The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitää minunkin joutua hoitamaan harkka asioita ja kukkia etsimään. Pitänee muistaa myös käydä siellä kaupassa niin ei tarvii illalla harmitella kynsiä syöden kun alatte luetella herkkujanne. :p
Mä oon käyny jo kaks kertaa tänään kaupoilla ja vielä yhden kerran lähdettävä.. Muka mitään ei oo kaapissa :D Löysin muuten sellasen uutuuden kuin Fazerin Mustikka jogutrtti crispi suklaalevyn, pakkohan ne oli tarjouksesta kerättävä poijes ;)

Väsyttäis väsyttäis kun tänään on tosiaan juossu kaupungilla shoppaamassa, uudistettiin vähän kummankin vaatevarastookin miehen kans :)
Silti pitäs viel ruokakauppaan hipsutella kohtapuoliin ennen iltalenkkiä..
Mulla lohkes muuten eilen hammas ihan vähän ja nyt tuntuu siltä et saattas alkaa jossai vaihees särkemään ihan kunnolla :( Pikkasen tuntuu outouksia nyt siinä ja buranan voimalla on selvitty mut kaippa se ois pakko soittaa huomenna aamulla päivystykseen josko pääsis ennen viikonloppua.. mä vaan vihaan hammaslääkäriä ja pelkään sitä hiton kipua niin vähän vi****aa jo valmiiks..
 
kahvikirahvi
Mä oon käyny jo kaks kertaa tänään kaupoilla ja vielä yhden kerran lähdettävä.. Muka mitään ei oo kaapissa :D Löysin muuten sellasen uutuuden kuin Fazerin Mustikka jogutrtti crispi suklaalevyn, pakkohan ne oli tarjouksesta kerättävä poijes ;)

Väsyttäis väsyttäis kun tänään on tosiaan juossu kaupungilla shoppaamassa, uudistettiin vähän kummankin vaatevarastookin miehen kans :)
Silti pitäs viel ruokakauppaan hipsutella kohtapuoliin ennen iltalenkkiä..
Mulla lohkes muuten eilen hammas ihan vähän ja nyt tuntuu siltä et saattas alkaa jossai vaihees särkemään ihan kunnolla :( Pikkasen tuntuu outouksia nyt siinä ja buranan voimalla on selvitty mut kaippa se ois pakko soittaa huomenna aamulla päivystykseen josko pääsis ennen viikonloppua.. mä vaan vihaan hammaslääkäriä ja pelkään sitä hiton kipua niin vähän vi****aa jo valmiiks..
Kokeileppa olla vuorokausi ilman buranaa ja jos sattuu ihan saatanasti niin voit lohduttautua että ei se hammastohtorikäynti ainakaan enempää tee kipeetä.
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Kokeileppa olla vuorokausi ilman buranaa ja jos sattuu ihan saatanasti niin voit lohduttautua että ei se hammastohtorikäynti ainakaan enempää tee kipeetä.
Hammassärky on semmonen asia jota en kestä :( Sama kun hammaslääkärissä sattuu niin se kipu on jotain saatanallista :D Pyydänkin aina niin paljon puudutusta kuin mahdollista ja sit saa olla turpa puuduksissa yöhön asti..
 
hammaslääkärin asiakas n.o 27
Lohjennut hammas kannattaa hoitaa mahdollisimman nopeasti, kohta muuten juurissa asti mätää ja parhaimillaan hammas entinen. Itsellä ainakin lohkeamisen jälkeen hammasmätä edennyt nopeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hammaslääkärin asiakas n.o 27;29870638:
Lohjennut hammas kannattaa hoitaa mahdollisimman nopeasti, kohta muuten juurissa asti mätää ja parhaimillaan hammas entinen. Itsellä ainakin lohkeamisen jälkeen hammasmätä edennyt nopeasti.
Pientä jomotusta on joka lähtee lääkkeellä pois. Yritin tänään soittaa mutta sanoivat että soita huomenna päivystykseen uudestaan ja syö buranaa :/ Kuulemma jos lääke auttaa niin ei ole kiireellinen päivystystapaus. Täällä on kuulemma pahimmillaan 16kk jonot hammaslääkärille niin mikäs tapaus mä sit oon? :D Huomenna aamulla soitan ja pitää näköjään liiotella et on helvetin kipee niin pääsee ainakin korjauttaa ton.
 
Ostin sitten kaupasta fasupaloja ja tuoreita sämpylöitä. Tein vielä lasagnea johon maidon tilalle tuli kolmen juuston kermaa ja päälle kunnon möykky juustoa :p ettei vaan maistuisi juustottomalta.. Mukaan tarttui alppiruusu ja uudet kangaskengät, ostin kun halvalla sain. Typyn kaa paloi hihat ja sanoin sitä paskanaamaksi. Nyt on sitten iltaa keskusteltu saako lasta haukkua paskaksi :whistle: mut se alotti........:snotty:
 
Herkuilla lahjot myös lapsosen ja teette sovinnon. Loppuillan löhöätte sohvalla kaulakkain sulatellen poksis-pannaria.
No en tiiä. Tunti oltiin sovinnossa ja musta se näyttää paskanaamalta taas jostain kulmasta. Esiteini ikä, wuhuuuu |O kaikki on ihan epiä ja just joo.. Mut mää lähen vähän nollaamaan kunhan koulut on ohi. Eli ehkä jo ennen kesää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä