Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
[QUOTE="termiitti";29875160]HappyGirl-91, sinulla on terve ja ikäiseksesi kypsä elämänasenne! Älä välitä idiooteista jotka valittavat ulkonäöstäsi. Olet aivan normaalin näköinen ihminen.[/QUOTE]

Tätähän mä oon hokenu alusta asti täällä! Ihmiset on hirveän pinnallisia, tarkoittaen sitä että lokeroivat liikaa. Naisia ja miehiä. Musta HG on tosi järkevä, paljon enemmän kuin enemmistö täällä. Täällä on huolestuttavan paljon pahaa mieltä ja kieltä. Hän on harvoja, jotka ei sellaiseen mene. Se on hieno homma :)

[QUOTE="mies1";29875326]Tätähän mä oon hokenu alusta asti täällä! Ihmiset on hirveän pinnallisia, tarkoittaen sitä että lokeroivat liikaa. Naisia ja miehiä. Musta HG on tosi järkevä, paljon enemmän kuin enemmistö täällä. Täällä on huolestuttavan paljon pahaa mieltä ja kieltä. Hän on harvoja, jotka ei sellaiseen mene. Se on hieno homma :)[/QUOTE]

Voi kun olisikin:ashamed: :D Mä oon sitä mieltä että asioista saa ja on ihan suotavaakin keskustella joskus "kärkkäästi" koska on positiivista että on mielipiteitä! Ehkä tylsintä seuraa olisi tyyppi, jolla ei olisi omia ja vahvoja näkemyksiä. Ja niistä voi tulla erimielisyyksiä mutta ne on asioista.

Sitten ulkonäön tai vaikka ammattillisuuden tai äitiyden (veikkaisin) arvostelu ei ole enää aikuismaista vaan tosi likaista käytöstä. Se kertoo ehkä ihmisestä aika paljon :/

• Tykkää
Reactions: 9MM
"mies1"
Kiitti, se on vaan surullista että naiset toisilleen on noin ilkeitä. Eikö kuitenkin naisena pitäisi ymmärtää miten huonoina päivinä itsetunto on nollissa ja meikittömänä selällä maaten tuskin monet näyttääkään erityisen nätiltä. Paitsi nää anonyymihuutelijat ;) 14-vuotiaina puhuttiin toisille noin.
Just näin! Aikuiset ihmiset ja äidit taantuvat aivan älyttömästi täällä välillä. Sitä mä en ikinä voi käsittää. "Hehe, vitun ruma, hehehe..." Mä ymmärrän aika monenlaista mut tuota mun on vaikea ymmärtää. Pitäis tavata livenä näitä ihmisiä ja pyytää valottamaan sielunmaisemaa. Huonoa mainosta paitsi naisille, myös äideille.

Sä ja vaikka tytsi-89, jotka suhtaudutte hyväntahtoisesti ja asiallisesti tosi moneen asiaan ja ilmaisette itseänne usein pirteesti ja myönteisesti, ootte ehkä epäsuosituimpia naiskirjoittajia täällä. Venakko Milanna kans samantapainen. Joku kummallinen keskustelemisen tapa täällä enemmistöllä on, joka ei mulle aukene - tai jota en halua lähelleni tai olla mitenkään mukana siinä - sitten yhtään.

"mies1"
Voi kun olisikin:ashamed: :D Mä oon sitä mieltä että asioista saa ja on ihan suotavaakin keskustella joskus "kärkkäästi" koska on positiivista että on mielipiteitä! Ehkä tylsintä seuraa olisi tyyppi, jolla ei olisi omia ja vahvoja näkemyksiä. Ja niistä voi tulla erimielisyyksiä mutta ne on asioista.

Sitten ulkonäön tai vaikka ammattillisuuden tai äitiyden (veikkaisin) arvostelu ei ole enää aikuismaista vaan tosi likaista käytöstä. Se kertoo ehkä ihmisestä aika paljon :/
Totta kai saa, ja on tärkeää olla eri mieltäkin. Mut sellaista puukottelua ja ilkeää vihjaamista en ymmärrä ollenkaan. Oon samaa mieltä kanssasi.

Sulla on musta melkein aina mukana hyväntahtoisuus ja rakentavuus ja avoin tunteiden näyttö. Todella monella muulla ei. Tykkään ja arvostan sun rohkeutta ja "hyvää henkeä". Olet tosi humaani ja feminiini kirjoittaja. Sä lähdet harvoin sieltä pahan, huonon ja negatiivisen naama norsunv -homman kautta, kunnioitat lähtöjään muita. Ja se osoittaa, miten parikymppinen nainen voikin olla kypsempi ja asenteelta aivan eri tasolla kuin moni vanhempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875452:
En oo kaljaa koskaan juonu enkä varmaan uskaltais kokeillakaan.
Vaikuttaa vaikealta toi kaljan juonti.:O
Osaisinkohan edes.

Yhteistyössä