The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin yks spuge naapuritalossako pilas fiiliksen? :confused:
Ei pelkästään mutta se alue on muutenkin vähän sellasta et on hyvä ja huono puoli kummasakin alueessa.Mut katotaan nyt,ei mitään ole vielä päätetty ja ei pidäkään olla on se sen verrann iso päätös kuitenkin et pitää miettiä tarkkaan.Ja mun iskä kun tietää näistä asuinalueista aika paljon niin...Mut latisti pikkusen tunnelmaa sanotaanko näin.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon kyllä asunu yhdellä huonomaineisella asuinalueella siellä, eikä mulla ollu koskaan mitään ongelmia kenenkään kanssa, eikä kukaan koskaan häirinny mun elämää. Luokkakaveri asu H-metässä koko ikänsä, eikä sekään koskaan kokenu, että siellä olis ollu enempää niitä spugeja tai muita hulluja, kuin muuallakaan kaupungissa.
 
vaikka alue olis miten hyvä niin ens viikolla naapuriin voi muuttaa aaluokan häirikkö

ei yks pääsky kesää tee
No totta turiset kuomaseni. mutta nyt kun on kyse minusta niin mää kyllä mietin asioita ja paljon varsinkin tärkeitä päätöksiä. Mut en mä sitä olis muutenkaan varmaan huomenna ostamassa niin täytyy nyt vielä ottaa asioista selvää ja jutskailla.

sää vaan hingut tupareihin...siks yrität saada mut ostaa sen heti...
 
kahvikirahvi
Ei pelkästään mutta se alue on muutenkin vähän sellasta et on hyvä ja huono puoli kummasakin alueessa.Mut katotaan nyt,ei mitään ole vielä päätetty ja ei pidäkään olla on se sen verrann iso päätös kuitenkin et pitää miettiä tarkkaan.Ja mun iskä kun tietää näistä asuinalueista aika paljon niin...Mut latisti pikkusen tunnelmaa sanotaanko näin.
Okei. Mun asuinalue on kans yleisesti ottaen huonomaineinen, aika paljon maahanmuuttajia ja juoppoja tuntuu tällä kadulla asuvan mutta mää tykkään tästä silti koska ensinnäkin kämppä on tosi kiva, kulkuyhteydet on hyvät, palvelut lähellä, kavereita lähellä. Ainoostaan yks naapuri häiritsee välillä, eikä nekään onneks usein.
Ja kyllä niillä nk. paremmillakin alueilla mätäpaiseensa asuu, niiltä ei kai voi välttyä oikein missään. Mutta teet niinku parhaalta tuntuu, jos oikeesti rakastat sitä asuntoa niin et kyllä anna yhen spugen sen viehättävyyttä pilata. Tampereellakin pari maineeltaan levottominta asuinaluetta on lähivuosina rauhottunu ihan huomattavasti ja lapsiperheitä muuttanu enempi. Että kyllä se siitä!
 
kahvikirahvi
Mää sain tänään urheiluvamman movea pelatessa. Koitin golffata ja kesken lyönnin käsi napsahti ja nyt on olkavarsi kipee kun koittaa kättä nostaa. Miettikääs kuin pahasti olis voinu käydä jos harrastaisin oikeeta urheilua!
 
Okei. Mun asuinalue on kans yleisesti ottaen huonomaineinen, aika paljon maahanmuuttajia ja juoppoja tuntuu tällä kadulla asuvan mutta mää tykkään tästä silti koska ensinnäkin kämppä on tosi kiva, kulkuyhteydet on hyvät, palvelut lähellä, kavereita lähellä. Ainoostaan yks naapuri häiritsee välillä, eikä nekään onneks usein.
Ja kyllä niillä nk. paremmillakin alueilla mätäpaiseensa asuu, niiltä ei kai voi välttyä oikein missään. Mutta teet niinku parhaalta tuntuu, jos oikeesti rakastat sitä asuntoa niin et kyllä anna yhen spugen sen viehättävyyttä pilata. Tampereellakin pari maineeltaan levottominta asuinaluetta on lähivuosina rauhottunu ihan huomattavasti ja lapsiperheitä muuttanu enempi. Että kyllä se siitä!
No kyllä mä aamulla olin jo ostamas sitä ja porukoillekin selostin suu vaahdossa miten kiva ja hieno se on ja kattokaa nyt totakin ja tota ja et en mä aikuinen ihminen voi tässä olla vuokralla lopun elämää ym ym ym. Kyl ne tajus mun pointin mut kai ne nyt kans vähän huolestuneita on ja haluavat et on sit hyvä paikka asua kun on sit kuitenkin oma eikä niin vaan lähetä pois jos ei huvitakaan asua.

Tosin nää nykyset naapurit on kans yksiä helvettejä kaikki...et eikai tästä pahemmaksi voi mennä.
 
kahvikirahvi
No kyllä mä aamulla olin jo ostamas sitä ja porukoillekin selostin suu vaahdossa miten kiva ja hieno se on ja kattokaa nyt totakin ja tota ja et en mä aikuinen ihminen voi tässä olla vuokralla lopun elämää ym ym ym. Kyl ne tajus mun pointin mut kai ne nyt kans vähän huolestuneita on ja haluavat et on sit hyvä paikka asua kun on sit kuitenkin oma eikä niin vaan lähetä pois jos ei huvitakaan asua.

Tosin nää nykyset naapurit on kans yksiä helvettejä kaikki...et eikai tästä pahemmaksi voi mennä.
Mää en oo omaa ostanu, mutta vuokra-asuntoja kattellessa oon kyllä kyselly asunnon edelliseltä asukaalta tai esittelijältä et millasia naapureita asuu, ja rauhallisiksi ovat kertoneet. Toi yläkerran pariskunta on muuttanu vasta mun jälkeen, niistä ei voinu kukaan varottaa. Mutta kannattaa kysellä. Laita vaikka anonyyminä nettiin kyselyitä ko. alueesta, jos tunnet jonkun siellä asuvan niin mielipiteitä vaan. Googlettamallakin voi selvittää. Ei se välttämättä oo yhtä paha ku maineensa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä