The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tää iltahan helpottu huomattavasti, lapsi ei suostunu syömään niin ei herunu kasvomaalejakaan. Enää ku jaksais kylvettää.. Mites siltä pystyis välttymään ko iteki pitäis kydä suihkussa ja trimmata talviturkkia koivista :D
 
kahvikirahvi
[QUOTE="gato";29878913]Tänks! Eipä ihme kun en tiennyt...en ole pahemmin Jaria kuunnellut.[/QUOTE]

Mää olisin tiänny ja meinasin vastatakki mutta kyöpsis ehti ekana :kieh: Jartsa on ihana :heart:
 
Alkuiltaa kaikille =)
Mua väsyttää aika huolella kun viime yönä tuli nukuttua pitkät 4 tunnin unet :snotty:
Aamulla lähdin asioille sukulaisen kanssa ja sieltä kotiuduin vasta äsken. Sain myös kamalan hirveät haukut äsken yhdeltä lähipiiriin kuuluvalta ja aivan totaalisen syyttä. Kyllähän pientä riitaa tai erimielisyyttä voi joskus olla ( nyt ei edes ollut ) mutta järkytyin todella kovasti äsken. Tämä henkilö haukkui mua, keksi ihme juttuja musta ja haukkuin myös mun ulkonäköä ja puhui niin ilkeitä asioita että saa mennä vuosia takaperin et mulle ois noin sanottu. Ja kun ei ollu tosiaan mitään syytä :O Joo, voi mennä vähän aikaa ennen kuin vastaan hänelle seuraavan kerran puhelimeen ja sanoin sen kylmän rauhallisesti hänellekin ja oli pokkaa kysyä että miksi :attn:
Tulin kotiin kauppakassien yms. kanssa niin mies huomasi jo ovella et on jotain outoa tekeillä. Sanoinkin sille etten tiennyt meniskö yksin metsään tirauttamaan itkut vai tulisko kotiin mut tulin sit kotiin kun oli painavat ostokset. Mies sanoi et onneksi tulin kotiin :heart:
Vähän on lattea fiilis siis ja yritän olla ajattelematta koko asiaa mut on mulla tosi surullinen mieli. Oksettaa oikein :'( ja kaikkeni oon aina tehnyt auttaakseni tätä ihmistä ja hänen perhettään ihan puhtaasta sydämestäni.
Iltalenkki koiran kanssa olis edessä ja saunaan ja sit leffailtaa miehen kanssa herkutellen. Harmi vaan ettei tee mitään mieli ja tekis mieli mennä nukkumaan..miten voikaan ihmistä ahdistaa näin : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä