kahvikirahvi
Voi voi. Kaikki on nyt ok mutta tulevaisuus huolettaa. Antakaas joku semmonen napakka läimäytys poskelle et lakkais murehtimasta turhia ja ottais vaan rennosti päivä kerrallaan.
Nonni sirahvi, asia kerrallaan vaan! *läpsäyttää persielle*Voi voi. Kaikki on nyt ok mutta tulevaisuus huolettaa. Antakaas joku semmonen napakka läimäytys poskelle et lakkais murehtimasta turhia ja ottais vaan rennosti päivä kerrallaan.
Voi kuule neitoseni.Voi voi. Kaikki on nyt ok mutta tulevaisuus huolettaa. Antakaas joku semmonen napakka läimäytys poskelle et lakkais murehtimasta turhia ja ottais vaan rennosti päivä kerrallaan.
:hug:Voi kuule neitoseni.
Mä luopuisin toisesta kädestäni jos sillä pääsisin takaisin siihen olotilaan, mis tulevaisuudessa on jotain mikä huolettaa, eli elämässä olis jotain tavoittelemisen tai haaveilemisen arvoista.
:hug:Voi voi. Kaikki on nyt ok mutta tulevaisuus huolettaa. Antakaas joku semmonen napakka läimäytys poskelle et lakkais murehtimasta turhia ja ottais vaan rennosti päivä kerrallaan.
:hug:Plaah..
Synkkää on ulkona mutta niin on miullakin. :|
En nyt siitä sen tarkemmin sano täällä.
Good gor you. Voit lähettää sen korotuksen mulle ko sulla on ihan tarpeeks iso palkka muutenkinmeikä sai tänään satasen palkankorotuksen
:stick: tuu hakemaanGood gor you. Voit lähettää sen korotuksen mulle ko sulla on ihan tarpeeks iso palkka muutenkin
no iltaa, vielä talokuume vaivaa?Iltaa:wave:
jaa no miten sen nyt ottaa..olen miettinyt kokopäivän sitä mut pelottaa ihan hemmetisti ruveta ottamaan kauheen isoo lainaa yksin. Ja ajoin siitä ohi tänään ja suunnitelin et siihen naapurirajalle jotain aitaa kasvatettavaksi vaikka siinä sellanen pieni oli mutta ei se peitä ja ajattelin et istuttais omalle puolelle niin et se aita joka siinä jo on niin jäis siihen taakse.no iltaa, vielä talokuume vaivaa?
Heitäkkö bensarahaa eka:stick: tuu hakemaan
Sotkemaan ei kande ruveta. Jos sinulla on oikea paikka tyhjänä paat numerot siihen ja pyyhit väärästä kohdasta siististi yli. Kunhan saa selvää.voi perse,tein muutoksia tohon verolappuseen mut väärään kohtaan! saako niitä sotkea yli?
Kiitos Tinkuliini. Kyl toi kertoo ihan tarpeeksi.jaa no miten sen nyt ottaa..olen miettinyt kokopäivän sitä mut pelottaa ihan hemmetisti ruveta ottamaan kauheen isoo lainaa yksin. Ja ajoin siitä ohi tänään ja suunnitelin et siihen naapurirajalle jotain aitaa kasvatettavaksi vaikka siinä sellanen pieni oli mutta ei se peitä ja ajattelin et istuttais omalle puolelle niin et se aita joka siinä jo on niin jäis siihen taakse.
millä ne nyt pyyhkii kunn kuulakärkikynäl tehty...eikö ne hyväksy jos sotkee?Sotkemaan ei kande ruveta. Jos sinulla on oikea paikka tyhjänä paat numerot siihen ja pyyhit väärästä kohdasta siististi yli. Kunhan saa selvää.
ai niinkö förskottia?Heitäkkö bensarahaa eka
Ei voi mennä vielä pankkiin. Iskä ja veli käski kysellä muutaman jutun välittäjältä ja jos vastaukset ei ole miellyttäviä niin pitää kuulemma unohtaa sit tämä asunto.Kiitos Tinkuliini. Kyl toi kertoo ihan tarpeeksi.
Sit vaan käyt rohkeesti pankissa kysäisemässä rahatarjousta. Yksinhän sä nyt maksat vuokraakin. Suhteuta laina siihen.
Voinks ottaa puolikkaan matkaan ja saanko ruokaa sit perillä, pitkä matkaai niinkö förskottia?
miksipä ei
tarjota voi ihan mitä vaan mutta jos kämppä on ollut jo jonkin aikaa myynnissä niin tuskin enempää kuin 80% pyynnistäNiin ja paljonko alle pyyntihinnan voi tarjota? En mä tota pyyntihintaa aio maksaa.