niimpä, ilkee vielä mollata itteensäOotpas sä kaunis!
tolla naamalla
niimpä, ilkee vielä mollata itteensäOotpas sä kaunis!
Kiitos ja samoin! Niin on kyllä moni muukin tässä ketjussa, mun lemppari oli mamma91.Ootpas sä kaunis!
Ihana!<3 Sulla on selfien otto hallussa kun eläimetkin katsoo kameraan Mun kaveri opasta tänään et se pitää ottaa silleen kauempaa ja ylhäältä itsestä, eli juuri_noin.En oo, mut toi sädekehä kiiltää entistä enemmän
Ei vaa, tässä oikee. Saatte puolikkaan naaman.
Kuva0448 - Aijaa.com
Vaatimattomuus kaunistaa rakkaani, ekkö muista. Enkä mä viitti kauheesti ylpeilläkään ettei palstalaiset putoo pilvilinnoista jos liikaa itteäni kehasenniimpä, ilkee vielä mollata itteensä
tolla naamalla
ai niin joo...Vaatimattomuus kaunistaa rakkaani, ekkö muista. Enkä mä viitti kauheesti ylpeilläkään ettei palstalaiset putoo pilvilinnoista jos liikaa itteäni kehasen
En oo, mut toi sädekehä kiiltää entistä enemmän
Ei vaa, tässä oikee. Saatte puolikkaan naaman.
Kuva0448 - Aijaa.com
Oikeesti mä koitin kuvata kissoja kun ne nätisti tossa sylissä rötkötti, mutta ei vanhalla kännyllä nähny mitä kuvas niin pääsin samaan kuvaan Jos mä otan omakuvia niin käytän itsestään laukeevaa.Ihana!<3 Sulla on selfien otto hallussa kun eläimetkin katsoo kameraan Mun kaveri opasta tänään et se pitää ottaa silleen kauempaa ja ylhäältä itsestä, eli juuri_noin.
joku kesäyö mää raahaan sun K*****niemeen, teen tulet ja juotan sulle pullon samppanjaa ja sikspäkin aa-oluttaOnko niissä jotakin eroa?
Ihan samaa, kumpaakaan en juo.
kuulisitte miten mä hajoilen tääl
Mä missasin :'(Vaatimattomuus kaunistaa rakkaani, ekkö muista. Enkä mä viitti kauheesti ylpeilläkään ettei palstalaiset putoo pilvilinnoista jos liikaa itteäni kehasen
Mä oon niin helppo.. Privaattivilautus vaan sulle!Mä missasin :'(
Niin kai se täytys tehä.joku kesäyö mää raahaan sun K*****niemeen, teen tulet ja juotan sulle pullon samppanjaa ja sikspäkin aa-olutta
loppuu se kitinä nuista porejuomista
Mie voisin ängetä matkaan :attn:.Niin kai se täytys tehä.
palstatreffit "pikkusen" syrjemmälläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875638:Mie voisin ängetä matkaan :attn:.
Tuhmaa..grrrrr RÄYHpalstatreffit "pikkusen" syrjemmällä
Siellä oltas motissa kaks viatonta tyttöä.:|Tuhmaa..grrrrr RÄYH
Sää pääset ihastelemaan samaa kissaposeerausta naamakirjassa :kiss: Alko katsojaluvut nousemaan niin että säikähin ja panin piiloon. (mut en lihaa)Kuin varte mulle ei näytetä kuvei?
*menee kiiruusti naamikseen*Sää pääset ihastelemaan samaa kissaposeerausta naamakirjassa :kiss: Alko katsojaluvut nousemaan niin että säikähin ja panin piiloon. (mut en lihaa)
Ei muutako pikkarit päähän ja baanalle sitten!Siellä oltas motissa kaks viatonta tyttöä.:|
Ja vielä juotettuna!!!
Eli teitä ois kaks ja miehiä vaan yks....kurt on siis helppoa lihaa.Siellä oltas motissa kaks viatonta tyttöä.:|
Ja vielä juotettuna!!!
Kurt, ihana Vähänkö Cobain.Eli teitä ois kaks ja miehiä vaan yks....kurt on siis helppoa lihaa.
ja minä.Mä missasin :'(
ei hyvä tyttö sieltä pääse mihkään baanalleEi muutako pikkarit päähän ja baanalle sitten!