Heh...Suotta Algoma komentaa hyvässä arvosteluvireessä olevaa naista.
Heh...Suotta Algoma komentaa hyvässä arvosteluvireessä olevaa naista.
Minä just mietin, että mistä kaukaa Musta kirjoittaa. No, rapakon takaa tietysti.Suotta Algoma komentaa hyvässä arvosteluvireessä olevaa naista.
No mä en ole pitänyt lukua kaikista harmaista ja sua en tunne. En osaa susta sanoa mitään, sori.Jos harmaista on kaksi luonnehäiriöisiä, niin hölmömmätkin saavat synninpäästön? OK.
Ja waldemadkin on kiva, vaikka onki ärtsy!:heart:Jos harmaista on kaksi luonnehäiriöisiä, niin hölmömmätkin saavat synninpäästön? OK.
Samaa mieltä. Erittäin rauhallinen, hyvätapainen kaveri.Viimeisenä mut ei vähäisimpänä Asiankannattaja, hänen juttuja vois lukea loputtomiin, ja hän on todellinen herrasmies!:heart:
No mäpä laitan murmelille kuvaa. Katsotaan saatko siitä tuhatta sanaa irti.:kiss:Itse en perusta kehuista, enkä osaa oikein suhtautua niihin.
Mutta kuva on kuin tuhat sanaa joten...
No joo, hullut saa muut näyttämään ihan kivoilta, kyl tää tästä tasaantuu kun unohtuu taas tuo yksi kahjo palstalta.
Mä jotenkin muistin, että dechs olis ollut Kepsis, mutta olen tainnut vähän sekoittaa...Mulla on ikä dechsiä. Dechs oli ihana.
Näin olkoot! Koska tämä on Prinsessan sana!:heart:Entäs jos ei pidä palstamiehiä ihanina :O
- sehän ei ole mahdollista, koska ihanihan he ovat. Suorastaan taivaallisen / helvetillisen upeita, komeita, seksyjä, miehekkäitä, älykkäitä, vahvoja, voimallisia niin vuoteessa kuin viikkosiivouksessa.
:O No ei todellakaan. On Kepsiskin kiva, mutta Dechs on paljon fiksumpi.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29880417:Mä jotenkin muistin, että dechs olis ollut Kepsis, mutta olen tainnut vähän sekoittaa...
Ai että, Dechsin hulvattomien juttujen takia jäin tänne aikoinani koukkuun. Käyköhän hän enää täällä? Joskus mietin, että vierasmies voisi olla esim. alkoholisoitumisen myötä pimahtanut Dechs, kun joskus sieltä välähtää samanlaisia helmiä, mutta jotain (äly) puuttuu.Mulla on ikä dechsiä. Dechs oli ihana.