The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiliseen vielä vastaan että jos mä lottoaisin ja vielä voittaisin siinä niin rakentaisin meille talon jonnekkin piiloon järven rantaan ja kyllä teksin töitä. Kävisin pari tuntia päivässä ARKISIN vähävaraisten vanhusten luona ulkoiluttamassa ja hoitaisin kauppa asioita. Ei tarviis mini eläkkeestä maksaa niistä kotihoidolle.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tiedätkö Toffee mikä kukka kestää pikku pakkasen? Tarviisin kannon päälle sellasen roikkuvan joka kasvaa "alaspäin" ruukusta. Täällä on vielä öisin pari astetta tai nollassa miinusta ja eilen satoi luntakin. Etupihan orvokki näkyy kestävän ja joku sipulikukka tunkee penkistä, että maa on ainakin jo sula.
 
Kvg kertoo...
Pientä pakkasta kestäviä ryhmäkasveja ovat esimerkiksi orvokki, lemmikki, kelloköynnös, punakosmos, neilikat, verbena, hopeavillakko ja hopeakäpälä. Osa kasveista karaistuu kesän myötä ja kestää syksyllä enemmän kylmää kuin keväällä. Tällainen kasvi on esimerkiksi marketta.
 
Pitäs kyllä roikkua. Mulla on kanto takapihalla ja laittasin sen päälle ruukkuun jonkun roikkuvan niin se kantokin ois nätimpi. Pitää kauppareissulla piipahtaa puutarhalle, niin siellähän ne tietää tämänkin visaisen jutun. Meidän takapihalla asuu miljoona kotiloa jotka syö kaiken.Linnut ei syö näitä kotiloita ja ne ei edes murskaamalla kuole eikä niihin myrkyt tehoa. Niiden ravintoa on kaikki muu paitsi ruoho ja rikkakasvit. Ne sikiää ihan vitusti. Kerään niitä aina pulloon ja viskaan korkki päällä roskiin, vaan koska olen alueella ainut joka jaksaa niitä vastaan taistella niin naapurin puolelta kipitää yhtä purkitettua kohden sata uutta kaveria..
 
kahvikirahvi
Hitto miten väsyttää. Ja tosi tyhmää ku saan töissä ajaa hienoja ja uusia asiakkaiden autoja, sit vaan harmittaa ku itellä on vaan vanha ruosteen raiskaama kottero.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä