huorapiäsky?Tiiätkös mikä on savoks haarapääsky?
huorapiäsky?Tiiätkös mikä on savoks haarapääsky?
Yup, it's me.Ei ole olemassa rumia naisia, on olemassa vain liian vähän viinaa.
Jooei, alkaa olla vähän vanhakin toi vitsi.älkää uskoko tuota kirahvia, se yrittää juksata
Just näin! Aikuiset ihmiset ja äidit taantuvat aivan älyttömästi täällä välillä. Sitä mä en ikinä voi käsittää. "Hehe, vitun ruma, hehehe..." Mä ymmärrän aika monenlaista mut tuota mun on vaikea ymmärtää. Pitäis tavata livenä näitä ihmisiä ja pyytää valottamaan sielunmaisemaa. Huonoa mainosta paitsi naisille, myös äideille.Kiitti, se on vaan surullista että naiset toisilleen on noin ilkeitä. Eikö kuitenkin naisena pitäisi ymmärtää miten huonoina päivinä itsetunto on nollissa ja meikittömänä selällä maaten tuskin monet näyttääkään erityisen nätiltä. Paitsi nää anonyymihuutelijat 14-vuotiaina puhuttiin toisille noin.
Totta kai saa, ja on tärkeää olla eri mieltäkin. Mut sellaista puukottelua ja ilkeää vihjaamista en ymmärrä ollenkaan. Oon samaa mieltä kanssasi.Voi kun olisikin:ashamed: Mä oon sitä mieltä että asioista saa ja on ihan suotavaakin keskustella joskus "kärkkäästi" koska on positiivista että on mielipiteitä! Ehkä tylsintä seuraa olisi tyyppi, jolla ei olisi omia ja vahvoja näkemyksiä. Ja niistä voi tulla erimielisyyksiä mutta ne on asioista.
Sitten ulkonäön tai vaikka ammattillisuuden tai äitiyden (veikkaisin) arvostelu ei ole enää aikuismaista vaan tosi likaista käytöstä. Se kertoo ehkä ihmisestä aika paljon :/
En oo kaljaa koskaan juonu enkä varmaan uskaltais kokeillakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875452:Minä
Rakas, toihan on skumppapullo...En oo kaljaa koskaan juonu enkä varmaan uskaltais kokeillakaan.
Vaikuttaa vaikealta toi kaljan juonti.:O
Osaisinkohan edes.
Onko niissä jotakin eroa?Rakas, toihan on skumppapullo...
Cuando se tiene sobrepeso, hay que comer verduraNyt kaikki hysssssssssssssssssssssssssssssss!
ronkeliOnko niissä jotakin eroa?
Ihan samaa, kumpaakaan en juo.
kuulisitte miten mä hajoilen tääl
Ootsä värjänny sun kieles?
=D tyylikkäästi suihkuaa molemmista suupielistäAlkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875452:Minä
En oo, mut toi sädekehä kiiltää entistä enemmänOotsä värjänny sun kieles?
On niin freesin näkönen.
Ne on muutenkin ihan hyväks.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29875496:Cuando se tiene sobrepeso, hay que comer verdura
Ootpas sä kaunis!En oo, mut toi sädekehä kiiltää entistä enemmän
Ei vaa, tässä oikee. Saatte puolikkaan naaman.
Kuva0448 - Aijaa.com