SasseVoi kusi ja paska. Työt + perhe = ×~`£|¡~\?¿¿`¥??^$$&;$/,
Mä oon käyny jo kaks kertaa tänään kaupoilla ja vielä yhden kerran lähdettävä.. Muka mitään ei oo kaapissa Löysin muuten sellasen uutuuden kuin Fazerin Mustikka jogutrtti crispi suklaalevyn, pakkohan ne oli tarjouksesta kerättävä poijesPitää minunkin joutua hoitamaan harkka asioita ja kukkia etsimään. Pitänee muistaa myös käydä siellä kaupassa niin ei tarvii illalla harmitella kynsiä syöden kun alatte luetella herkkujanne.
Kokeileppa olla vuorokausi ilman buranaa ja jos sattuu ihan saatanasti niin voit lohduttautua että ei se hammastohtorikäynti ainakaan enempää tee kipeetä.Mä oon käyny jo kaks kertaa tänään kaupoilla ja vielä yhden kerran lähdettävä.. Muka mitään ei oo kaapissa Löysin muuten sellasen uutuuden kuin Fazerin Mustikka jogutrtti crispi suklaalevyn, pakkohan ne oli tarjouksesta kerättävä poijes
Väsyttäis väsyttäis kun tänään on tosiaan juossu kaupungilla shoppaamassa, uudistettiin vähän kummankin vaatevarastookin miehen kans
Silti pitäs viel ruokakauppaan hipsutella kohtapuoliin ennen iltalenkkiä..
Mulla lohkes muuten eilen hammas ihan vähän ja nyt tuntuu siltä et saattas alkaa jossai vaihees särkemään ihan kunnolla Pikkasen tuntuu outouksia nyt siinä ja buranan voimalla on selvitty mut kaippa se ois pakko soittaa huomenna aamulla päivystykseen josko pääsis ennen viikonloppua.. mä vaan vihaan hammaslääkäriä ja pelkään sitä hiton kipua niin vähän vi****aa jo valmiiks..
Todellakin ei se oo paha vielä mut semmonen ihme tunne siinä ja oon ihan varma et jos en mene/pääse huomenna päivystykseen niin viikonloppuna viimeistään koittaa karmee tuska, on nimittäin ennenkin lohennu hammas :/Hammassärky on arsesta.
Hammassärky on semmonen asia jota en kestä Sama kun hammaslääkärissä sattuu niin se kipu on jotain saatanallista Pyydänkin aina niin paljon puudutusta kuin mahdollista ja sit saa olla turpa puuduksissa yöhön asti..Kokeileppa olla vuorokausi ilman buranaa ja jos sattuu ihan saatanasti niin voit lohduttautua että ei se hammastohtorikäynti ainakaan enempää tee kipeetä.
HYI Mä en kestäis hetkeekään ja kammoan jo niitä puudutusneulojakin :ashamed:Mua saa porata ilman puudutusta : / mieluummin hetken kipu kuin turta naama monta tuntia.
Mulla taas päin vastoin.Mua saa porata ilman puudutusta : / mieluummin hetken kipu kuin turta naama monta tuntia.
Pientä jomotusta on joka lähtee lääkkeellä pois. Yritin tänään soittaa mutta sanoivat että soita huomenna päivystykseen uudestaan ja syö buranaa :/ Kuulemma jos lääke auttaa niin ei ole kiireellinen päivystystapaus. Täällä on kuulemma pahimmillaan 16kk jonot hammaslääkärille niin mikäs tapaus mä sit oon? Huomenna aamulla soitan ja pitää näköjään liiotella et on helvetin kipee niin pääsee ainakin korjauttaa ton.Alkuperäinen kirjoittaja hammaslääkärin asiakas n.o 27;29870638:Lohjennut hammas kannattaa hoitaa mahdollisimman nopeasti, kohta muuten juurissa asti mätää ja parhaimillaan hammas entinen. Itsellä ainakin lohkeamisen jälkeen hammasmätä edennyt nopeasti.
Todellakin! Mut sit jännittää sekin et mitäs jos puudutus ei jostain ihme syystä autakaan ja ja ja..ehottomasti leuat turraksi jos pitää porata tms
Otin opiksi eilisestä. Ennenkuin avaat palstan, katso että jääkaapissasi on paljon herkkuja :vampire:Laura :stick: nälkä ja täällä kukaan ei käynyt kaupassa. Puuroa iltapalaksi.
No en tiiä. Tunti oltiin sovinnossa ja musta se näyttää paskanaamalta taas jostain kulmasta. Esiteini ikä, wuhuuuu |O kaikki on ihan epiä ja just joo.. Mut mää lähen vähän nollaamaan kunhan koulut on ohi. Eli ehkä jo ennen kesää.Herkuilla lahjot myös lapsosen ja teette sovinnon. Loppuillan löhöätte sohvalla kaulakkain sulatellen poksis-pannaria.
Täytyy laittaa tuo manaus talteen.Voi kusi ja paska. Työt + perhe = ×~`£|¡~\?¿¿`¥??^$$&;$/,