The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29875086:
Voi plääh!!! Mulle on iskeny nyt niin semmonen fiilis, etten jaksais tehä yhtään mitään. Aamut alkaa aina astianpesukoneen päälle laittamisella, pyykkikones samoin, juon kahvit. käyn tupakalla, imuroin pyyhin lattiat ja tasot...Ja tätä jatkuu pitkin päivää. Mää en vaan enää jaksais olla niin tunnollinen siivoilujen suhteen, mutta jos en tee niinkuin yleensä, tulee kauhee häpee, että kämppä olis hyrskyn myrskyn. Sitte olis vielä kasa koulutehtäviä tulossa, ei innostais alottaa tekeen niitäkään.

Ja nyt just mun tekis mieli vetästä kalsarikännit! Mut kai mun pitää vaan odotella kesäkuun loppuun, mun kokki varas meille hotellin viikonlopuksi samasesta paikasta missä viimmekesänä oltiin. Skumpat odottelee meitä sitte sielä valmiina ku mennään. Ah!! Ja tulis jo ne helteet ja kärpäset, nyt on aivan liian kylmä ilma ulkona!

Semmosta sitte tänään täällä :D
Repäiset vaan rohkeasti ja jätät jonakin päivänä imuroinnin ja luuttuamisen väliin :hug:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875169:
Miksi siulla oli pahaolo :O.
Söin hampurilaisen, liha on heikko. Se rasvamäärä saa kuvun sekaisin. Pääsin kaupasta vielä suht ok kotiin ja sitten alkoi ... Oksu ja nielaisu...oksu ja nielaisu. Lääke auttoi. Syötyä ruokaa ei nääs luovuteta takaisin.
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875118:
Jossain kohtaa apinoistakin loppuu virta :hug:. Sinnittele hetki vielä.
Ei jumaliuta, anteeksi vaan naapurille..taitaa volyymi vaan nousta ja vauhti kiihtyä.
Onkohan nuo ees miun pentuja, mie oon niin rauhallinen ja hiljanen ja nuo tommosia kukkujaisia. Ei jaksas nyt, mie romahan.
 
kahvikirahvi
Heippa. Sain tänään työkaveriltakuhafileitä, lauantaina herkutellaan. Namnam.
Puolikas oli illalla vähän pöljä pelleillessään ja keikahti sitten pää edellä sohvapöytään pahki ja korva turpos, eikä antanu pitää kylmää siinä yhtään niin varmaan on pää turvoksissa huomenna vielä enemmän.


Pitäiskö mun herätellä sitä yöllä varmuuden vuoks? :confused:
 
Heippa. Sain tänään työkaveriltakuhafileitä, lauantaina herkutellaan. Namnam.
Puolikas oli illalla vähän pöljä pelleillessään ja keikahti sitten pää edellä sohvapöytään pahki ja korva turpos, eikä antanu pitää kylmää siinä yhtään niin varmaan on pää turvoksissa huomenna vielä enemmän.


Pitäiskö mun herätellä sitä yöllä varmuuden vuoks? :confused:
:wave:

Kyllä mie ehkä varmuuden vuoksi herättäisin ainakin alku yöstä ja tarpeen tullen sitten jatkot harkitsisin sen mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29875281:
Lakkaan yökkimästä heti tällä sekunnilla. Uuh, en taida vähään aikaan syödä mitään suklaaseen liittyvää. :x
*olet hypnotisoitu* porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa..... ja kurkkua :D.
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875295:
*olet hypnotisoitu* porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa, porkkanaa..... ja kurkkua :D.
Hei, meil on porkkanaa..saapi ees iltapalaksi jotain terveellistä :D ku muuten meinaa päivät mennä mussuttaessa millon mitäkin.
Auttoi tuo hypnoosi vaikket tännepäin sitä suunnannutkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29875289:
:wave:

Kyllä mie ehkä varmuuden vuoksi herättäisin ainakin alku yöstä ja tarpeen tullen sitten jatkot harkitsisin sen mukaan.
Näin minäkin toimisin ja saattaisin lykkätä pikkaisen nukkumaan menoa jos on juuri sattunut. Kunpa antaisi kuitenkin vähän laittaa viileää siihen korvaan ettei turpoa enempää. Se turvotuskaan ei ole kovin kivutonta. :|
 
ristus että säikähin iltapäivällä: tytär soitti että pakastimessa ei ole virta päällä ja pakasteet on ihan sulia

onneksi pohjalla olevat hirvenlihat (15kg) oli vielä jäässä mutta siitä pinnalta jouduin laittamaan toisen mokoman roskiin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä