-markkinoilla.
Shhhhhh AK.......Siellä velhotar on tekosillaan jotain säähän vaikuttavaa lientä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897043:Ei kyllä löydy mua huonokuntoisempia, eli ongelmahan se on.
Oon sillei aina ollut ikäistäni vanhemmat oloinen, että näin kolmekymppisenä olen selvästi lähempänä eläkeläistä kuin teiniä.
Ei voi olla kovin nirppis tällä rungolla.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897055:Niin, mutta mieti millaisia tissejä sillä huonolla kunnolla pääsee näkemään.
Nämä seikat puoltavat sitä, että olen jo:Mä odottelen innolla, ja toivon että musta tulis mummi.
Olisin jo ihan valmis.
Himputti kun täs viel jokusen vuoden joutuu odottamaan kutsua sinne Mythagon zombiehoitolaitokseen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29897068:Tarpeeksi huonokuntoisena pääsee vilkuilemaan lasarettiin hoitsujen tisuja :xmas:.
Pääsisköhän sinne etukäteen tutustumiskäynnilleHimputti kun täs viel jokusen vuoden joutuu odottamaan kutsua sinne Mythagon zombiehoitolaitokseen.
En usko. Eikä se tutustumiskäynti kummiskaan mitään asiasta kertois, siel ehtii henkilökunta vaihtumaan suurimmalta osaltaan kumminkin ennen kun mun aikani tulee.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29897087:Pääsisköhän sinne etukäteen tutustumiskäynnille
Paskat kirppislöydöt on sitä ajanhukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897093:Mitä hittoa minäkin täällä valvon, pitäisi nukkua eikä keskustella tisseistä ja selailla samalla paskoja kirppislöytöjä. Ajanhukan maksimointia.
Saisi etukäteen kuitenkin hiukan perspektiiviä mitä tuleman pitää .En usko. Eikä se tutustumiskäynti kummiskaan mitään asiasta kertois, siel ehtii henkilökunta vaihtumaan suurimmalta osaltaan kumminkin ennen kun mun aikani tulee.
Öitä :hug:.Mut...
Aika kiittää seurasta ja vetää peitto korville. Yöt kaikille.
Mun listaa:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29897078:Nämä seikat puoltavat sitä, että olen jo:
* Katson midsomerin murhia ja vastaavia
* Neulon sukkia
* Ja lapasia
* Olen kärttyinen
* miehet eivät vilkuile perääni, [paitsi jo varastan heiltä jotain (huono idea, koska kuntoni)]
*