Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"sanna"
[QUOTE="mies1";29879891]Et liene tosi tavoiteltu noilla ominaisuuksilla noin yleisellä tasolla.[/QUOTE]
Miksi pitäisi olla tosi tavoiteltu?

Ajatteletko itse olevasi tosi tavoiteltu noilla täällä esittelmilläsi ominaisuuksilla noin yleisellä tasolla? (Mitä tää "noin yleisellä tasolla" muuten tarkoittaa tässä yhteydessä?)

Hahah tolla Feyiyalla on niin paljon ottajia ettei sunlaisella ois prosentuaalisesti edes 0,001 % mahiksii satikka et voisit täällä avautua sen tatskoista. Tautisen parasiitti.
Joo, Peyote tossa tiivisti hyvinkin sen mitä olin tulossa sanomaan :D
Ottajia olisi joo (joka tasolla, eli en nyt tarkoita vaan yhden illan juttuja) enemmän kuin mulla on aikaa, intoa saatika moraalia. Kaikenlisäksi tämä raskaus on sen verran tylsyttänyt mun pääni etten ole pystynyt edes flirttailemaan kenenkään kanssa. Helvetti sentään, mua alkaa itkettää kun halaan mun parasta ystävää hyvästiksi (hän on siis mies) koska mulle tulee olo että petän vauvan isää. Ilmeisesti joku primitiivinen vaisto tekee musta täyden sekopään.

Kaikista kuvaketjuista, tässä kuvaketjussa on varppina eniten kuvia!=)

Tosi kiva kun on uusia feissejä mukana.:heart:

Missäs se vierassssmies on?
Tulis ny katsomaan kuinka karvamunkkiset sotanorsut laittelee täällä kuvia.:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Ciervo
9MM
[QUOTE="sanna";29879953]Miksi pitäisi olla tosi tavoiteltu?

Ajatteletko itse olevasi tosi tavoiteltu noilla täällä esittelmilläsi ominaisuuksilla noin yleisellä tasolla? (Mitä tää "noin yleisellä tasolla" muuten tarkoittaa tässä yhteydessä?)[/QUOTE]
noh siis joku spede tekee määritelmät ja yrittää ahtaa meidät siihen uskoon

tässä voin mennä harhaan mut jsut esim gallupit on sitä mielen viemistä mottiin toi oli esimerkki

ajtellaan kun toi ni munkin pitää

Viimeksi muokattu:
Yhdellä toisella foorumilla oli naisilla ovela veto, kun eivät kaivanneet tuon sekopään kaltaisia änkkääjiä kuvaketjuun. Otsikointi oli tyyliin Hei naiset, mitkä sukkahousut koette kaikkei kestävimmiksi, ketjun alussa oli pieni pohjustus aiheesta ja vasta viestin lopuksi ilmoitettiin, että kyseessä on oikeasti hyvän mielen kuvaketju, jossa ei pyritä tekemään seksikatalogia vaan esittäydytään pärstäkertoimilla ja voidaan jakaa itseä onnellistuttaneita kuvia. Kovin moni länkyttäjä ei löytänyt tietään ketjuun.

Yhdellä toisella foorumilla oli naisilla ovela veto, kun eivät kaivanneet tuon sekopään kaltaisia änkkääjiä kuvaketjuun. Otsikointi oli tyyliin Hei naiset, mitkä sukkahousut koette kaikkei kestävimmiksi, ketjun alussa oli pieni pohjustus aiheesta ja vasta viestin lopuksi ilmoitettiin, että kyseessä on oikeasti hyvän mielen kuvaketju, jossa ei pyritä tekemään seksikatalogia vaan esittäydytään pärstäkertoimilla ja voidaan jakaa itseä onnellistuttaneita kuvia. Kovin moni länkyttäjä ei löytänyt tietään ketjuun.

hah, mää avaan kaikki pitkät ketjut koska niissä on paras viihdearvo

eli mua ette jymäytä noin kehnolla jujulla

"mies1"
[QUOTE="sanna";29879953]Miksi pitäisi olla tosi tavoiteltu?

Ajatteletko itse olevasi tosi tavoiteltu noilla täällä esittelmilläsi ominaisuuksilla noin yleisellä tasolla? (Mitä tää "noin yleisellä tasolla" muuten tarkoittaa tässä yhteydessä?)[/QUOTE]

No ei nyt mennä siihen.

"sanna"
noh siis joku spede tekee määritelmät ja yrittää ahtaa meidät siihen uskoon

tässä voin mennä harhaan mut jsut esim gallupit on sitä mielen viemistä mottiin toi oli esimerkki

ajtellaan kun toi ni munkin pitää
9MM, olen nyt parin ketjun verran lukenut viestejäsi, ja kun alun "kieliongelmista" tokenin, oon huomannut, että sullahan on jotain mitä tolta toiselta puuttuu: sydämen sivistystä. :heart:

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni

Yhteistyössä