Mie en tykkää myöskään lötköstä pekonista. Mutta oon mie joskus saanut hyviäkin herkkusieniä pekoniin käärittynä. Luulen, että pitää tosiaa malttaa vaan tarpeeksi kauan grillata.mulla inhottaa lötkö pekoni, sen pitää olla ihan kuivaa ollakseen hyvää
en ole perehtyny lankomiehen prosessiin siinä mitassa että osaisin sanoa tekeekö se ne oikein ja muuallakaan en ole samanlaisia syönyt
Mie en ainakaan :xmas:.Kuka nyt lötköistä lihoista tykkäää:xmas:
meinaakko nyt ihmisen vain poronlihaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875723:Mie en ainakaan :xmas:.
Joskin syön lihani mielellään punertavana .
Mitäpä luulet .meinaakko nyt ihmisen vain poronlihaa?
Ohi on miulta mennyt.ootteko muuten pannu merkille että wilpertin pena on julukassu uuvven pitkäsoiton?
no ei muutako spotifaihin kuuntelemaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875773:Ohi on miulta mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875877:Jaahans
Se on mukavaa olla jonkun viekussa.meikä ei ehkä oo mikään aa-luokan panomies tai muu kasa noova mutta tohon sylittelyyn oon aika hyväksi harjaantunu
:heart:meikä ei ehkä oo mikään aa-luokan panomies tai muu kasa noova mutta tohon sylittelyyn oon aika hyväksi harjaantunu
sanoppa muutaSe on mukavaa olla jonkun viekussa.
En sanonu mitään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875898:Juu juu
Ei tarvikkaan .En sanonu mitään.
Sitä en tiä kun ite oon ollut vähän täällä viime päivinä.tuleepa muuten mieleen että tinkua ei oo näkyny päiväkausiin
Taisi möksähtää pahemman kerran niistä harmaiden kettuiluista : /. Unohtaisi jo moiset ja jättäisi ne omaan arvoonsa vaan.tuleepa muuten mieleen että tinkua ei oo näkyny päiväkausiin
niimpäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875911:Taisi möksähtää pahemman kerran niistä harmaiden kettuiluista : /. Unohtaisi jo moiset ja jättäisi ne omaan arvoonsa vaan.
Vaan luotamme siihen, että kyllä näin vielä tapahtuu.niimpä