Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
tseitsei
[QUOTE="mies1";29879891]No onpa harmi. Et liene tosi tavoiteltu noilla ominaisuuksilla noin yleisellä tasolla. Toisaalta sä voit tietenkin olla mitä olet ja erilaisuus on hyvä :)[/QUOTE]

Ei vittu.. noin yleisellä tasolla ja muutenkin.. voiko ihminen tosiaan olla noin tyhmä että ei tajua kadota kun ole toivottu?

iu
[QUOTE="mies1";29880015]Tuossa se oli lähinnä retorinen tehokeino. Harvoin käytän itsekään :)[/QUOTE]
Sä voit käyttää jopa sinä-passiivia pelkästään kieltä rikastuttavana retorisena tehokeinona, mutta muilla käyttäjillä se on huonoa kielenkäyttöä? Aivanpa totta nii.

• Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
9MM
[QUOTE="sanna";29880027]9MM, olen nyt parin ketjun verran lukenut viestejäsi, ja kun alun "kieliongelmista" tokenin, oon huomannut, että sullahan on jotain mitä tolta toiselta puuttuu: sydämen sivistystä. :heart:[/QUOTE]

noh siis kaikilla meillä on sydän

"huoh"
Älkää tytöt viittikö antaa tuon pöhkön vaikuttaa teihin mitenkään. Sillä on joku kutsumus härnätä toisia. Olkaa vaan omia viksuja itsejänne.

Luultavasti miesykkösen äiti on epätoivoissaan tappanut ittensä tajutessaan minkä ääliön on saanut aikaisekseen, siksikin äitienpäivän lähestyminen on hälle erityisen pahaa aikaa.

9MM
[QUOTE="mies1";29880086]Väärä dikotomia.[/QUOTE]

mä ymmärrän sinällään ton ku kattoo vanhmman kaartin professoreita ni ne on urautuneita juuru noilla vektomia rektumia käsitteillä kikkailuun. ei kaikki tietenkään mut just ne harhat poistaa niin että dallaajakin ymmärtäis.

Mut jos teet jotai n40 vuotta putkeen ni se on vaikeempaa myöntää olleensa vääräsä

"mies1"
[QUOTE="sanna";29880105]Totta. Mutta joiltakin puuttuu se sivistys sieltä. :) Ja se on hyvin, hyvin tärkeä ominaisuus.[/QUOTE]

Onneksi se löytyy sinulta ;) Muttei tällaiselta vanhalta rikolliselta ja (entre nous) vaimonhakkaajalta.

iu
[QUOTE="mies1";29880086]Väärä dikotomia.[/QUOTE]
Hohhoo! :D

(Väärä diktomia sulla on /ceessäs. :) )

To-del-la kauniita naisia ja erittäin komeita miehiä kuvissa, jos asiaan mennään. (Nyt mäkin sorruin arvioimaan, mutta huom! Mulla ei ole MITÄÄN parannusehdotuksia kenellekään, upeita ootte!)

Yhteistyössä