Tässä saa kehua rekkautuneita palstamiehiä

Tuntuu kornilta. Mutta kun on vääntänyt seksistisen luonnehäiriöisen kanssa niin arvostaa tavallisia miehiä, oli koulutusta tai ei.

Olette
-miehekkäitä
-normaaleja
-suoria
-ette tunge joka viestiin :) ja ;) hymiötä
-keskustelette monipuolisesti asioista
-en tiiä mut olette tietty komeitakin vaikka kuvaevidenssiä ei ole monella:cool:

Muut naiset voi jatkaa.

No jaa, aika nolo ketju tämä. :xmas:
Taitaa olla liian suoraa puhetta, ehkei mammat halua vastata.

Mä laitan vielä yhden: olette kuin raikas kevättuuli joka valtaa ketjun kireän ja pakonomaisen kepeydenetsimisen, naisihanteiden ja filosofoinnin keskellä.

• Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
Username
Kyllä vittujen pitäisi välillä rumempaa osapuolta vähän kehuakin jos on aihetta, muussa tapauksessa asenteesi on täysin ymmärrettävissä eikä niinkään positiivisessa miälessä.

Krut on ihana. Data on ihana. Isämies on ihana. Majuri on ihana. Päätön on ihana. Niin älykkäitä ja viksui poikii...
Bah, mitä nuoleskelua. Kerron totuuden.

Krut on tavallaan symppis, mutta se on tosi vanha. No Data nyt on, siitä ei ole mitään erityistä sanottavaa, eikä hirveästi isämiehestäkään, paitsi että sillä on luultavasti kaulus. Päättömän hyvä puoli on se, että tietää ettei se mene rikki vaikka sille vinoilee, mut onhan se vähän rasittavaa kun tätit on sen kimpussa ja sitten se on (olevinaan ainakin) niiin teflonia. Majuri on liian sovinisti, joku juttu silloin tällöin menisi ehkä huumorina mutta jossain se raja menee siinäkin. Joskus toki silläkin sattuu leikkaamaan.

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="Musta";29880136]No en oo koskaan pannu yhtaan hymioa, oonko nyt ees vahan mukava?[/QUOTE]

Iloisia hymiöitä saa käyttää mut maksimissaan 10/päivä. Jos haluaa lisää niin vastaavasti pitää käyttää ainakin viittä negatiivista hymiötä niin pysyy miehenä. :rolleyes:

Peyote
Mä oon alkanut pitää Päättömästä. Ja Krut on ihan kiva jos ei tartu sen syötteihin.

Ja Pessimisti on oikeesti tosi mukavan tuntuinen ja komea ja hänellä on kivat korvat, anteeksi.

Kepsiskin on mukava jos haluaa. Kiva kun olette suht normaaleja ettekä psykopaatteja. Vaikutatte aivan nerokkailta.

• Tykkää
Reactions: Echo ja päätön

Yhteistyössä