[QUOTE="Mie";29869742]En ole päiväkodissa töissä. Onneksi, koska uskon että minulla olisi vaikeaa sopeutua tuollaiseen kyttäämiseen kuka menee milloin ja miten.
Mutta usein käy niin että jään töihini hoitamaan omia asioitani, viihdyn työhuoneessani hyvin. Minulla on siellä oma rauha, nytkin olen töissä

Ja jos työajan päättymisen jälkeen tulee puhelu niin toki sen myös hoidan jos ole vielä toimistolla. Joskus käy niinkin että pitää oikeasti jäädä hetken varoitusajalla ylitöihin, ei haittaa minua jos saan, ja yleensä saan, kotiasiat järjestettyä hyvin.
Tässä on minusta vähän asenteestakin kiinni. Meidän päiväkodissa ei ole tällaista kyttäilyä ainkaan vanhempien suuntaan. En tiedä johtuuko se siitä että henkilökunta meidän ryhmässä ovat jo keski-ikäisiä tai vähän ylikin? Olivatko hekin kärkkäitä osoittelemaan sormella nuorempana, en tiedä?[/QUOTE]
Mustakin olisi ihanaa, jos 30 min työpäivän lopusta olisi ihan hiljaista, ja saisi vain rentoutua ja miettiä jo kotijuttuja. Toki mieluummin lähtisin kotiin, mutta ei tuottaisi ongelmaa vaikka syödä eväitä tai lukea kirjaa jos olisi mahdollisuus.
Päiväkodin tädit siis ei tykkää jos lapsen hakee etuajassa, mutta eivät tykkää myöskään jos lapsen hakee sulkemisaikaan.