On pelottavaa, että vaikka ikää tulee niin hölmöilyt ei ole loppuneet

[video=youtube;tp8owxamcRQ]https://www.youtube.com/watch?v=tp8owxamcRQ[/video]

katumus harjoituksia ;D liika funaaminen saa pollan kipeeks ja muuttuu tönköks
ja siis jos mietit ni voithan aina sanoa siitä huomenna kertoa tarkennuksen?. joskus joutuu selittämään?
No ei mulla ihan tuon videon ukon meininkiä ole...:D Mutta olet oikeassa, liikaa ei saa miettiä, menee rentous ja juuri se intuitio kärsii.

Oletteko huomanneet kun teille on tullut ikää 30 ylöspäin että mielenkiinto moniin asioihin elämässä on vähentynyt?
Itsellä ei enää kiinnosta musiikin kuuntelu niin kuin nuorempana, urheilun katsominen tv:stä vähentynyt, elokuvia ei kiinnosta katsella, autot ei enää kiinnosta niin kuin nuorena, tuntuu että lähes kaikkeen katoaa kiinnostus, tätäkö tämä vanhentuminen on?
Ei ihme että kun ulkona katsoo vanhempia ihmisiä niin niillä on naamat jatkuvasti norsunvitulla ja ovat niin synkän näkösiä.
Muutama vuosi sitten miehen kanssa viinilasillisen äärellä, aamuyön tunteina pohdittiin, että olisi hirveän ikävää, jos vanhetessa into asioihin katoaisi. Esimerkkinä vaikka nyt se perjantain viinitonkka, jota hihkuen jo torstaina odottaa. Intoa on kuin pikkulapsella jouluna. Jos "vanhana" sellaista intoa ei enää olisi. Mies sanoi, että kyllä sitä vanhakin osaa pitää hauskaa, älä huoli.

Vielä ei ole edes 30 tullut täyteen ja täytyy vaan todeta, että se into on kadonnut.

Surullista.

Minulle tässä taannoin sanoi eräs palstalainen, ( jota ei täällä kyllä enää näy )
että hän on ajatellut, että kun nainen on jo yli 40v, olisi hän jo aika seesteinen, mutta:saint:

( minä en anna itsestäni seesteistä vaikutelmaa. Miksiköhän:xmas:)

9MM
Muutama vuosi sitten miehen kanssa viinilasillisen äärellä, aamuyön tunteina pohdittiin, että olisi hirveän ikävää, jos vanhetessa into asioihin katoaisi. Esimerkkinä vaikka nyt se perjantain viinitonkka, jota hihkuen jo torstaina odottaa. Intoa on kuin pikkulapsella jouluna. Jos "vanhana" sellaista intoa ei enää olisi. Mies sanoi, että kyllä sitä vanhakin osaa pitää hauskaa, älä huoli.

Vielä ei ole edes 30 tullut täyteen ja täytyy vaan todeta, että se into on kadonnut.

Surullista.
:) mäkin näin et me veetään jossain pääin tyyntä valtamerta rollaattoreilla kisaa

Surullista.
Kyllä se into tulee sieltä vielä takaisin, älä huoli. :hug: Jos ei mielenkiinnottomuus johdu suoranaisesti mistään masennuksesta niin mä näkisin tuon mielenkiinnottomuuden +/- kolmenkympin iässä ihan luonnollisena.

• Tykkää
Reactions: eranainen
9MM
tasapainoinen ja tyyni, niin tunne-elämältään kuin käytökseltään. Eli Ultramariini

miks sua se nolottaa? toi kuvailemasi juttu sopii ehkä pohdiskelijaan joka ellää elämänsä vuorilla ja kirjoittaa :)
Noh mikäs sit on se su nheikkous joka saa sun tyyneytes kuohahtaa?

tai sitten ei:ashamed:
miks sua se nolottaa? toi kuvailemasi juttu sopii ehkä pohdiskelijaan joka ellää elämänsä vuorilla ja kirjoittaa :)
Noh mikäs sit on se su nheikkous joka saa sun tyyneytes kuohahtaa?

Rouva 40+
Oi...miten pitkä reissu oli? Tuo on mun haave...:)
Jos nyt oikein muistan niin itse reissu oli runsaan tunnin, mutta kokonaisuudessaan ehkä kolme tuntia, kun osallistuimme alkuvalmisteluihin ja lopussa pallon "paketointiin". Juu ja meillä oli vauva kotona siskoni hoidossa, ja mulla rupesi maito nousemaan ylös, kun olimme ilmassa ja tissejä pakotti :D

Mutta suosittelen!!

Jos nyt oikein muistan niin itse reissu oli runsaan tunnin, mutta kokonaisuudessaan ehkä kolme tuntia, kun osallistuimme alkuvalmisteluihin ja lopussa pallon "paketointiin". Juu ja meillä oli vauva kotona siskoni hoidossa, ja mulla rupesi maito nousemaan ylös, kun olimme ilmassa ja tissejä pakotti :D

Mutta suosittelen!!
Toivottavasti ei tisseihin tullut siellä yläilmojen viimassa tulehdusta...:D Hui, olisi se jännä tunne kun hiljalleen se pallo irtoaisi maasta. Voi olla konkreettisemmankin tuntuista kuin lentokoneen nousu.

Rouva 40+
Kyllä se into tulee sieltä vielä takaisin, älä huoli. :hug: Jos ei mielenkiinnottomuus johdu suoranaisesti mistään masennuksesta niin mä näkisin tuon mielenkiinnottomuuden +/- kolmenkympin iässä ihan luonnollisena.
Juu, oottakaas vaan kun viidenkympin kriisi lähenee :D
Mä sanon, että se on kriisi lähinnä lähiympäristölle, sillä itse viittäkymppiä lähenevällä menee lujaaaaa :D

• Tykkää
Reactions: Echo
"bbb"
Oletteko huomanneet kun teille on tullut ikää 30 ylöspäin että mielenkiinto moniin asioihin elämässä on vähentynyt?
Itsellä ei enää kiinnosta musiikin kuuntelu niin kuin nuorempana, urheilun katsominen tv:stä vähentynyt, elokuvia ei kiinnosta katsella, autot ei enää kiinnosta niin kuin nuorena, tuntuu että lähes kaikkeen katoaa kiinnostus, tätäkö tämä vanhentuminen on?
Ei ihme että kun ulkona katsoo vanhempia ihmisiä niin niillä on naamat jatkuvasti norsunvitulla ja ovat niin synkän näkösiä.
Ymmärrän määrätyllä tavalla tämän, mutta toisaalta taas en. Nuorena kiinnosti bilettäminen, musiikki, leffat, sarjat ym. paljon enemmän kuin nykyään. Toisaalta nyt olen löytänyt kukat, puutarhan, luonnossa liikkumisen, lasten kasvatuksen ja opiskelun. Nuorena opiskelin kun oli pakko, nyt opiskelen koska tahdon tietää lisää, kehittää itseäni ja kehittyä akateemisissa taidoissa.

Itse koen, että nuoruuden kiinnostuksen kohteeni olivat pinnallisempia ja nyt aikuistumisen ja kypsymisen myötä olen löytänyt itsestä uusia puolia ja "syvällisempiä" kiinnostuksen kohteita. Voisiko olla kyse siitä, ettet jaksa enää kiinnostua luettelmistasi asioista vaan haluat syvällisempiä kiinostuksen kohteita?

Toisaalta olen muuttunut hurjasti (kiinnostuksen kohteet, ajan vietto), mutta toisaalta persoonani tuntuu olevan aika sama. Itsekkin lukeudun näihin ikuisiiin lapsiin/nuoriin. Minä olen aina se äiti joka menee lasten leikkeihin mukaan, antaa maalata naamansa kasvomaaleilla, leikkii itse innostuneesti Hoplopissa ym. Ja muutenkin olen vielä (ja todennäköisesti aina) lapsenmielinen. En edes halua olla tylsä aikuinen :D

Iän myötä (melkein 40 v. apua..) itseluottamus on kasvanut ja niin kuin moni sanoi, uskallan nykyään olla oma itseni. Kiipeilen lasten kanssa puissa ja teen muuta mitä mieleen huvittaa. Ei haittaa vaikka joku olisi sitä mieltä että olen lapsellinen ;) Suotakoon se hänelle.

Yhteistyössä