Tässä saa kehua rekkautuneita palstamiehiä

"mies1"
[QUOTE="Lasipää edellä";29880494]1-mies omaa kärsivällisyyttä;)[/QUOTE]

Kiitos :) Toivottavasti en koskaan oikeiden naisten kanssa joudu yhtä paljon harjoitella kärsivällisyyttä. Ei ainakaan vastaani ole tullut yhtä 'haasteellisia' rouvia. Ja muutenkin tosi erilaisista naisista pidän käytöksenä. Mut paljon täällä on nättejä. :p

Peyote
[QUOTE="mies1";29880546]Kiitos :) Toivottavasti en koskaan oikeiden naisten kanssa joudu yhtä paljon harjoitella kärsivällisyyttä. Ei ainakaan vastaani ole tullut yhtä 'haasteellisia' rouvia. Ja muutenkin tosi erilaisista naisista pidän käytöksenä. Mut paljon täällä on nättejä. :p[/QUOTE]

Me olemme ihan oikeita naisia. Sinun oma illuusiomaailmasi, jossa luulet olevasi joku aurinkokuningas jota kaikki palvoo, on vääristynyt. Olet vääntynyt henkilö.

• Tykkää
Reactions: Echo
"katie"
Me olemme ihan oikeita naisia. Sinun oma illuusiomaailmasi, jossa luulet olevasi joku aurinkokuningas jota kaikki palvoo, on vääristynyt. Olet vääntynyt henkilö.
Miks sä oot niin negatiivinen ja hyökkäävä? Mies1 on tainnu pahemman kerran suututtaa sut. Mä en tiiä minkä lasien kautta mä tulkitsen mut hän vaikuttaa oikeestaan melko mielenkiintoiselta persoonalta.

[QUOTE="mies1";29880546]Kiitos :) Toivottavasti en koskaan oikeiden naisten kanssa joudu yhtä paljon harjoitella kärsivällisyyttä. Ei ainakaan vastaani ole tullut yhtä 'haasteellisia' rouvia. Ja muutenkin tosi erilaisista naisista pidän käytöksenä. Mut paljon täällä on nättejä. :p[/QUOTE]

Oletko äidinkieleltäsi jokin muu kuin suomenkielinen? Lauserakenteesi ovat niin erikoisia.

Viimeksi muokattu:
Peyote
[QUOTE="katie";29880578]Miks sä oot niin negatiivinen ja hyökkäävä? Mies1 on tainnu pahemman kerran suututtaa sut. Mä en tiiä minkä lasien kautta mä tulkitsen mut hän vaikuttaa oikeestaan melko mielenkiintoiselta persoonalta.[/QUOTE]

Niin varmaan vaikuttaakin jos olet potentiaalinen psykopaattimiehen uhriksi suostuva.

"mies1"
Ette te kyllä aivan norminaisia ole, sori... ;) Ei nainen viesti siten kuin täällä, yleensä. Yhtä... voimakkaasti. Odotan ainakin omalta naiseltani paljon parempaa ja naisellisempaa kommunikointia, ja olen saanutkin.

Peyote
[QUOTE="mies1";29880590]Ette te kyllä aivan norminaisia ole, sori... ;) Ei nainen viesti siten kuin täällä, yleensä. Yhtä... voimakkaasti. Odotan ainakin omalta naiseltani paljon parempaa ja naisellisempaa kommunikointia, ja olen saanutkin.[/QUOTE]

Kun kaikki vaikuttaa sinusta olevan vinossa, oletko ajatellut, että se joka on vinossa, oletkin sinä itse?

Ehkä olet tosielämässä niin hiljainen ettet saa kunnolla palautetta tai sitten ihmiset muuten vaan karttavat sinua etkä koskaan saa mitään oikeaa vuorovaikutusta. Usein kun tosielämässä tapaa törpön, hänelle vain hymyilee ja myöntelee kohteliaasti ja päättää samalla, että kannattaa pitää etäisyyttä.

Tosielämässä olet saattanut saada myös simpautettua joitain naisia joilla on tosi heikko itseluottamus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mut eihän siinä mitään vikaa ole jos kärsivällisyys loppuu kesken.:whistle::p

Viimeksi muokattu:
"sanna"
[QUOTE="mies1";29880546]tosi erilaisista naisista pidän käytöksenä.[/QUOTE]
Ärsyttää lukea tällaista absurdia kieltä, virkerakenteet ja sijamuotojen käyttö ihan sekoja. Erityisen ärsyttävää, kun näitä tuottaa henkilö, joka hanakasti puuttuu muiden jokaiseen sanaan ja sanamuotoon.

"mies1"
Kun kaikki vaikuttaa sinusta olevan vinossa, oletko ajatellut, että se joka on vinossa, oletkin sinä itse?

Ehkä olet tosielämässä niin hiljainen ettet saa kunnolla palautetta tai sitten ihmiset muuten vaan karttavat sinua etkä koskaan saa mitään oikeaa vuorovaikutusta. Usein kun tosielämässä tapaa törpön, hänelle vain hymyilee ja myöntelee kohteliaasti ja päättää samalla, että kannattaa pitää etäisyyttä.

Tosielämässä olet saattanut saada myös simpautettua joitain naisia joilla on tosi heikko itseluottamus.
Nää uskovat kyllä ihailtavan sitkeesti vyöryttää näitä sangen kriittisiä analyysejä musta... :) Harvoin oon naisella yhtä sitkeää meininkiä tavannut.

Peyote
[QUOTE="mies1";29880624]Nää uskovat kyllä ihailtavan sitkeesti vyöryttää näitä sangen kriittisiä analyysejä musta... :) Harvoin oon naisella yhtä sitkeää meininkiä tavannut.[/QUOTE]
Harvoin varmaan kukaan nainen tosielämässä sun seurassa riittävän pitkään viihtyy että saisit kuulla mitä sinusta todella ajatellaan. Jos sulla on kyky tosielämässä saada naiset uskoon noi sun juttus, niin täällä ne sun kyvyt ei toimi.

"mies1"
Harvoin varmaan kukaan nainen tosielämässä sun seurassa riittävän pitkään viihtyy että saisit kuulla mitä sinusta todella ajatellaan. Jos sulla on kyky tosielämässä saada naiset uskoon noi sun juttus, niin täällä ne sun kyvyt ei toimi.
Hoh hoijaa. En taida jaksaa vastailla sulle kun se yks hymiö on ainoa myönteinen asia musta koko iltana. Sut pitäis joskus saada iloiseksi täällä.

Peyote
[QUOTE="mies1";29880644]Hoh hoijaa. En taida jaksaa vastailla sulle kun se yks hymiö on ainoa myönteinen asia musta koko iltana. Sut pitäis joskus saada iloiseksi täällä.[/QUOTE]

Kyllähän mut iloiseksi saa. Häivyt vaan niin tulen hyvin iloiseksi.

"mies1"
[QUOTE="sanna";29880614]Ärsyttää lukea tällaista absurdia kieltä, virkerakenteet ja sijamuotojen käyttö ihan sekoja. Erityisen ärsyttävää, kun näitä tuottaa henkilö, joka hanakasti puuttuu muiden jokaiseen sanaan ja sanamuotoon.[/QUOTE]

No joo, tossa oli anglismin vaikutusta. Mut Sannaseni, sun sydämen sivistys taitaa olla sammunut? ;)

Yhteistyössä