Palstamuistoni ovat haalistuneet :'(:O No ei todellakaan. On Kepsiskin kiva, mutta Dechs on paljon fiksumpi.
Palstamuistoni ovat haalistuneet :'(:O No ei todellakaan. On Kepsiskin kiva, mutta Dechs on paljon fiksumpi.
Joku näkee jopa enemmän palleja ja kikkeleitä joka paikassa kuin minä, ja se ei taida olla ihan vähän se.Nyt en pysty laskemaan kun nuo pomppivat kuin kunnon palstamiehen pall...
Mutta ehkä kolme hymiötä sulla vielä käyttämättä?
Miks sä oot niin negatiivinen ja hyökkäävä? Mies1 on tainnu pahemman kerran suututtaa sut. Mä en tiiä minkä lasien kautta mä tulkitsen mut hän vaikuttaa oikeestaan melko mielenkiintoiselta persoonalta.Me olemme ihan oikeita naisia. Sinun oma illuusiomaailmasi, jossa luulet olevasi joku aurinkokuningas jota kaikki palvoo, on vääristynyt. Olet vääntynyt henkilö.
Miten mä jotenkin epäilen, että kaikilla palstamiehillä ei ole tollaisia abseja.Echo tapaa kinastelujen jälkeen kunnon palstamiehiä:
I always wanted a hard man but I could never find one. And now, it's RAINING hard men. Oh the irony! - Cheezburger
Varmasti on! Ainaki yksi.Miten mä jotenkin epäilen, että kaikilla palstamiehillä ei ole tollaisia abseja.
Ette te kyllä aivan norminaisia ole, sori... Ei nainen viesti siten kuin täällä, yleensä. Yhtä... voimakkaasti. Odotan ainakin omalta naiseltani paljon parempaa ja naisellisempaa kommunikointia, ja olen saanutkin.Me olemme ihan oikeita naisia. Sinun oma illuusiomaailmasi, jossa luulet olevasi joku aurinkokuningas jota kaikki palvoo, on vääristynyt. Olet vääntynyt henkilö.
Ja se johtuu vain siitä, että asennoidut noin.Olen suomalainen mies, mutta en voi koskaan saada suomalaista naista, koska olen suomalainen mies.
Nää uskovat kyllä ihailtavan sitkeesti vyöryttää näitä sangen kriittisiä analyysejä musta... Harvoin oon naisella yhtä sitkeää meininkiä tavannut.Kun kaikki vaikuttaa sinusta olevan vinossa, oletko ajatellut, että se joka on vinossa, oletkin sinä itse?
Ehkä olet tosielämässä niin hiljainen ettet saa kunnolla palautetta tai sitten ihmiset muuten vaan karttavat sinua etkä koskaan saa mitään oikeaa vuorovaikutusta. Usein kun tosielämässä tapaa törpön, hänelle vain hymyilee ja myöntelee kohteliaasti ja päättää samalla, että kannattaa pitää etäisyyttä.
Tosielämässä olet saattanut saada myös simpautettua joitain naisia joilla on tosi heikko itseluottamus.
No ei, mutten yleensä tykkää rähjätä. Tykkään enemmän nauraa ja olla mukavasti toisen kanssaMut eihän siinä mitään vikaa ole jos kärsivällisyys loppuu kesken.
Hoh hoijaa. En taida jaksaa vastailla sulle kun se yks hymiö on ainoa myönteinen asia musta koko iltana. Sut pitäis joskus saada iloiseksi täällä.Harvoin varmaan kukaan nainen tosielämässä sun seurassa riittävän pitkään viihtyy että saisit kuulla mitä sinusta todella ajatellaan. Jos sulla on kyky tosielämässä saada naiset uskoon noi sun juttus, niin täällä ne sun kyvyt ei toimi.